Ik weet wel dat je een diepe innerlijke drang voelt om mensen bekeren zodat ze net zo worden als jij, dat ligt al de hele tijd dik bovenop. Je bent gewoon een dominee zonder religie, en dat zijn de ergste. Maar loop er dan ook niet zo dom omheen te zwetsen met je verzinsels.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:03 schreef maartena het volgende:
Oplossing: Gewoon een paar uurtjes niet roken.
Niet met iemand die zijn eigen verzinsels als feit presenteert, op geen enkel argument ingaat en dan weer van voren af aan begint met hetzelfde riedeltje opdreunen, afgewisseld met leugens en domme verzinsels.quote:Tja, in deze discussie kom je er toch nooit uit.
Ach, volgens mij ben jij zo verslaafd dat je nooit overtuigd kan worden van de schade van meeroken, en blijkbaar is zo'n beetje alles omtrent roken belangrijker dan het verwijderen van dergelijke giftige stoffen uit de horeca.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik weet wel dat je een diepe innerlijke drang voelt om mensen bekeren zodat ze net zo worden als jij, dat ligt al de hele tijd dik bovenop. Je bent gewoon een dominee zonder religie, en dat zijn de ergste. Maar loop er dan ook niet zo dom omheen te zwetsen met je verzinsels.
Niet met iemand die zijn eigen verzinsels als feit presenteert, op geen enkel argument ingaat en dan weer van voren af aan begint met hetzelfde riedeltje opdreunen, afgewisseld met leugens en domme verzinsels.
Zelfs na bijna 40 jaar onderzoek nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:13 schreef maartena het volgende:
[..]
dat je nooit overtuigd kan worden van de schade van meeroken
bronquote:Conclusions The results do not support a causal relation between environmental tobacco smoke and tobacco related mortality, although they do not rule out a small effect. The association between exposure to environmental tobacco smoke and coronary heart disease and lung cancer may be considerably weaker than generally believed.
quote:Politie rookt zelf in café
door Jouke Schaafsma
ARNHEM, zondag
In Arnhem staan de kroegbazen op ontploffen nu volgens de lokale bondsafdeling zelfs medewerkers van politie en justitie bewust een café opzoeken waar illegaal gerookt wordt.
De handhavers van de wet wilden per se een sigaret met een drankje combineren, stelt Koninklijk Horeca Nederland in Arnhem. „Ongeveer twintig politiemensen en medewerkers van justitie hadden afgelopen week een bijeenkomst achter de rug en gingen voor een gezamenlijke borrel het café in van een van onze leden”, vertelt afdelingsvoorzitter Roel de Boer.
„Op een gegeven moment is de helft weggelopen omdat ze even naar een café wilden waar de asbakken nog wel gewoon op tafel staan. Dat is toch te bizar voor woorden?”
Gisteren maakte het internetplatform Horecasite.nl bekend dat er inmiddels tien procent meer, vooral kleine cafés te koop zijn aangeboden. In totaal staan er 1780 te koop.
Ook in Arnhem staan cafés op omvallen, weet De Boer. Volgens hem zijn er al tientallen gelegenheden in de Gelderse hoofdstad die uit pure nood de asbak weer op tafel hebben gezet.
schandaligquote:Op zondag 5 oktober 2008 08:45 schreef JihadJoe het volgende:
Kwam toevallig dit stukje tegen in Wakker Nederland
[..]
Zelfde site, ander onderzoek.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Zelfs na bijna 40 jaar onderzoek niet![]()
[..]
bron
California notabene
Bronquote:Conclusions In Chinese women, exposure to environmental tobacco smoke is related to moderately increased risk of all cause mortality and mortality due to lung cancer and cardiovascular disease.
Wat een onzin. Dit gaat over roken in de kroeg. Daar neem ik mijn zwangere vrouw niet mee naar toe. Net zoals ik daar geen kinderen mee naar toe neem. In de kroeg kom je vrijwillig en als ik daar mag roken dan doe ik dat en als jij daar last van hebt heb je pech. Er is immers 83% rookvrij dus keus genoeg voor je.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:05 schreef maartena het volgende:
[..]
Mjah, jij bent waarschijnlijk iemand die ook gewoon door blijf roken als je toekomstige vrouw zwanger is, en als de kleintjes rond je voet over het tapijt rondkruipen......
Erg verstandig.
Dat is dan lullig voor chinese vrouwen, maar de rest van de wereld hoeft dus niet zo hysterisch te doenquote:Op zondag 5 oktober 2008 11:47 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Zelfde site, ander onderzoek.
[..]
Bron
Wat mij betreft niet. En nu?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:22 schreef gohan16 het volgende:
roken mag wat mij betreft gewoon helemaal verboden worden. Ik vind het idd irritant dat je niet meer normaal op het terras kan zitten.
Dan is er ook gewoon geen gezeik meer. Hele discussie is niet meer nodig.
Nee, dat gaat te ver.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:22 schreef gohan16 het volgende:
roken mag wat mij betreft gewoon helemaal verboden worden. Ik vind het idd irritant dat je niet meer normaal op het terras kan zitten.
Ja joh, weet je wat. Laten we gewoon alles wat enigsinds ongezond is in de ban gooien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 19:22 schreef gohan16 het volgende:
En als de kroegbaas nou geen werknemers heeft en zelf rookt of alle werknemers roken?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:10 schreef mgerben het volgende:
Het huidige rookverbod verbiedt mensen te roken waar werknemers hun rook niet kunnen ontlopen.
Dan heeft hij nog steeds recht op een rookvrije werkplek. Vervolgens de plicht om van dat recht gebruik te maken.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En als de kroegbaas nou geen werknemers heeft en zelf rookt of alle werknemers roken?
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En als de kroegbaas nou geen werknemers heeft en zelf rookt of alle werknemers roken?
Er waren prima regels ... en ze hebben het heus wel door, maar ze gaan gewoon niet graag failliet.quote:Op maandag 6 oktober 2008 01:08 schreef mgerben het volgende:
Dat is ook wel nodig ook, want zelfs met de huidige kristalheldere regels hebben een paar kroegen het nog steeds niet door...
Ik dacht dat heroïne per definitie illegaal was in Nederland?quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:16 schreef MikeyMo het volgende:
yup, in principe mag je gewoon heroine roken in de kroeg, mits niet vermend met tabak
Dat is ook zo en lastig roken, valt op maar is wel gedoogd zolang niemand klaagt.quote:Op maandag 6 oktober 2008 07:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik dacht dat heroïne per definitie illegaal was in Nederland?
Ik heb ook al diverse links gepost in eerdere topics die notabene juist DAT onderzoek ondermijnen, met name omdat de onderzoeker zijn geld kreeg van de tabaksindustrie, en het dus een heel erg gekleurd onderzoek is geworden, en daarmee in weze waardeloos.quote:Op zondag 5 oktober 2008 02:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Zelfs na bijna 40 jaar onderzoek niet![]()
[..]
bron
California notabene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |