Voor wat betreft de kinderopvang: ik studeer ook en ik krijg vanuit de gemeente de werkgeversbijdrage. Daardoor hebben we recht op kinderopvangtoeslag.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Wat bix zegt, het lijkt me wel een dubbel gevoel. Maar gelukkig overheerst de opluchting nu bij jou ET..
Freecell, ik zou even een briefje sturen idd. Voor zoveel lawaai hadden ze best even mogen waarschuwen. Dan kun je er tenminste iets aan doen (weggaan, of accepteren).
Ik mag vanmiddag naar de decaan. Eens kijken wat de uni voor me kan betekenen qua geld voor kinderopvang, of wat de consequenties van stoppen met de studie zijn..
En vrijdag naar mijn hoogleraar om dingen door te praten. Dan is er hopelijk voor het weekend meer duidelijkheid over mijn opdracht/studie.
Oeh...héél herkenbaar. En dan vooral het toontje en de blik die me dan duidelijk maken dat ik gigantisch loop te overdrijven en me niet moet zo aanstellen. Alsof de dingen die jij nu eenmaal belangrijk vind qua opvoeding geen respect verdienen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 11:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Even een beetje "klagen" hoor
Ik raak soms zo geirriteerd als mensen, voornamelijk mijn moeder, me gewoon negeert als ik vraag om iets niet te doen als t over mijn kind gaat.
iets van zeg word ik gewoon genegeerd....of ze neemt 2 seconden afstand en gaat dan rustig verder.
Pff ik vind t niet leuk, mijn moeder is een schat van een mens hoor, maar dit irriteerd me echt enorm. Waarom luisterd ze niet gewoon als ik er iets van zeg
En het leukste is dan ook nog dat ze wel loopt te verkondigen dat ze snapt hoe Dana is en dat mijn moeder en ik ook zo waren toen we klein waren
Nieuw kapsel staat in elk geval voor nieuw gevonden moed. En nu ik een paar dagen op adem aan het komen ben, merk ik ook wat ik mis. En dat is thuis en F. die daar is. Dus dat zijn gezonde gevoelens. Geeft veel goede hoop. Andere dingen ook weer meer op de rit, meer overzicht, meer rust in mijn kop. Dus ja, in die zin nieuwe stappen....de goede kant op met de nadruk op stappen vooruit met zo min mogelijk terugkijken en denken aan de "wat als-scenario's".quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:29 schreef Moonah het volgende:
Bla, ik zou toch een keertje boos worden hoor.Niet eens expres geloof ik, maar gewoon uit mijn slof schieten vrees ik.
En niks aantrekken van 'aanstellen' of wat voor oordelen dan ook. Al zóu je overdrijven, wat dan nog? gaat vanzelf weer over.
Chaca, hoe is het met jou? Nieuw kapsel staat symbool voor nieuwe stappen?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef chacama het volgende:
[..]
Nieuw kapsel staat in elk geval voor nieuw gevonden moed. En nu ik een paar dagen op adem aan het komen ben, merk ik ook wat ik mis. En dat is thuis en F. die daar is. Dus dat zijn gezonde gevoelens. Geeft veel goede hoop. Andere dingen ook weer meer op de rit, meer overzicht, meer rust in mijn kop. Dus ja, in die zin nieuwe stappen....de goede kant op met de nadruk op stappen vooruit met zo min mogelijk terugkijken en denken aan de "wat als-scenario's".
Hee!quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:06 schreef moussy het volgende: Ik was 's avonds blij dat we uit Den Haag reden, we zeiden ook tegen elkaar dat we dáár nog niet dood gevonden willen worden
Welk denk haag woon jij?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:09 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Hee!Niet heel Den Haag is zo hoor!
Dit moet hier ook lukken bij de gemeente. Ik vraag me alleen af of de uni ook niet nog iets bij kan dragen. Aangezien ik mede door hen zo achter loop. Een kleine (maandelijkse) bijdrage zou toch altijd fijn zijn. Nee heb ik, ja kan ik krijgenquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 12:07 schreef owlet het volgende:
[..]
Voor wat betreft de kinderopvang: ik studeer ook en ik krijg vanuit de gemeente de werkgeversbijdrage. Daardoor hebben we recht op kinderopvangtoeslag.
Is zoiets voor jou ook niet mogelijk?
In de vruchtenbuurt, maar opgegroeid in de Archipel, Vogelwijk en Benoordenhout.quote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:49 schreef chacama het volgende:
[..]
Nieuw kapsel staat in elk geval voor nieuw gevonden moed. En nu ik een paar dagen op adem aan het komen ben, merk ik ook wat ik mis. En dat is thuis en F. die daar is. Dus dat zijn gezonde gevoelens. Geeft veel goede hoop. Andere dingen ook weer meer op de rit, meer overzicht, meer rust in mijn kop. Dus ja, in die zin nieuwe stappen....de goede kant op met de nadruk op stappen vooruit met zo min mogelijk terugkijken en denken aan de "wat als-scenario's".
Zomaarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
In de vruchtenbuurt, maar opgegroeid in de Archipel, Vogelwijk en Benoordenhout. Hoezo?
Ow ja, dat toontje en die blik zijn soms nog t ergstequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:09 schreef Vivi het volgende:
Oeh...héél herkenbaar. En dan vooral het toontje en de blik die me dan duidelijk maken dat ik gigantisch loop te overdrijven en me niet moet zo aanstellen. Alsof de dingen die jij nu eenmaal belangrijk vind qua opvoeding geen respect verdienen.
En idd, verder is ze haske lief voor Dean, daar heeft het niks mee te maken, maar ik voel me dan behoorlijk gekleineerd. Vooral omdat het in mijn geval te maken heeft met bepaalde dingen waar ik zelf onder heb "geleden" als kind, en ik dus absoluut niet wil dat Dean daarmee geconfronteert wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |