Hey dat is de dag nadat ik 30 geworden ben... dan ga ik mijn kater uitslapen..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef dndiek het volgende:
* dndiek markeert alvast 22 oktober in sientjes agenda als klusdag
Ja dat kan dus niet volgens je agendaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey dat is de dag nadat ik 30 geworden ben... dan ga ik mijn kater uitslapen..
Kan jij mooi het laatste ronde van vandaag gevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:17 schreef Againzender het volgende:
Elbow
Net een mailtje van de PZ medewerker van m'n oude werkgever: ik krijg straks nog een deel van winstdeling van het bedrijfvoel ik mij nog een beetje gewaardeerd
bokje?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan jij mooi het laatste ronde van vandaag geven
quote:
Dat is heel ander spul dan het Nederlandsequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb bij de bierkoning vanmiddag wat duitse bocken gehaald trouwens.
Oh en ook de lokale IJbockquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is heel ander spul dan het Nederlandsemaar wel prima bier
Van hartequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
Mooi avondje. Zelf gemaakte appelmoes van mem en 2 doelpunten van Gerald
Ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik mijn hoofd tegen het plafond op de zolder heb gestotenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:38 schreef Suijk het volgende:
Sien. hoe vaak heb je op je duim geslagen, een elektrische schok gekregen, je zaagjes moeten vervangen, hoofd gestoten tegen een werkbank of een voorhamer op je teen laten vallen?
(genoeg klusvragen?)
Ja, zo ongeveerquote:
Het antwoord is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
En waarom reageert sjimz niet meer sinds gisteravond?.
"Bidibidibidi",quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:48 schreef methodmich het volgende:
En hoe was je 17:00-uur beleving?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
"Bidibidibidi",.
Weeeeeeeeeeeeekend.
Toen was ik 'm al geskipt en zat ik in de trein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En hoe was je 17:00-uur beleving?
Op een verkoudheid na weer toppie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey ziek lfytje![]()
![]()
Gaat het al wat beter?
ja gaat z'n gangetje hoor, lekker weekend weer nuquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Op een verkoudheid na weer toppie.
En hoe is het met jou?
Die hebben niet helemaal opgelet?quote:
Heel slap idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:41 schreef borisz het volgende:
Terpstra wil wel iedereen huldigen, maar moet ze wat zinnigs zeggen dan wil ze niks zeggen.
Lag al bij de drukkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die hebben niet helemaal opgelet?
Ik las mocroquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Ole het volgende:
stomme makro![]()
Mijn ouders hadden gister mosselen gekocht voor vanavond. Ga ik ze schoonmaken, zijn ze allemaal doot!
Kijken we op de verpakking: was de uiterste datum ook gister!
Best schofterig, om het zo op de laatste dag te verkopen...
Gelukkig was het koopavond in het dorp, en hebben we alsnog verse mosselen gegeten
Wilma N kon er niet om lachten, slechte verliezer hoor!quote:
Normaal krijg je dan korting als ze de duurdatum hebben bereikt. Tenminste bij de appie welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Ole het volgende:
stomme makro![]()
Mijn ouders hadden gister mosselen gekocht voor vanavond. Ga ik ze schoonmaken, zijn ze allemaal doot!
Kijken we op de verpakking: was de uiterste datum ook gister!
Best schofterig, om het zo op de laatste dag te verkopen...
Gelukkig was het koopavond in het dorp, en hebben we alsnog verse mosselen gegeten
Het slijm druipt eruit denk ik.quote:
jij spoort nietquote:
Wilma N schrijft nog meer rommelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Wilma N kon er niet om lachten, slechte verliezer hoor!
beetje rood op het momentquote:
Kom dan over een paar dagen maar weer terug, dan praten we verder.quote:
Jij begon eroverquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:04 schreef tong80 het volgende:
Toch maar weer terusten.
Hup aan het verven Appelsientje.
Ja ik kwam een bekende van me tegen in de Albert Hein om kwart over 8. Die lag in een deukquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:45 schreef borisz het volgende:
MOgge
Toch altijd vreemd tong op dit tijdstip
Dat dacht ik alquote:
Ben bek afquote:
Kippenvelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:36 schreef tong80 het volgende:
Absurd ga je net slapen krijg je dit nog even :
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
Kan soms best geinig zijn... alleen heb je er niks aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:59 schreef SCH het volgende:
Uitgeslapen, nou jaar meer van die grieperige ijldromen.
Naar behoren.quote:
Ik mag niet klagenquote:
Dit wordt zijn jaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:57 schreef borisz het volgende:
Niels Feijen staat trouwens in de halve finale van het WK 10ball pool.
Hij staat 7-6 voor nu, hopelijk wint hij. Te volgen via ESPN Filistijnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dit wordt zijn jaar.
Jammer dat ie tegen Nick moest in de kwartfinale. Van de week misschien naar Outland in Rotterdam, www.worldcupofpool.com
Daarom, dit wordt zijn jaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij staat 7-6 voor nu, hopelijk wint hij. Te volgen via ESPN Filistijnen. www.myp2p.eu
Feijen werd ook al wereldkampioen straight pool.
Bos81, die is er weer van door, dus die zal het wel hebben meegenomenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:20 schreef SCH het volgende:
Wie heeft het laatste velletje wc papier opgemaakt?
Ik dacht dat dat van Clauwhee was, om in de Euroborg te gebruikenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
RayMania spaart gebruikt wc-papier. Er ligt een hele voorraad in de bezemkast.
Dan gebruik ik jouw sjaal welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Bos81, die is er weer van door, dus die zal het wel hebben meegenomen
myp2p staat een hoop, nu zoek ik nog een kanaal met geluidquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook nog ergens op (een hopelijk betere) stream te zien?
* Da_Sandman ligt ziek op de bank.
Watjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:48 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman ligt ziek op de bank.
Heel mn laptop vastquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb een nieuwe tekst onder mijn avatar, komt uit dit geniale lied waar de blofjes een puntje aan kunnen zuigen http://www.maartenvanroozendaal.com/video/redmijniet_320.htm
Klopt ja. Maar ze wisten gelukkig nog een beetje te reddenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat van Clauwhee was, om in de Euroborg te gebruiken
Waarom zou je 'm branden als je het album al maandag hebt gekregen?quote:
Moet het echt?? En de mensen dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:21 schreef SCH het volgende:
Ik heb een nieuwe tekst onder mijn avatar, komt uit dit geniale lied waar de blofjes een puntje aan kunnen zuigen http://www.maartenvanroozendaal.com/video/redmijniet_320.htm
borisz en sjimz (en tong) staan in de top 50 van grootpostersquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:21 schreef RayMania het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - September 2008
Derde plek in september en grootste subforum over één specifiek onderwerp. En check gelijk die top tien van topics die het snelste vol zijn
.
Studenten en een werkloze. Dan is het niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
borisz en sjimz (en tong) staan in de top 50 van grootposters
Hier werkt ie prima. Verslag tegen Excelsior Maassluis staat erop.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:43 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Ferry van Lare.
Iemand hier die www.aswh.nl gewoon kan openen? Hier werkt ie namelijk niet. En zo ja, zie je dan al een verslag staan?
quote:Marissa heeft het foto's maken nu echt ontdekt en heeft er nu vast al wel 500 gemaakt. Elke hond, poes en paard van lefkas hebben we nu wel zo ongeveer.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:48 schreef RayMania het volgende:
Wel een goede smoes om aan je views te komen.
Natuurlijk niet op de legale manier verkregen hequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom zou je 'm branden als je het album al maandag hebt gekregen?
Nah, waardeloos zeker niet. Vallende Engel, Eilanden en Zo Mooi zijn op het eerste gehoor echt goed. Voor de rest mocht er wel wat peper op het albumquote:
Er was vandaag een verstandelijk gehandicapte jongen aan het meevlaggen op de andere helft voor de dugouts. Was wel een mooi gezichtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:49 schreef SCH het volgende:
Mijn verstsandelijk gehandicapte nichtje van 20 is voor het eerst met haar ouders met het vliegtuig op vakantie. Mijn broer mailt dit:
[..]
Eerstesquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:21 schreef RayMania het volgende:
[FORUM STATS] Maandcijfers - September 2008
Derde plek in september en grootste subforum over één specifiek onderwerp. En check gelijk die top tien van topics die het snelste vol zijn
.
zo ongeveer dusquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 08:58 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
wat een weer..... zwaar herfst weer... echt zo'n dag dat je de hele dag binnen wilt zitten en sport kijken
hele dag klussen zul je bedoelenquote:Op zondag 5 oktober 2008 08:58 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
wat een weer..... zwaar herfst weer... echt zo'n dag dat je de hele dag binnen wilt zitten en sport kijken
Wat een geweldige zondagquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:12 schreef Againzender het volgende:
De tering, de hele dag al regen, en dan ook nog eens zo'n wedstrijd
ga eens klussenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat een geweldige zondag![]()
Slecht weer en dan lekker op de bank voetbal kijken
is je huis al klaar?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wat een geweldige zondag![]()
Slecht weer en dan lekker op de bank voetbal kijken
quote:
biertje?quote:
met plompebleden (ofzo) zekerquote:
Nope... als we de planning een beetje aanhouden (en deze hebben we ruim genomen) zitten we eind November erinquote:
dat is eigeblijk wel lekkerquote:
Jij wou toch ook niet, moet je niet zeuren. Maar je hebt wel gelijk, ziet er enorm goor uit.quote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef RayMania het volgende:
Dat lijkt meer op een hap uit een dijbeen met een stuk schimmel er op.
het wordt juist prachtig weer morgenquote:Op zondag 5 oktober 2008 22:25 schreef RayMania het volgende:
Dat lijkt meer op een hap uit een dijbeen met een stuk schimmel er op.
Ik ga m'n verdriet wegslapen en nu al vloeken omdat ik weet dat ik morgen zeiknat aankom op m'n werk, dat de trein vertraging heeft en dat het maandag is.
dude, heb je nou de hele nacht niet geslapen en ga je nu weer naar je werk?quote:Op maandag 6 oktober 2008 06:41 schreef tong80 het volgende:
Vreemd, 's nachts rook ik nog meer dan overdag.
Begin een droge strot te krijgen.
Ik ben een thuiswerkerquote:Op maandag 6 oktober 2008 06:48 schreef ASroma het volgende:
[..]
dude, heb je nou de hele nacht niet geslapen en ga je nu weer naar je werk?
Dus moet je proberen om vandaag niet te gaan slapenquote:Op maandag 6 oktober 2008 07:27 schreef tong80 het volgende:
Ben er vanacht maar uitgegaan. Kon weer eens niet slapen. Dan maar een nieuw ritme creëren.
Idd dat is mijn voornemen. Maar ik zit nu toch al te knikkebollenquote:Op maandag 6 oktober 2008 07:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus moet je proberen om vandaag niet te gaan slapen
Je kan ook ergens naar toe gaan vandaag.. dan hou jij jezelf een beetje bezigquote:Op maandag 6 oktober 2008 07:37 schreef tong80 het volgende:
Zo maar even boodschappen doen. Frisse lucht inademen.
quote:
Dan had je langer moeten doen over je boodschappenquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:21 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maximaal 1 keer per dag de deur uit
Ach als je ritme compleet is verstoord... (soort van Jetlagquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:37 schreef tong80 het volgende:
Net een kippenpoot gegeten.
Is dat raar om 9 uur ?
Hij was nog warm...zo versquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach als je ritme compleet is verstoord... (soort van Jetlag)
Ik hoop dat ik het redquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
Kan je om 15.30 WK futsal kijken tong. Het is nu live op eurosport 1
.
Jullie beginnen op Ajacieden te lijken somsquote:Op maandag 6 oktober 2008 08:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]wat heb ik nu weer verkeerd gedaan ?
Politie bellen hè. Vragen of ze wel een collectanten-vergunning hebben.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:51 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie El Queijda ?
Staat net iemand aan de deur met een foldertje of ik geld wil storten.
Ik zit op mijn laatste adem.quote:
Ik haat jequote:Op maandag 6 oktober 2008 12:25 schreef SCH het volgende:
Als je wint heb je vrienden, klopt wel vandaag
Ligt eraan hoe laat je opstaatquote:Op maandag 6 oktober 2008 13:10 schreef Ole het volgende:
Pfffff wat duurt die maandag toch altijd lang
Vergeet ik het alsnogquote:Op maandag 6 oktober 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
.
Gelukkig kunnen we ons werk van vrije tijd onderscheiden.quote:
Heeft hun tweede ook al verloren ?quote:
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 6 oktober 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
.
Ja nog 4 minutenquote:
Ja ik wil Somonoloog wordenquote:
Bedankt voor de tipquote:
Ik had dit al verwacht en eis een hertelling van al die tourpoules!quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:25 schreef RayMania het volgende:
Ik zei van de week nog dat het een kwestie van tijd is dat Schumacher gepakt zou worden. En ja hoor. Ongeloofwaardige kutsport dat het is.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 21:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik had dit al verwacht en eis een hertelling van al die tourpoules!
quote:
Kom er net vandaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:59 schreef borisz het volgende:
Mogge
Kan tong nu de ah medewerkers laten schrikken
Ja dat onderschat ik somsquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:49 schreef RayMania het volgende:
Vaak zitten mensen doordeweeks op school. Of werken.
Beetje slaap nuquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef Suijk het volgende:
Leuke lotingen, komen een paar interessante Europese wedstrijden aan!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:40 schreef Suijk het volgende:
Leuke lotingen, komen een paar interessante Europese wedstrijden aan!
Ik zit nu lekker thuis in Eindhoven dusquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:59 schreef Suijk het volgende:
En werkt je internet weer, boske?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |