abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62105680
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is hier net zo.
Ken zat mensen die eerst Pim Fortuyn stemden en daarna de SP.

Maar dat zegt nog niet dat Obama bij voorbaat kansloos is.

En die 90% vind een beetje overdreven. Hoe kom je aan die cijfers?
Klopt, daarom had ik het ook over democratie als geheel, het is overal hetzelfde.

Het is verder gewoon een schatting, ik denk dat er slechts een klein percentage van de bevolking is die de vereiste politieke kennis bezit die nodig is om een goede, weloverwogen keuze te maken in het stemhokje.
pi_62105856
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:55 schreef Montov het volgende:

[..]

Hmm?
Wat bedoeld ze daar precies mee? Dat ze pas 5 weken in de vice-president-business zit ofzo?
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:35:49 #253
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62105978
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:30 schreef pberends het volgende:

[..]

Wat bedoeld ze daar precies mee? Dat ze pas 5 weken in de vice-president-business zit ofzo?
Ja, dat ze nog maar 5 weken meedoet en daarom nog geen belofte hoeft te wijzigen. Denk ik. Merkwaardig in ieder geval.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 14:59:57 #254
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_62106603
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:35 schreef Montov het volgende:

[..]

Ja, dat ze nog maar 5 weken meedoet en daarom nog geen belofte hoeft te wijzigen. Denk ik. Merkwaardig in ieder geval.
Nee, ze bedoelde daarmee dat je ze nog weinig beloftes had gedaan en daarom niks hoefde te wijzigen. Ergens natuurlijk erg maf, want ik geloof zelfs dat ze zei dat McCain zelfs niet veel beloofd had.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 15:15:34 #255
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_62106957
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 14:59 schreef MrFl0ppY het volgende:
Nee, ze bedoelde daarmee dat je ze nog weinig beloftes had gedaan en daarom niks hoefde te wijzigen. Ergens natuurlijk erg maf, want ik geloof zelfs dat ze zei dat McCain zelfs niet veel beloofd had.
Volgens mij zei ze dat McCain geen enkele belofte heeft gedaan die hij niet gaat/ kan waarmaken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 20:57:31 #256
224453 Creatyfuslijer
Ik denk, dus ik ben.
pi_62114441
Ik heb geen tijd dit hele topic door te lezen maar...zijn er hier nog echt mensen die Palin verdedigen?
Het hoogtepunt was nog de 'extra credit' die ze gaf aan de huppelepup school ergens in alaska omdat die het debat live aan het bekijken waren.
En uitspraken als: ''I know Senator Biden respects John McCain for that, and I respect Senator Biden for acknowledging that''
Te triest voor woorden.
pi_62116265
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 04:40 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

You have got to be kidding me! 95% van het commentaar en fact checks zijn anti Palin, en ze laten Biden's geouwehoer dat er geen geld is voor No Child Left Behind (een van de duurste programma's ooit) voor wat het is? Geeft wel weer aan waar de heren en dames hun bias hebben liggen.
Joh, darktower woont in het Obama HQ, wat wil je dan dat ze doet? Objectief zijn?
Natuurlijk strooit ze voornamelijk met anti-rep quotes. Waar ik het overigens 100% mee eens bent, maar objectief is het niet natuurlijk
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:01:32 #258
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_62116341
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 13:53 schreef laforest het volgende:

[..]

Totaal niet serieus te nemen
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 09:07 schreef laforest het volgende:

[..]

Sarah Palin won met 10-0, Biden, de alcoholist, scoorde geen enkele punt
Pot > ketel
-
pi_62116612
quote:
Palins revanche lijkt voor McCain te laat

ST. LOUIS - ,,Charmant en sterk in debat. Missie volbracht.’’ De Republikeinen haalden gisteren opgelucht adem na een kordaat optreden van Sarah Palin tijdens het eerste en enige vicepresidentsdebat.
afbeelding vergroten Sarah Palin.

Het is de vraag of haar revanche nog op tijd is geweest. Vlak voor het debat werd bekend dat McCain zijn team terugtrekt uit Michigan. De staat, zwaar getroffen door de economische crisis, werd tot voor kort nog gezien als een poort naar de overwinning voor McCain. De senator verliest ook terrein in andere cruciale staten zoals Florida, Ohio en Pennsylvania.

De twee vicepresidentskandidaten Joe Biden en Sarah Palin duelleerden donderdag negentig minuten lang over economie, Irak, klimaatverandering, het homohuwelijk en buitenlandse politiek. Het debat, volgens tv-kijkers gewonnen door Biden, kende weinig heftige discussies. Beiden slaagden in hun missie. Palin, die vorige week blunderde in diverse tv-optredens, wist de ergste twijfels over haar politieke talent weg te nemen. Joe Biden verdedigde Obama zonder een verkeerde opmerking te maken.

Palin koos de strategie van de aanval. Ze beschuldigde de Democraten er onder meer van de ‘witte vlag te zwaaien’ in Irak. De gouverneur gaf veel vage, ontwijkende antwoorden die duidelijk waren ingestudeerd. Intussen probeerde ze de kijker te charmeren met een volks accent en handig geplaatste knipogen. Biden had zich voorgenomen Palin zo veel mogelijk te negeren om beschuldigingen van seksisme te voorkomen. Hij richtte zijn pijlen op McCain die hij portretteerde als een derde Bush.
http://www.ad.nl/verkiezi(...)_McCain_te_laat.html
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 22:42:41 #260
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62123320
quote:
"Famous person"

...

Heerlijk hoe het McCain-kamp zelfs vals de overwinning wil claimen.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 11:23:15 #262
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_62123880
quote:
Palin wil Michigan niet opgeven

De Republikeinse kandidaat voor het vice-presidentschap, Sarah Palin, is het niet eens met het besluit van John McCain om de verkiezingsstrijd in de staat Michigan op te geven.

McCain trekt zijn campagneteam terug uit de staat omdat zijn Democratische tegenstander Obama daar een grote voorsprong heeft in de peilingen. Palin zegt dat zij en haar man graag campagne willen voeren in Michigan.

Ze zei verder dat ze tevreden was over het debat met Joe Biden. Daar keken 69 miljoen Amerikanen naar en dat is een record voor een debat tussen twee vice- presidentskandidaten.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_62124475
Kan wel een slotje op dit topic trouwens, beetje dubbel allemaal .
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:33:33 #264
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_62517202
tvp nav de special op de FP.
Neerkomen wel!
  maandag 20 oktober 2008 @ 08:54:45 #265
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_62521068
Het debat tussen Palin en Biden is al een tijdje geleden. Graag verder in Amerikaanse verkiezingen #52: Colin Powell endorses Obama
Géén kloon van tvlxd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')