Ik snapte dat ook niet echt neequote:Op dinsdag 11 november 2008 19:57 schreef Ang3l het volgende:
Wat is die Jenny een DOM wijf. Ze liet die jurken gewoon in de fik steken! "Ik stond erbij en ik keek er naar". Hoe fucking moeilijk is het om die ton om te gooien of om die lucifer uit d'r klauwen te slaan... om haar op dr gezicht te slaan for that matter, als je toekomst er vanaf hangt
maar goed, ik heb het slot nog niet gezien, dus wie weet verandert 't nog wel.
Waar kijken jullie het?quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:19 schreef GLITCH. het volgende:
Waarom doet Surf the Channel het niet!
Onzin. Zelfs het meest timide meisje doet meer an dt als dat echt Echt ECHT hele haar toekomst was die in dat vuilnisvat lag. Zo zei ze wel dat het was, maar zo gedroeg ze zich er niet naar.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:33 schreef Marble het volgende:
Het is een timide, beschermd opgebracht meisje van een jaar of 15. Zoals de meeste meisjes op die leeftijd zijn. We worden niet allemaal als zo butch als een mini-Rosie O'Donnell geboren, sommigen moeten met de loop der tijd verharden. Ik had jullie weleens willen zien toen jullie zo oud en bleu waren.
Haha viel me ook op! Ik dacht trouwens de hele tidj dat die Aaron Erin heette... oops!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Erin ook een veel toffere naam voor hem.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:06 schreef Bellah het volgende:
Dat dacht ik ook! Gelukkig ben ik niet de enige.
En jesss Kings of Leon, mm.
Bij dat andere meisje toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 23:00 schreef Michellee het volgende:
Waar heeft Jenny geslapen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op donderdag 13 november 2008 22:28 schreef Starlie het volgende:
Getver wat is die Aaron een engerd zeg!
SPOILER
Plaats dan ff spoilertags er omheen.quote:Op donderdag 13 november 2008 22:32 schreef Starlie het volgende:
OOO Sorry, ik schrik er helemaal van, dacht dat ik het hier had gelezen! SORRY!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |