Geloof me: ik vond het net zo goor als jij...quote:
Dat is gers niet...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:58 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hij is kaal, heet Gers en is 27![]()
.
Hij heeft ook Hyves. http://gersonline.hyves.nl/
3 postsklachten op 1 paginaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja KLB inderdaad. Dan wil ik nog even klagen omdat ik hoopte om kwart over 7 thuis te zijn in arnhem met de trein uit amsterdam maar dat ik nu richting den bosch rij en als het meezit om 9 uur thuis ben omdat er iemand onder de trein moest komen tussen veenendaal en ede
fijn dat je de details verteldquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geloof me: ik vond het net zo goor als jij...
Het geheel was nogal: aromatich...
Weet niet, kan de tribune niet zien waar ze zittenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
owkee...maar ga ervan uit dat er dan niemand springt of???
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Weet niet, kan de tribune niet zien waar ze zittenHet duurt ook altijd hooguit 20 sec
Niet eens Wolfheze? Hoevaak ik daardoor vertraging heb opgelopen toen ik nog in Ede-Wageningen naar school gingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja KLB inderdaad. Dan wil ik nog even klagen omdat ik hoopte om kwart over 7 thuis te zijn in arnhem met de trein uit amsterdam maar dat ik nu richting den bosch rij en als het meezit om 9 uur thuis ben omdat er iemand onder de trein moest komen tussen veenendaal en ede
was ook helemaal niet druk op de a50quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet eens Wolfheze? Hoevaak ik daardoor vertraging heb opgelopen toen ik nog in Ede-Wageningen naar school gingvandaag ook weer zo'n idioot die op de Waalbrug in Nijmegen gaat staan waardoor alles vast staat.
Nu we toch aan het klagen zijn, ik heb er dus 2 uur over gedaan om thuis te komen vandaag, alleen maar omdat het regent. 90% kan totaal geen auto rijden.
Oh hou op...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:06 schreef BobbyB het volgende:
Nu we toch aan het klagen zijn, ik heb er dus 2 uur over gedaan om thuis te komen vandaag, alleen maar omdat het regent. 90% kan totaal geen auto rijden.
We hebben iemand omvergereden, klinkt ook weer zo...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:07 schreef Rhythm het volgende:
Er rijden geen treinen tussen * en * door aanrijding met een persoon.
Ik moet er elke keer om lachen: "aanrijding met een persoon".
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:07 schreef gers het volgende:
[..]
was ook helemaal niet druk op de a50
mag ik ook klagen over 45km karretjes op 80km wegenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hou op...
OH HOES het miezert.... wel 80 rijden dan he
Ja, uiteraard...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef gers het volgende:
[..]
mag ik ook klagen over 45km karretjes op 80km wegen
80? Ik had een gemiddelde snelheid van 42km/u over de gehele lengte (ong. 50KM)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hou op...
OH HOES het miezert.... wel 80 rijden dan he
ik dacht eerder aan een spuitje gevenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, uiteraard...
Die moet je met een grote bezem van de weg afvegen...
Ja meestal rijden ze dan ineens 80 op een 120 km, maar 42 km/h is wel heel treurig...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
80? Ik had een gemiddelde snelheid van 42km/u over de gehele lengte (ong. 50KM) [ afbeelding ]
Ja, maar das ook weer zo cru, he...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:14 schreef gers het volgende:
[..]
ik dacht eerder aan een spuitje geven
Net als tractoren die in de spits gaan rijden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef gers het volgende:
[..]
mag ik ook klagen over 45km karretjes op 80km wegen
bejaarden in een autoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O wacht, ik trek nog een blik open:
- Linksrijders
- Op de rotonde geen richting aangeven
- Helemaal geen richting geven in het algemeen en dan gewoon bot op de rem gaan staan
- Fietsers zonder licht
- Bumperklevers
Bennenkom is dan ook niet zo heel groot... Moet dan een heel spektakel geweest zijn..quote:
Bejaarden sowiesoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:15 schreef gers het volgende:
[..]
bejaarden in een auto
vrouwen en inparkeren
vrouwen en auto's
scooterkneuzen
vrachtwagens die hem ineens ervoor gooien
petjesauto's
- Mensen die niet op tijd voorsorteren en dus op het laatst hun auto op de rechterbaan gooien (het liefst tussen twee vrachtwagens) waardoor zij, en iedereen achter hen op de linkerbaan op de rem moeten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O wacht, ik trek nog een blik open:
- Linksrijders
- Op de rotonde geen richting aangeven
- Helemaal geen richting geven in het algemeen en dan gewoon bot op de rem gaan staan
- Fietsers zonder licht
- Bumperklevers
owja mensen die ineens op de rem trappenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden sowieso
Vrouwen kunnen gewoon niet rijden, behalve ik
Scooters...Ga eens voor de grap in een drukke stad in Italie rijden.. (als je om de minuut een hartaanval wil)
Vrachtwagens winnen het toch wel, dus ik zou ze respecteren...
Het gezegde luidt niet voor niets: "Pas op voor hoeden(bejaarden) en petten (jong volk) in het verkeer."
Ach, heb een trip door Amerika gemaakt en daar kun je kilometers lang rijden zonder je cruisecontrol eraf te hoeven halen. Alleen in de grotere steden is het drukker, maar ook daar zijn ze een stuk beschaafder dan Nederlanders. Ze hebben daar niet zo'n haantje-de-voorste mentaliteit. Over andere landen kan ik ook niet oordelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar in principe is het in Frankrijk, Belgie, Engeland of Italie niet echt beter...
(in andere landen heb ik geen ervaring)
Okequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:24 schreef RickoKun het volgende:
ijk rij waar ik wil!!!!!!!
Of van die mensen die netjes de max snelheid rijden en vol op de rem gaan staan bij het zien van een flitser, flitspaal of politie auto.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef gers het volgende:
nog een klacht mensen die eens 70 rijden op de snelweg als er een politiewagen komt
Gisteren reed er een politie wagen achter me en werkelijk iedereen reed echt alsof hij net examen had gedaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef gers het volgende:
nog een klacht mensen die eens 70 rijden op de snelweg als er een politiewagen komt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
owja mensen die ineens op de rem trappen
mensen die letterlijk de tomtom volgen zonder kijken of het wel kan
fietsjugend met 5 man naast elkaar
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:29 schreef GasTurbine het volgende:
Refo's die in de tegenovergestelde richting met 4 man naast elkaar blijven rijden
Ik als die-hard pizza bezorger had zo'n ding heul niet nodig..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:32 schreef gers het volgende:
ik vind opzich een tomtom wel makkelijk voor de straten
Nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:33 schreef RickoKun het volgende:
ik ga nu zure haring eten! Ok!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |