Wel het nog steeds aanwezig zijn van de Veoloperquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:23 schreef dennistd het volgende:
Iemand de nieuwe teksten in de OP al opgevallen?
In de buurt van Maastrocht, Kurkrade en Sattard.quote:
Lol, eindelijk iemand die het ook ziet. Had me er al bij neergelegd. Bij mij is dat al 50 topics ofzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:24 schreef RiotNiece het volgende:
De ploatjes in de OP zitten deels over de text heen...
ik heb geen foto van de veolia gtwquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel het nog steeds aanwezig zijn van de Veoloper
tussen heerlen en haarlemquote:En waar ligt Haarlen?![]()
"Het volgende station is Het Horntje."quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:28 schreef ReisT het volgende:
"Dit treindeel gaat na Den Helder verder als stoptrein".
Bah, ik vind de BR111 met Silberlinge veel leuker, dat zijn tenminste nog echte treinen en niet opgewaardeerde metro's.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
En nog even vanuit de blessuretijd van het vorige topic:
Ik weet niet of en zo ja, hoe lang dit al bekend is, maar ik kwam een interessant verhaaltje tegen.
[..]
Vrij vertaald: Het bedrijf Rhenus Keolis heeft de concessie voor o.a. de lijn Venlo - Hamm gewonnen en gaat daar vanaf 2009 voor 16 jaar met 4 vierdelige en 15 vijfdelige FLIRTs rijden.
[ afbeelding ]
Ik denk dat er wel december 2009 bedoeld wordt, anders wordt het wat erg kort dag. Maar 16 jaar, dat is nogeens een concessie. Dan wil je wel investerenEn het is weer eens wat anders dan een GTW
![]()
Laat de toelatingsritten maar komen
Mwoa, leuk voor een keertje ja. Het heeft zeker wat. Maar een Flirt vergelijken met een opgewaardeerde metro? Nou nou, dat is nogal wat. Dit is toch gewoon een BEhoorlijk stoere trein als je t mij vraagt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bah, ik vind de BR111 met Silberlinge veel leuker, dat zijn tenminste nog echte treinen en niet opgewaardeerde metro's.
Flirts zijn een heel stuk heftiger dan die GTW dingen ja, dat moge duidelijk zijn!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, leuk voor een keertje ja. Het heeft zeker wat. Maar een Flirt vergelijken met een opgewaardeerde metro? Nou nou, dat is nogal wat. Dit is toch gewoon een BEhoorlijk stoere trein als je t mij vraagt.
[ afbeelding ]
Wordt gedaan door VIRM, ICK en ICRmquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef James1988 het volgende:
Zo, vandaag weer getreind, wel wat minder nu. Breda -> Eindhoven (eindhalte Venlo) werd gedaan door VIRM, en de andere kant op, Eindhoven -> Breda (eindhalte Den Haag) had ik ook VIRM. Ik dacht dat dat door ICK/ICL werd gedaan?
sjeems ik heb je gePBdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:57 schreef James1988 het volgende:
Zo, vandaag weer getreind, wel wat minder nu. Breda -> Eindhoven (eindhalte Venlo) werd gedaan door VIRM, en de andere kant op, Eindhoven -> Breda (eindhalte Den Haag) had ik ook VIRM. Ik dacht dat dat door ICK/ICL werd gedaan?
Handig zetje welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag in de trein behoorlijk moeten lachen om een leuke actie in Buitenpost.
Nadat de passagiers waren ingestapt en de machinist wilde fluiten voor vertrek spotte hij een tas op het perron aldaar. Hij riep gelijk om dat er iemand ingestapt was en die zijn tas had laten liggen. Gelijk daarna stappen 3 jongens uit en slepen de tas de trein in, daarbij roepend tegen iemand dat hij zijn tas vergeten was. 15 tellen later komt diegene de coupé binnengelopen om zijn tas op te halen. Dit alles natuurlijk temidden van gniffelende passagiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |