me eigen stad ken ik welquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik als die-hard pizza bezorger had zo'n ding heul niet nodig..
Maar ik had er toch een...![]()
Dat ding werd bijna letterlijk door mn strot geduwt: gebruik nou....
Nou oke...
Ben je gek1 Die ref's zijn boembiggie door alle groenters die ze pwnen aan het kerkelijk ontbijt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer ze als domino stenen omver trappen...
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben je gek1 Die ref's zijn boembiggie door alle groenters die ze pwnen aan het kerkelijk ontbijt.
Ja het is idd wel handig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:35 schreef gers het volgende:
[..]
me eigen stad ken ik wel![]()
woudenberg is niet zo moeilijk toch maar 5 straten ofzo
maar een bepaalde straat in 073 weet ik niet zo te vinden
Ze houden je ook echt niet als je op een normale manier iets te hard rijdt. In zo'n geval gaat er hooguit een bordje omhoog dat je aan je snelheid moet denken, maar ook dat doen ze meestal niet eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren reed er een politie wagen achter me en werkelijk iedereen reed echt alsof hij net examen had gedaan.![]()
Ik reed 60 waar je 50 mocht, omdat de politiewagen anders achterop knalde, maar werd niet aangehouden ofzo.
Whehehe. Ik heb jaren lang zonder dat ding gereden. Nu heb ik er ook 1 en je word wel lui, maar ik ga niet blindelings de instructies opvolgen. Lijkt me ook best verstandig dat ze les gaan geven met tomtoms tijdens de rijles.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Over die tomtom he, sommige mensen die zo'n ding hebben, zijn echt afhankelijk..
Moest mn zusje en aanhang naar Hoek van Holland brengen en de tom tom deed het niet, zij gelijk in de stress, want ja, zonder tomtom kan je toch niets vinden...![]()
Doet mijn vriendin meestal. Moet het alleen nu zelf doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:45 schreef RickoKun het volgende:
Je mag klagen over het vele voorvocht wat uit je eikel in je onderbroek komt wat je moeder vervolgens er weer uit moet wassen
okequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uiteraard... als het maar niet over de bejaarde medemens gaat..
Wel ff genoeg van gezien en geroken (snif snif)
Dokter 4EBE spreekt:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:47 schreef Maisnon het volgende:
facking verkouden guests
beterschapquote:
Er was wel wat telkens maar bezet. Dit nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:48 schreef gers het volgende:
[..]
beterschap![]()
maor hoe heb je zo snel een stage kunnen vinden
terwijl er eerst niks was
tof wel zo'n hip grafisch designburo ?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er was wel wat telkens maar bezet. Dit nietgebeld, langsgekomen, meteen begonnen
Ik voeg toe:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:48 schreef gers het volgende:
[..]
oke
mijn man heeft een hobbyOW NOES
mijn man kan niet dansen/care
ik ben lelijk op rtl 4 programma
domme mensen die opgelicht worden op marktplaats
domme mensen die opgelicht worden op internet
belsletjes
helpdesk trutjes die te stom zijn om te poepen
Forum Opties | |
---|---|