Hey dat is de dag nadat ik 30 geworden ben... dan ga ik mijn kater uitslapen..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:04 schreef dndiek het volgende:
* dndiek markeert alvast 22 oktober in sientjes agenda als klusdag
Ja dat kan dus niet volgens je agendaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey dat is de dag nadat ik 30 geworden ben... dan ga ik mijn kater uitslapen..
Kan jij mooi het laatste ronde van vandaag gevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:17 schreef Againzender het volgende:
Elbow
Net een mailtje van de PZ medewerker van m'n oude werkgever: ik krijg straks nog een deel van winstdeling van het bedrijfvoel ik mij nog een beetje gewaardeerd
bokje?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan jij mooi het laatste ronde van vandaag geven
quote:
Dat is heel ander spul dan het Nederlandsequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb bij de bierkoning vanmiddag wat duitse bocken gehaald trouwens.
Oh en ook de lokale IJbockquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is heel ander spul dan het Nederlandsemaar wel prima bier
Van hartequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:06 schreef SCH het volgende:
Mooi avondje. Zelf gemaakte appelmoes van mem en 2 doelpunten van Gerald
Ik ben de tel kwijt geraakt hoe vaak ik mijn hoofd tegen het plafond op de zolder heb gestotenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:38 schreef Suijk het volgende:
Sien. hoe vaak heb je op je duim geslagen, een elektrische schok gekregen, je zaagjes moeten vervangen, hoofd gestoten tegen een werkbank of een voorhamer op je teen laten vallen?
(genoeg klusvragen?)
Ja, zo ongeveerquote:
Het antwoord is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:51 schreef RayMania het volgende:
En waarom reageert sjimz niet meer sinds gisteravond?.
"Bidibidibidi",quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 18:48 schreef methodmich het volgende:
En hoe was je 17:00-uur beleving?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
"Bidibidibidi",.
Weeeeeeeeeeeeekend.
Toen was ik 'm al geskipt en zat ik in de trein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En hoe was je 17:00-uur beleving?
Op een verkoudheid na weer toppie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hey ziek lfytje![]()
![]()
Gaat het al wat beter?
ja gaat z'n gangetje hoor, lekker weekend weer nuquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:28 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Op een verkoudheid na weer toppie.
En hoe is het met jou?
Die hebben niet helemaal opgelet?quote:
Heel slap idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:41 schreef borisz het volgende:
Terpstra wil wel iedereen huldigen, maar moet ze wat zinnigs zeggen dan wil ze niks zeggen.
Lag al bij de drukkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die hebben niet helemaal opgelet?
Ik las mocroquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Ole het volgende:
stomme makro![]()
Mijn ouders hadden gister mosselen gekocht voor vanavond. Ga ik ze schoonmaken, zijn ze allemaal doot!
Kijken we op de verpakking: was de uiterste datum ook gister!
Best schofterig, om het zo op de laatste dag te verkopen...
Gelukkig was het koopavond in het dorp, en hebben we alsnog verse mosselen gegeten
Wilma N kon er niet om lachten, slechte verliezer hoor!quote:
Normaal krijg je dan korting als ze de duurdatum hebben bereikt. Tenminste bij de appie welquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:57 schreef Ole het volgende:
stomme makro![]()
Mijn ouders hadden gister mosselen gekocht voor vanavond. Ga ik ze schoonmaken, zijn ze allemaal doot!
Kijken we op de verpakking: was de uiterste datum ook gister!
Best schofterig, om het zo op de laatste dag te verkopen...
Gelukkig was het koopavond in het dorp, en hebben we alsnog verse mosselen gegeten
Het slijm druipt eruit denk ik.quote:
jij spoort nietquote:
Wilma N schrijft nog meer rommelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Wilma N kon er niet om lachten, slechte verliezer hoor!
beetje rood op het momentquote:
Kom dan over een paar dagen maar weer terug, dan praten we verder.quote:
Jij begon eroverquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 07:04 schreef tong80 het volgende:
Toch maar weer terusten.
Hup aan het verven Appelsientje.
Ja ik kwam een bekende van me tegen in de Albert Hein om kwart over 8. Die lag in een deukquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:45 schreef borisz het volgende:
MOgge
Toch altijd vreemd tong op dit tijdstip
Dat dacht ik alquote:
Ben bek afquote:
Kippenvelquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 04:36 schreef tong80 het volgende:
Absurd ga je net slapen krijg je dit nog even :
Jongen kondigt zijn euthanasie aan bij Giel Beelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |