Ja duh, dat vieren we hier natuurlijk ookquote:
Ik heb 1 afl gezien en ik vond er niks aan. En Greys vind ik ook stom (de serie dan hè, niet de vrouwquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Thanks liefjens.
Nu weer terug naar Gossip Girl. Is leuk joh, moeten jullie ook gaan kijken
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb 1 afl gezien en ik vond er niks aan. En Greys vind ik ook stom (de serie dan hè, niet de vrouw).
Ik kijk altijd naar Desperate Housewives, Prison Break en Dexter.
Oh, deze post had in Slank moeten staanquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:44 schreef zquing het volgende:
[..]
![]()
iets beoordelen na 1 aflevering...................
Ik vind het wel cool eigenlijk! WEl een idee om te kijken weer! Eens even een stream opzoeken..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb 1 afl gezien en ik vond er niks aan. En Greys vind ik ook stom (de serie dan hè, niet de vrouw).
Ik kijk altijd naar Desperate Housewives, Prison Break en Dexter.
Het is ook wel spannend nu, met Vanessa die de brief van Nate aan Jenny in haar tas had gestopt en stiekem op de wc zat te lezen tijden het Thanksgiving-diner. Ben benieuwd hoe dat afloopt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik vind het wel cool eigenlijk! WEl een idee om te kijken weer! Eens even een stream opzoeken..
dus dan moet jij er ook bij zijn hè ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dit de één voor allen allen voor één slankreldag?
Ik zat hier al hoor mutsquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus dan moet jij er ook bij zijn hè ?
wanneer kom je weer posten?
Ik check altijd eerst op tv.com of er een nieuwe is. Voorkomt uren zoeken naar een aflevering die er niet is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef Jivis het volgende:
Had ik hem "gekocht", zit ik helemaal klaar om hem te kijken, blijkt het verdorie een oude aflevering te zijn. Wat een teleurstelling zeg.
ja, maar dan posten we vaker in hetzelfde topicquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik zat hier al hoor mutsserieverslaafd jeweetzelluf!
Als ik daar post moet ik weer serieus gaan afvallen
Anders kijk je gewoon op mininova of torrentz ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik check altijd eerst op tv.com of er een nieuwe is. Voorkomt uren zoeken naar een aflevering die er niet is.
Kijk anders bij Eztvquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik check altijd eerst op tv.com of er een nieuwe is. Voorkomt uren zoeken naar een aflevering die er niet is.
Idd. Ik spaar soms ook wel eens wat afleveringen op en dan lekker een mini-marathon houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volg je zoveel series tegelijk danquote:Op woensdag 26 november 2008 00:11 schreef Tegan het volgende:
Ik vergeet altijd op welke dag dingen komen, dus dan is dit lekker makkelijk.
Haal je op het laatst Nate en Blair enzo dan niet door elkaar met bijv. Kate en Sawyer?quote:
Ik volg Lost niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Haal je op het laatst Nate en Blair enzo dan niet door elkaar met bijv. Kate en Sawyer?
Usenetquote:Op woensdag 26 november 2008 00:15 schreef s0k het volgende:
[..]
myepisodes.com
En als je bittorrent gebruikt, gewoon rss feeds gebruiken.
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef Shadowcat het volgende:
Jullie gaan echt massaal geband worden straks voor al deze warez-discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |