Klopt! En ze probeert ook iedeeren wel te helpen (Nate bijvoorbeeld) maar Jenny degene die ze al heel lang kent en dichtbij haar staat die naait ze erin omdat ze jaloers is, en dat kan natuurlijk niet hequote:Op donderdag 20 november 2008 15:00 schreef Adidah het volgende:
Vanwaar die haat tegen Vanessa? Als er iemand al van alle kanten genaaid is, dan is dat Vanessa wel.
Jenny moest gewoon van Nate afblijven, bro's b4 hoes(of hoe dat heet op z'n vrouws)quote:Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Klopt! En ze probeert ook iedeeren wel te helpen (Nate bijvoorbeeld) maar Jenny degene die ze al heel lang kent en dichtbij haar staat die naait ze erin omdat ze jaloers is, en dat kan natuurlijk niet he![]()
En persoonlijk vindt ik haar personage ook niet zo heel boeiend.
Nou ik ben een vrouw en ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld!quote:Op donderdag 20 november 2008 17:00 schreef zquing het volgende:
[..]
Jenny moest gewoon van Nate afblijven, bro's b4 hoes(of hoe dat heet op z'n vrouws)
How I Met Your Motherquote:Op donderdag 20 november 2008 19:22 schreef Tazmaniac het volgende:
komt me bekend voor die spreuk, kon wel een kledinglijn oid zijn
quote:
omdat ik mijn dinsdagavond vrij hou om Gossip Girl te kijken, nu heb ik alleen maar The big bang theory om te kijken deze week.......quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:24 schreef Merkie het volgende:
Waarom in godsnaam? Een TV-seizoen duurt van augustus tot mei meestal, dat zijn iets van 40 weken. Een TV-seizoen heeft meestal iets van 24 afleveringen, dus reken zelf maar uit en wees niet zo verbaasd als er een keer geen aflevering is, dat is al tientallen jaren met tientallen TV-series zo.
Thanksgiving, duh.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Adidah het volgende:
Die kut programmering ook altijd. Dan weer wel, dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |