Dit was mijn post, Poppejans!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:47 schreef Poppejans het volgende:
*uit lurkstand* ooh LIewella DAT vind ik nou echt romantisch zeg, wat ontzettend lief![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*terug in lurkstand
Nou, klacht indienen, ik ga in ieder geval even met ze bellen, want echt blij word ik er niet van inderdaadquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:23 schreef Ticootje het volgende:
Ja ik zou inderdaad even een klacht indienen.
wat erg... en herkenbaar wel.. wij hebben dit helaas ook gehad. Wij hebben het toen stil laten leggen tot ik met de kinderen opgehaald was (door mijn schoonouders) Toen alles achter de rug was kreeg ik wel een bosje bloemen voor de overlastquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:23 schreef freecell het volgende:
Even aangebeld: vandaag nog tot 15:30 en morgenochtend gaan ze nog door.
En hij radde me aan om weg te gaan, want ze gaan zo weer met de pneumatische boor bezig
Het helpt wel een beetje dat de bouwvakker-baas zichtbaar medelijden met me hadquote:
Jupsquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:31 schreef Ticootje het volgende:
Volgens mij woon jij in het gat dat groningen heet, toch? Anders had je zo van mijn huis gebruik mogen maken.
Andere kant van de stad helaas, anders ging ik daar idd op de koffie, maar dan juist heel vriendelijk blijven, bereik je veel meer meequote:Op maandag 13 oktober 2008 09:38 schreef p_iglet het volgende:
Het kantoor van de woningbouw zit zeker niet vlak bij?
Dan was ik namelijk op hoge poten met kind in draagdoek op de balie van de woningbouw gaan zitten....
Nee, ik vind dat namelijk vreselijk asociaal. Ik vind het bijvoorbeeld ook heel vervelend als wij niet thuis zijn en Priscil de radio op 10 zet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:45 schreef moussy het volgende:
Tikkertje spelen TicootjeHeb je niet de neiging om zelf herrie te gaan maken?
Zo'n buurvrouw heb ik ookquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat namelijk vreselijk asociaal. Ik vind het bijvoorbeeld ook heel vervelend als wij niet thuis zijn en Priscil de radio op 10 zet.
Deze buren zijn gewoon echt aso's. Zo zetten ze ook gewoon hun "vuil" buiten op dagen dat er geen vuil wordt opgehaald. En een bankstel??? Dat pleur je gewoon op straat, iemand uit je buurt belt dan vanzelf het grofvuil wel. Datzelfde geldt voor tv's, tafels, kasten, enz. Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden.
Ik hoefde alleen maar naar de hond te wijzen; "Ik zou het maar niet doen." Daarna droop hij af. hond is gefokt voor de sport, hebben we nooit iets mee gedaan, maar ze is érg waaksquote:Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef Ticootje het volgende:
"Zal ik dan eerst de hond even los maken??"
quote:
Weet jij hoe een pneumatische boor klinkt? Natuurlijk regel je dan dat je ergens terecht kan. Zeker met een kleine van 8 weken!quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:32 schreef jolene het volgende:
Wij waarschuwen ook nooit de andere huurders. Zodra we een mutatie woning hebben..
Ja, het is ernstig vervelend als je met een kleintje zit..
Maar als je het wist..was je dan een tijd uit huis gegaan?
Huh ja, ik weet hoe dat klinkt. Daarom dat ik vraag of je dan iets zou regelenquote:Op maandag 13 oktober 2008 11:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Weet jij hoe een pneumatische boor klinkt? Natuurlijk regel je dan dat je ergens terecht kan. Zeker met een kleine van 8 weken!
quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:32 schreef jolene het volgende:
Wij waarschuwen ook nooit de andere huurders. Zodra we een mutatie woning hebben..
Ja, het is ernstig vervelend als je met een kleintje zit..
Ja maar dan krijgt iedereen er een....dan is het een project..quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan zou ik dat eens aankaarten in de volgende vergaderingEcht waar hoor
Toen in Hengelo iedereen een nieuwe keuken kreeg, kregen we zelfs allemaal een briefje dat dat voor de mensen overlast kon veroorzakenKeurig geregeld!
Ehm, ja! Natuurlijk! Als ik het van te voren geween had, had ik gezorgd dat ik meteen een onderduikadres had voor vanmorgen ipv dat ik het eerst een paar uur moest aanhoren voor ik weg kon.quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:32 schreef jolene het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |