Rond 7-8 uur (Nederlandse tijd) stemming?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:26 schreef Llotyhy het volgende:
Spannend... gaat de bailout bill er doorheen komen of niet...![]()
Op CNN durven ze het nog niet te voorspellen...
Ze zijn helemaal de weg kwijt en ik ben bang dat het HvA niet veel anders is dan in de senaat. Te veel knikkende knieen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nou Huis van Afgevaardigden, laat zien wat je waard bent.Als er al een reddingsplan moet komen dan moet deze veel voorzichtiger in elkaar zitten dan nu het geval is.
Lekt de zondagmiddag suprise al te vroeg uit, of gaan we nog meer vuurwerk nieuws krijgen komend weekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:07 schreef Tweeke het volgende:
What the fuck, NL staat neemt Fortis Nederland én ABN-AMRO volledig over.
Welk bod doen ze dan? Ik neem aan dat de Fortis NV aandeelhouders eerst hun stukken moeten verkopen voordat er überhaupt iets over te nemen valt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:07 schreef Tweeke het volgende:
What the fuck, NL staat neemt Fortis Nederland én ABN-AMRO volledig over.
Het moet niet veel gekker worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nederlandse staat neemt Fortis en ABN over (?)
16,8 miljard. De Fortis holding blijft bestaan, alleen het Nederlandse deel en ABN worden verkocht, dus de holding krijgt een zak cash en voor de aandeelhouders verandert niets. Nouja, ik gok dat dit niet goed is voor de waarde van het aandeel, want de winststroom uit NL verdwijnt uit de holding en de hoeveelheid cash die ze ervoor terugkrijgen is zeer mager.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Welk bod doen ze dan? Ik neem aan dat de Fortis NV aandeelhouders eerst hun stukken moeten verkopen voordat er überhaupt iets over te nemen valt.
leuk he als jezelf de cijfertjes kan bepalenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er komen in 1 maand 160.000 werkelozen bij en toch stijgt de unemployment rate niet.
De bailout is erdoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er wordt nu gestemd over de Bailout, live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |