Die middelste lijkt me wel wat voor jou ququote:
Ik heb maar een zak van een kilo gehaald voor ¤2,40quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die middelste lijkt me wel wat voor jou qu![]()
Buss
Geen Bus?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb maar een zak van een kilo gehaald voor ¤2,40
250 gram voor 2 euro ofzoquote:
ga je dit seizoen bijhouden hoeveel geld je uitgeeft aan hoeveel gram kruidnoten?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
250 gram voor 2 euro ofzo
Het is dat ik 5 kilo zo veel vind, anders had ik zo'n zak gekocht
Neequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je dit seizoen bijhouden hoeveel geld je uitgeeft aan hoeveel gram kruidnoten?
6uur wekker, 6:10-6:15 eruitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:02 schreef Troel het volgende:
Ik ook. Half 7 liep de wekker weer af en om tien over half rolde ik mijn bed uit
Heeft wel even nodig zegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
ook vrij vandaag (omdat het spul voor thuiswerken nog niet binnen is)
ja tis echt belachelijk maar jaquote:
Zij moeten toch voor je spullen zorgen daar hoef je toch niet de hele tijd achteraan te lopen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja tis echt belachelijk maar ja
eens kijken of het me lukt maandag en anders dinsdag naar het werk te gaan en weer eens achteraan zitten
nee zou ik ook niet hoeven doen maar ik ben niet zo goed in geduldig afwachtenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Zij moeten toch voor je spullen zorgen daar hoef je toch niet de hele tijd achteraan te lopen?
ik doe inpricipe geen thuiswerk, maar omdat ik nu in een nieuwe revalidatie periode zit heb ik van mn werkgever toestemming om het werk wat ik doe (adminstratie) thuis te gaan doenquote:
aaah altijd leuk, installaties aanvragen en dan is t wachten geblazenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe inpricipe geen thuiswerk, maar omdat ik nu in een nieuwe revalidatie periode zit heb ik van mn werkgever toestemming om het werk wat ik doe (adminstratie) thuis te gaan doen
alleen moet ik dan een programma hebben op mn computer om op het netwerk in te loggen
nou is dat wel aangevraagd maar ja nog niet binnen
nou ja zoiets jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah altijd leuk, installaties aanvragen en dan is t wachten geblazen
toen ik bij kpn werkte was dat echt erg, men moest op onze afdeling de installatie aanvragen, en als je het zelf deed was t 5 min werk, maar men moest altijd dagen/weken wachten voordat het geinstalleerd was
Je poolse huisgenoot komt langs?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga blij worden dit weekend. Echt waar.
6:45 ging de wekker de eerste keer, 11:20 er uitquote:
Lui varken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
6:45 ging de wekker de eerste keer, 11:20 er uit
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga blij worden dit weekend. Echt waar.
Vrije dag vandaagquote:
Gewoon vragenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kunnen jullie allemaal vrij hebben?
Student zijn en geen drol uitvoeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Studentenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Student zijn en geen drol uitvoeren.
Niet wishen maar doenquote:
Gewoon thuis blijven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
In het echie, of op msn ofzo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:47 schreef Ynske het volgende:
hier al de hele morgen aan t bijkletsen met een jeugdvriend
Ik ga als het goed is morgen iemand zien die ik ook al 3 jaar niet gezien heb ofzoquote:
da's ook leuk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:47 schreef Ynske het volgende:
hier al de hele morgen aan t bijkletsen met een jeugdvriend
cancelen en nog wat langer op je kamer blijven is het ook niet echt, toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen op orienterend gesprek voor een hypotheekPfff inlezen allemaal, gedoe. Heb er niet eens zin in
Nee. Ik wil best verhuizen en zo maar ik heb helemaal geen zin in al het gedoe er omheenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
cancelen en nog wat langer op je kamer blijven is het ook niet echt, toch?
ja echt tof,quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja echt tof,
in die tijd had ik het erover dat ik graag wilde gaan fotograferenen kijk me nu eens
we gaan binnenkort lekker uit eten
enneh hij ziet er niet slecht uit
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 16:13 schreef Ynske het volgende:
Kijk dit filmpje eens en let dan op de heren op de achtergrond!
Het minste gedoe heb je met huren, het meeste met een hyptheek en ook dat valt nog wel mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik wil best verhuizen en zo maar ik heb helemaal geen zin in al het gedoe er omheen
Mja. Het leven is maar kut eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het minste gedoe heb je met huren, het meeste met een hyptheek en ook dat valt nog wel mee.
En je hebt waarschijnlijk sneller iets anders, dan het wachten op een huurwoning.
Dan moet je het minder k*t maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja. Het leven is maar kut eigenlijk.
Ik wil gewoon de tijd doorspoelen naar over een half jaar, en dan wakker worden in een eigen huisje, en dat alles keurig geregeld is en zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan moet je het minder k*t maken.Ben ik ook aan het doen, kunnen we tips wisselen???
O dat zou ik ook wel willen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de tijd doorspoelen naar over een half jaar, en dan wakker worden in een eigen huisje, en dat alles keurig geregeld is en zodat het hele gedoe en gezeik, wat nog niet EENS begonnen is
Gewoon voorbij is. Ik zie er gewoon vet tegenop
quote:
Die verkopen ze vast wel bij die verrekte kutmediamarktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
Is er nergens een wensput. Misschien werken die toch wel.
De winter komt er net aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Watttt???Wil je meedoen?
We kunnen ook met z'n allen in een grote boerderij gaan wonen.stallen enz ombouwen tot woningen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Watttt???Wil je meedoen?
We kunnen ook met z'n allen in een grote boerderij gaan wonen.stallen enz ombouwen tot woningen.
Nee, ik ben weer terug in de supermarktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat hij moet touren
Of dat eigen bedrijfje
Je wordt niet net als die kale wuppieflikker van Albert Heijn he?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:45 schreef qu63 het volgende:
Nee, ik ben weer terug in de supermarkt
Maar ga daar hopelijk als leidinggevende aan de slag binnen niet al te lange tijd
Wil je me ziek maken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Het BengelYnsFles ErwtensoepGlühweinFestival
Zolang ik maar niets van erwtensoep of glühwein proef. prima.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, jij doet het Varken aan het Spit
er zit een 1 in je tijdstip en in je postnummer. Ga weg faalhaasquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er zit een 1 in je tijdstip en in je postnummer. Ga weg faalhaas
hij wacht tot 2 februari 2020 2:00, dan zijn alle oneven cijfers uit de datum en tijdquote:
Goed punt. Tot dan Arceequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij wacht tot 2 februari 2020 2:00, dan zijn alle oneven cijfers uit de datum en tijd
2 uur eerder ook al, hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:37 schreef qu63 het volgende:
hij wacht tot 2 februari 2020 2:00, dan zijn alle oneven cijfers uit de datum en tijd
Have fun dan morgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:51 schreef draculettetje het volgende:
ik ga zo wel een poging doen om te gaan slapen
morgen weer vroeg hondentraining
Ik hoop nog wel wat haar over te houdenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je wordt niet net als die kale wuppieflikker van Albert Heijn he?
Ik ben nog 'jong'quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:56 schreef draculettetje het volgende:
ben blij dat ik niet meer in het weekend hoef te werken!
Hoi Dracu. Hoe is je dag begonnen, voel je je beter dan normaal of..quote:
Qutie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:19 schreef qu63 het volgende:
Bengels!
Er komen koekjes in de winkel te liggen die bengels heten![]()
Ynsquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:26 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ik vroeg opgestaan in de veronderstelling dat ik vandaag de fotos van de expo moest ophalen, heb ik in mijn meelbox liggen dat ze morgen ook nog moeten hangen
ai succes!quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:26 schreef Ynske het volgende:
moggeh
ik vroeg opgestaan in de veronderstelling dat ik vandaag de fotos van de expo moest ophalen, heb ik in mijn meelbox liggen dat ze morgen ook nog moeten hangen
jewelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Dracu. Hoe is je dag begonnen, voel je je beter dan normaal of..
[..]
Qutie.
Oja? Hey, ik word beroemd.Moeten ze wel lekker smaken natuurlijk.
[..]
Yns![]()
![]()
Dan heb je nog flink wat te doen.Betekent dit dat je morgen ook niet kan komen leuten?
Oke, laat maar wat weten/horen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
jewel
k ga zometeen mn troep pakken en richting de trein
k moet ff kijken hoelaat enzo want moet met bus of trein komen en kan pas weg als Isa bij Plop is dan kom ik jouw kant uit
die fotos ga ik maandag wel halen ofzo
Succes en veel plezier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:33 schreef draculettetje het volgende:
ik ben naar de hondentraining
in ieder geval allemaal een fijne dag!
al kom ik vast nog wel weer even buurten
Jij ziet het helemaal voor je zeker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Fles mag.En dan lekker over die band rollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |