Zou ik ook moeten hebben, maarjaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
thuis heb ik altijd wel iets nuttigs te doen
quote:
Ben nu even te lui om een quote neer te zetten. Maar zat er nog iemand aan je pik te zuigenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was net op COD4. Search en Destroy SAS server.
zou je dat wel doen met je levensbedreigende ziektequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:29 schreef de_boswachter het volgende:
Ik was net op COD4. Search en Destroy SAS server.
wtf ik heb geen zin daarin.quote:
Oh zo realistischquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
wtf ik heb geen zin daarin.![]()
Doordat ik met omniworld al vanaf de Jupiler league europa ben ingegaan.. been there done that.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:36 schreef BigKahuna het volgende:
Maar gers ik beloof dat ik met FM 2009 Top oss kampioen van de eredivisie maak
Nee die zie ik morgen pas weer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ben nu even te lui om een quote neer te zetten. Maar zat er nog iemand aan je pik te zuigen?
Ik heb ze kampioen van de eredivisie gemaakt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Oh zo realistischWat heeft omniworld in europa gewonnen dan
Oh je bent niet zo iemand die elk team CL winnaar maaktquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb ze kampioen van de eredivisie gemaakt.En toen via de CL, 3e plaats poule, UEFA cup en daar in de halve finale naar huis
van al die moorden op het hboquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:45 schreef behangplakker het volgende:
weer een klacht en dit keer een topklacht.
Ik hoorde net Feyenoord "En wie niet springt die is een jood" zingen in de wedstrijd Kalmar FF - Feyenoord![]()
Dat doen ze ook altijd bij feyenoord - excelsior, feyenoord - twente, feyenoord - groningen noem maar opquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, dit is de KLB
ff wat klachten:
- School die mij 350 km laat rijden![]()
alweer
- Bejaarden met een rollator in de trein
![]()
- Bejaarden met een rollator in de trein die naar de wc moeten
- Bejaarden met een rollator in de trein die naar de wc moeten, maar het net niet redden
![]()
nee ik ben niet die myspace gastquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:53 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat doen ze ook altijd bij feyenoord - excelsior, feyenoord - twente, feyenoord - groningen noem maar op
Ow ja KLB inderdaad. Dan wil ik nog even klagen omdat ik hoopte om kwart over 7 thuis te zijn in arnhem met de trein uit amsterdam maar dat ik nu richting den bosch rij en als het meezit om 9 uur thuis ben omdat er iemand onder de trein moest komen tussen veenendaal en edequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, dit is de KLB
ff wat klachten:
- School die mij 350 km laat rijden![]()
- Bejaarden met een rollator in de trein
- Bejaarden met een rollator in de trein die naar de wc moeten
- Bejaarden met een rollator in de trein die naar de wc moeten, maar het net niet redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |