SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Those unforgettable days, for them I live"
Hier: http://www.watchtvsitcoms.com/GossipGirl/S02E09.phpquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:58 schreef GLITCH. het volgende:
Arghhh waarom doet surfthechannel het niet! En watchtvsitcoms.com ook al niet!!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:23 schreef zquing het volgende:
durf 't niet te kijken van deGewoon kijken!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
Zo'n gebruik je bij enkelvoud, zulke is voor meervoud. Een fout die vaak in gebieden wordt gemaakt waar de mensen wat minder ontwikkeld zijn (Noord-Brabant, Limburg).quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:04 schreef Kinga het volgende:
Ik vind die punkrockstyle verandering echt irritant... Zo'n dingen moeten ze gewoon niet doen.
Dankje! Hij deed het gelukkig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hier: http://www.watchtvsitcoms.com/GossipGirl/S02E09.php
BIj mij doet ie het wel namelijk....
quote:Op woensdag 5 november 2008 21:15 schreef Sc0tTy het volgende:
Erg leuke aflevering inderdaad, maar kvind het allemaal wel net iets te snel gaan hoor.. Beetje jammer.
Ben ik trouwens de enige die zich steeds meer gaat ergeren aan Jenny ? Kvind er nu trouwens helemaal niet meer uitzien :/
Uhhh, pfff een kleine spoiler. Bart kwam een keer sympathiek over.quote:Op dinsdag 11 november 2008 16:14 schreef zquing het volgende:
kan iemand een kleine spoiler geven? ik kan pas om 10 uur kijken
Ik snapte dat ook niet echt neequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Wat is die Jenny een DOM wijf. Ze liet die jurken gewoon in de fik steken! "Ik stond erbij en ik keek er naar". Hoe fucking moeilijk is het om die ton om te gooien of om die lucifer uit d'r klauwen te slaan... om haar op dr gezicht te slaan for that matter, als je toekomst er vanaf hangt
maar goed, ik heb het slot nog niet gezien, dus wie weet verandert 't nog wel.
Waar kijken jullie het?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:19 schreef GLITCH. het volgende:
Waarom doet Surf the Channel het niet!
Onzin. Zelfs het meest timide meisje doet meer an dt als dat echt Echt ECHT hele haar toekomst was die in dat vuilnisvat lag. Zo zei ze wel dat het was, maar zo gedroeg ze zich er niet naar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:33 schreef Marble het volgende:
Het is een timide, beschermd opgebracht meisje van een jaar of 15. Zoals de meeste meisjes op die leeftijd zijn. We worden niet allemaal als zo butch als een mini-Rosie O'Donnell geboren, sommigen moeten met de loop der tijd verharden. Ik had jullie weleens willen zien toen jullie zo oud en bleu waren.
Haha viel me ook op! Ik dacht trouwens de hele tidj dat die Aaron Erin heette... oops!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Erin ook een veel toffere naam voor hem.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:06 schreef Bellah het volgende:
Dat dacht ik ook! Gelukkig ben ik niet de enige.
En jesss Kings of Leon, mm.
Bij dat andere meisje toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Michellee het volgende:
Waar heeft Jenny geslapen dan?
Watquote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Starlie het volgende:
Getver wat is die Aaron een engerd zeg!
SPOILER
Plaats dan ff spoilertags er omheen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef Starlie het volgende:
OOO Sorry, ik schrik er helemaal van, dacht dat ik het hier had gelezen! SORRY!!!!!
Dat heb ik allang gedaan, zoals ik al zei ik dacht dat ik het hier gelezen had!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Plaats dan ff spoilertags er omheen.
[spoiler ] tekst goes here [/ spoiler]
Het is gewoon een vies ventje met zijn baardje... bah, wat een engerd! Ik vindt Serena de laatste tijd niet zo heel leuk meer maar ze verdiend wel beter dan die Aaron...quote:Op donderdag 13 november 2008 23:21 schreef Adidah het volgende:
Whehehe, die Aaron ziet er echt uit als een prototype gladjanus met zijn quasi artistieke scheiding.
Vind je? Ik vind Serena al een hele tijd niet meer leuk met die rare eendensnavel van d'r. Ze mag wel eens op d'r nummer gezet worden. Serena is geen do-goody meisje en als evil bitch is ze ook maar ondergeschikt aan Blair. Ik zeg: We stemmen Serena weg! Rare lange eend dat 't isquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:03 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vies ventje met zijn baardje... bah, wat een engerd! Ik vindt Serena de laatste tijd niet zo heel leuk meer maar ze verdiend wel beter dan die Aaron...
Neequote:Op zaterdag 15 november 2008 12:11 schreef zquing het volgende:
was ik de enige die jenny er minder mooi uit vond zien de laaste ep?
Eensch. En acteren kan ze ook niet.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind Serena al een hele tijd niet meer leuk met die rare eendensnavel van d'r. Ze mag wel eens op d'r nummer gezet worden. Serena is geen do-goody meisje en als evil bitch is ze ook maar ondergeschikt aan Blair. Ik zeg: We stemmen Serena weg! Rare lange eend dat 't is
Nee hoor ik vind die punk stijl ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 15 november 2008 12:11 schreef zquing het volgende:
was ik de enige die jenny er minder mooi uit vond zien de laaste ep?
D'r punkstijl vind ik wel heet, alleen in de laatste aflevering zag ze er iets slechter uit dan normaalquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind die punk stijl ook verschrikkelijk.
Die ogenquote:Op zaterdag 15 november 2008 14:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor ik vind die punk stijl ook verschrikkelijk.
Schattig? Chuck is langzaam maar zeker Eric naar de darkside aan het halen, Dat is opzich wel tof...quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:43 schreef Kinga het volgende:
Wat een lieve aflevering! Die scenes van Eric en Chuck vind ik altijd zo schattig.. en Chuck is gewoon super sexy
Je ziet 't ook wel aan z'n kleding, ineens supernetjes, mooi jasje dasje hoppa...quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:55 schreef flyguy het volgende:
Chuck is langzaam maar zeker Eric naar de darkside aan het halen
Eenschquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:43 schreef Kinga het volgende:
Wat een lieve aflevering! Die scenes van Eric en Chuck vind ik altijd zo schattig.. en Chuck is gewoon super sexy
Ook dat zie ik nog wel gebeuren ja. Weet alleen niet wat ik er van moet vinden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:55 schreef flyguy het volgende:
Schattig? Chuck is langzaam maar zeker Eric naar de darkside aan het halen, Dat is opzich wel tof...
eigenlijk stiekem een beetje wel en papa Bassquote:Op woensdag 19 november 2008 00:39 schreef MaxC het volgende:
Jenny was zonder die oogschaduw wel ineens 10x leuker
Was mijn tip hè, niet vergeten.quote:Op zondag 16 november 2008 18:08 schreef Crane het volgende:
Verbazend leuke serie, voor een show die als grootste doelgroep toch vooral meisjes in de leeftijd van 15-20 zal hebben. Op de een of andere manier zijn de dialogen vrijwel nooit saai en langdradig, zit het tempo er lekker in en wordt er goed geacteerd. Ook verbaaste het me dat er niet 3 afleveringen aan de gevaren van drugs werden besteed nadat Chuck en Dan een pilletje namen een paar afleveringen terug.
Met name Chuck is een heldDie kleding van hem vind ik altijd erg stijlvol en hij is heerlijk evil.
Ja, geweldig!quote:Op woensdag 19 november 2008 07:32 schreef Lucky_Strike het volgende:Ik dacht dat ik erin bleef toen ik die ringtone van Dorotha hoorde! I'm a slave for you!
Klopt! En ze probeert ook iedeeren wel te helpen (Nate bijvoorbeeld) maar Jenny degene die ze al heel lang kent en dichtbij haar staat die naait ze erin omdat ze jaloers is, en dat kan natuurlijk niet hequote:Op donderdag 20 november 2008 15:00 schreef Adidah het volgende:
Vanwaar die haat tegen Vanessa? Als er iemand al van alle kanten genaaid is, dan is dat Vanessa wel.
Jenny moest gewoon van Nate afblijven, bro's b4 hoes(of hoe dat heet op z'n vrouws)quote:Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Klopt! En ze probeert ook iedeeren wel te helpen (Nate bijvoorbeeld) maar Jenny degene die ze al heel lang kent en dichtbij haar staat die naait ze erin omdat ze jaloers is, en dat kan natuurlijk niet he![]()
En persoonlijk vindt ik haar personage ook niet zo heel boeiend.
Nou ik ben een vrouw en ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:00 schreef zquing het volgende:
[..]
Jenny moest gewoon van Nate afblijven, bro's b4 hoes(of hoe dat heet op z'n vrouws)
How I Met Your Motherquote:Op donderdag 20 november 2008 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
komt me bekend voor die spreuk, kon wel een kledinglijn oid zijn
quote:
omdat ik mijn dinsdagavond vrij hou om Gossip Girl te kijken, nu heb ik alleen maar The big bang theory om te kijken deze week.......quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef Merkie het volgende:
Waarom in godsnaam? Een TV-seizoen duurt van augustus tot mei meestal, dat zijn iets van 40 weken. Een TV-seizoen heeft meestal iets van 24 afleveringen, dus reken zelf maar uit en wees niet zo verbaasd als er een keer geen aflevering is, dat is al tientallen jaren met tientallen TV-series zo.
Thanksgiving, duh.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Adidah het volgende:
Die kut programmering ook altijd. Dan weer wel, dan weer niet.
Ja duh, dat vieren we hier natuurlijk ookquote:
Ik heb 1 afl gezien en ik vond er niks aan. En Greys vind ik ook stom (de serie dan hè, niet de vrouwquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Thanks liefjens.
Nu weer terug naar Gossip Girl. Is leuk joh, moeten jullie ook gaan kijken
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb 1 afl gezien en ik vond er niks aan. En Greys vind ik ook stom (de serie dan hè, niet de vrouw).
Ik kijk altijd naar Desperate Housewives, Prison Break en Dexter.
Oh, deze post had in Slank moeten staanquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:44 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
iets beoordelen na 1 aflevering...................
Ik vind het wel cool eigenlijk! WEl een idee om te kijken weer! Eens even een stream opzoeken..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb 1 afl gezien en ik vond er niks aan. En Greys vind ik ook stom (de serie dan hè, niet de vrouw).
Ik kijk altijd naar Desperate Housewives, Prison Break en Dexter.
Het is ook wel spannend nu, met Vanessa die de brief van Nate aan Jenny in haar tas had gestopt en stiekem op de wc zat te lezen tijden het Thanksgiving-diner. Ben benieuwd hoe dat afloopt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool eigenlijk! WEl een idee om te kijken weer! Eens even een stream opzoeken..
dus dan moet jij er ook bij zijn hè ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dit de één voor allen allen voor één slankreldag?
Ik zat hier al hoor mutsquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus dan moet jij er ook bij zijn hè ?
wanneer kom je weer posten?
Ik check altijd eerst op tv.com of er een nieuwe is. Voorkomt uren zoeken naar een aflevering die er niet is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef Jivis het volgende:
Had ik hem "gekocht", zit ik helemaal klaar om hem te kijken, blijkt het verdorie een oude aflevering te zijn. Wat een teleurstelling zeg.
ja, maar dan posten we vaker in hetzelfde topicquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zat hier al hoor mutsserieverslaafd jeweetzelluf!
Als ik daar post moet ik weer serieus gaan afvallen
Anders kijk je gewoon op mininova of torrentz ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik check altijd eerst op tv.com of er een nieuwe is. Voorkomt uren zoeken naar een aflevering die er niet is.
Kijk anders bij Eztvquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik check altijd eerst op tv.com of er een nieuwe is. Voorkomt uren zoeken naar een aflevering die er niet is.
Idd. Ik spaar soms ook wel eens wat afleveringen op en dan lekker een mini-marathon houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volg je zoveel series tegelijk danquote:Op woensdag 26 november 2008 00:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vergeet altijd op welke dag dingen komen, dus dan is dit lekker makkelijk.
Haal je op het laatst Nate en Blair enzo dan niet door elkaar met bijv. Kate en Sawyer?quote:
Ik volg Lost niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Haal je op het laatst Nate en Blair enzo dan niet door elkaar met bijv. Kate en Sawyer?
Usenetquote:Op woensdag 26 november 2008 00:15 schreef s0k het volgende:
[..]
myepisodes.com
En als je bittorrent gebruikt, gewoon rss feeds gebruiken.
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef Shadowcat het volgende:
Jullie gaan echt massaal geband worden straks voor al deze warez-discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |