abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 10:25:48 #226
7074 moussy
kuttekop
pi_62345053
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:16 schreef Ticootje het volgende:
"Zal ik dan eerst de hond even los maken??"
Ik hoefde alleen maar naar de hond te wijzen; "Ik zou het maar niet doen." Daarna droop hij af. hond is gefokt voor de sport, hebben we nooit iets mee gedaan, maar ze is érg waaks
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62345264
Veel mensen zijn zelfs al bang van onze Engelse Bulldog, moet je niet vragen . Hij wil meestal gewoon spelen/knuffelen , zou letterlijk geen vlieg kwaad doen (alhoewel, die durft hij wel opeten). En de kat is baas in huis!
pi_62345369
Kom je gezellie naar Assen Freecell
Maar erg aso inderdaad.
Vriendelijk blijven is het beste inderdaad ook al heb je zin om die boor in hun &%##% te rammen

Altijd naar hoe een stel etters je woonplezier kunnen vergallen!

Morgen tandarts en er ik heb 2 gaatjes
Ook moet ik er alleen zitten terwijl mijn man altijd bij mij zit en mijn hand vasthoud zodat ik er hard in kan knijpen.
Maar omdat we Maarten hebben kan dat niet. Familie in de buurt hebben we niet om even op te passen.
Dus ik moet er echt alleen zitten
Ben zo bang voor de TA en ook bang voor prikken maar zonder verdoving wil ik niet.
Brrrr

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2008 10:41:24 ]
pi_62345372
Ach onze hond doet niets. Maar hij is groot en lomp. En dat grote wil nog wel eens afschrikken.

Wij hebben ook best vaak last van hangjeugd in het protiek naast ons. Of ze gaan gewoon op mijn vensterbank zitten. Ik vind dat dus vreselijk. Het zit allemaal te blowen en overlast te veroorzaken. Ik hoop echt dat de koffieshop bij ons om de hoek snel weggaat. Mijn man vliegt trouwens vaak naar buiten als het weer raak is. (Ik durf dat dus niet)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62345926
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 10:38 schreef Ardenlyn het volgende:
Kom je gezellie naar Assen Freecell

Ik zou ook ff bellen/langsgaan bij de woningbouwvereniging.
Belachelijk dat ze niet ff waarschuwen van tevoren.
pi_62346577
Wij waarschuwen ook nooit de andere huurders. Zodra we een mutatie woning hebben..
Ja, het is ernstig vervelend als je met een kleintje zit..
Maar als je het wist..was je dan een tijd uit huis gegaan?
pi_62346662
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:32 schreef jolene het volgende:
Wij waarschuwen ook nooit de andere huurders. Zodra we een mutatie woning hebben..
Weet jij hoe een pneumatische boor klinkt? Natuurlijk regel je dan dat je ergens terecht kan. Zeker met een kleine van 8 weken!
pi_62346846
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Weet jij hoe een pneumatische boor klinkt? Natuurlijk regel je dan dat je ergens terecht kan. Zeker met een kleine van 8 weken!
Huh ja, ik weet hoe dat klinkt. Daarom dat ik vraag of je dan iets zou regelen
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:46:26 #234
35189 Troel
scherp en bot
pi_62346914
quote:

Dan zou ik dat eens aankaarten in de volgende vergadering Echt waar hoor

Toen in Hengelo iedereen een nieuwe keuken kreeg, kregen we zelfs allemaal een briefje dat dat voor de mensen overlast kon veroorzaken Keurig geregeld!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62347009
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 11:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Dan zou ik dat eens aankaarten in de volgende vergadering Echt waar hoor

Toen in Hengelo iedereen een nieuwe keuken kreeg, kregen we zelfs allemaal een briefje dat dat voor de mensen overlast kon veroorzaken Keurig geregeld!
Ja maar dan krijgt iedereen er een....dan is het een project..
Dat begleiden wij ook helemaal.
Maar niet een woning die vrij komt i.v.m. een verhuizing.

Maar ja, dit hoort niet echt bij de nieuwe moeders. Ik verdwijn weer.
pi_62347137
Freecell?

... Freecell?

(ze hoort me zeker niet)

FREECELL?

... FREECELL?!

STERKTE!

Erg onattent naar de huurders om bij zoveel herrie niet even een briefje te sturen. Die klussen staan toch ingepland, dus wat voor moeite is het dan even een geautomatiseerd dingetje uit de printer te spugen met de datum en tijd van overlast? Jij hebt een babietje, dan kan je die herrie niet hebben, maar wat dacht je van mensen die nachtdiensten werken? Ik vind het ronduit idioot eigenlijk dit..
Hardloper.
IG @webkim
pi_62355813
quote:

Ehm, ja! Natuurlijk! Als ik het van te voren geween had, had ik gezorgd dat ik meteen een onderduikadres had voor vanmorgen ipv dat ik het eerst een paar uur moest aanhoren voor ik weg kon.
pi_62369686
Vanmorgen 8:15
bambambamBamBamBAMBAMABAMABMAB!
Boorhamer Leander in één klap wakker en hij lag nog zo lekker te pitten

Ze zouden vandaag alleen nog maar zacht werk doen zeiden ze gisteren
Ze zijn nu net gestopt. Hopen dat dat zo blijft.

Ellendelingen

En ik belde gisteren dus de woningbouw, maar die man luisterde helemal niet. Zat intussen te tikken op zijn pc en was duidelijk afgeleid
pi_62369731
Hoi Freecell,
Het enige wat ik je kan aanraden is om op de site van je woningbouw te kijken om te zien hoe je een klacht brief kan insturen.
Het hoeft geen lange brief te zijn, maar ze moeten hier wel op reageren.

Succes. en ik ben bang dat je nog wel meer herrie krijgt.
Sterkte.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:23:12 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_62370596
Ik zou melding maken dat het niet netjes is om de buren niet even te waarschuwen in het geval van zulk grof geweld, maar dat het helemaal niet netjes is om wel zwaar werk te doen als je eerder aangeeft het niet te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:34:02 #241
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62370835
Jemig Freecell.. Een klachenbrief is idd wel een goede

Deze moeder kan niet meer opnieuw moeder worden.
Vanmorgen de nacontrole gehad van de Essure en alles ziet er prima uit en ik mocht de pil het raam uit gooien.
Wel grappig, aangezien ik door de ICSI-behandelingen en de bijbehordende inwendige echo's dat beeld zo'n beetje kan dromen nu best vreemd om twee nieuwe 'dingetjes' in dat beeld te zien.
Een hoofdstuk afgesloten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62371015
lijkt me ook een dubbel gevoel ET. maar wel fijn dat die dingetjes goed op hun plaats zijn blijven zitten.
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:44:11 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62371085
Fijn dat het goed zit E.T. en toch idd een Geen kadootjes meer.
pi_62371086
Vind je dat geen raar gevoel ET? Dat het niet meer kan?
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:48:13 #245
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62371201
ET, wat bix zegt, fijn dat de ingreep gelukt is, maar aan de andere kant lijkt het me heel raar!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 10:56:57 #246
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62371417
dat het niet meer kan vind ik niet zo'n raar idee.. Ik heb jaren rondgelopen met het idee dat het niet zou kunnen

Op dit moment overheerst de opluchting nog gewoon Niet meer bang hoeven zijn om toch per ongeluk zwanger te raken (hoewel drie kinderen, waarvan de jongste twee zo dicht op elkaar zitten de beste anticonceptie is, die je maar kunt bedenken ), geen gezeur dat ik de pil vergeet, ik kan wat aan de 'pil-kilo's' gaan doen..
En ja.. nooit meer een schoppertje in m'n buik, mijn buik wordt geen huisje meer. Hoezeer ik de schoppen af en toe vervloekte, af en toe een dagje zou me nog wel wat lijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_62372649
Even een beetje "klagen" hoor
Ik raak soms zo geirriteerd als mensen, voornamelijk mijn moeder, me gewoon negeert als ik vraag om iets niet te doen als t over mijn kind gaat.

Dana kan er niet goed tegen als mensen te dicht op dr hangen of mensen teveel tegelijk met dr doen.

Nu is mijn moeder nogal druk, en is zo gek op Dana dat ze helemaal enthuosiast word zodra ze dr ziet. Erg schattig natuurlijk, maar als Dana elke keer gaat gillen is het niet meer zo schattig

Dus ik heb al aangegeven dat ze Dana eerst even van een afstandje moet laten toekijken en dan rustig toenadering mag zoeken om een beetje met dr te spelen. Nou tot zover gaat t goed.

Maar uiteindelijk zit ze met 3 speeltjes boven Dana, een of ander muziek ding wat veel te veel herrie maakt, ze is er zelf ook nog eens enthousiast bovenuit aan t kwekken en vind t dan gek dat mijn meisje begint te gillen. Als ik er dan iets van zeg word ik gewoon genegeerd....of ze neemt 2 seconden afstand en gaat dan rustig verder.

Pff ik vind t niet leuk, mijn moeder is een schat van een mens hoor, maar dit irriteerd me echt enorm. Waarom luisterd ze niet gewoon als ik er iets van zeg
En het leukste is dan ook nog dat ze wel loopt te verkondigen dat ze snapt hoe Dana is en dat mijn moeder en ik ook zo waren toen we klein waren
pi_62372740
Wat bix zegt, het lijkt me wel een dubbel gevoel. Maar gelukkig overheerst de opluchting nu bij jou ET..

Freecell, ik zou even een briefje sturen idd. Voor zoveel lawaai hadden ze best even mogen waarschuwen. Dan kun je er tenminste iets aan doen (weggaan, of accepteren).

Ik mag vanmiddag naar de decaan. Eens kijken wat de uni voor me kan betekenen qua geld voor kinderopvang, of wat de consequenties van stoppen met de studie zijn ..
En vrijdag naar mijn hoogleraar om dingen door te praten. Dan is er hopelijk voor het weekend meer duidelijkheid over mijn opdracht/studie.
pi_62372877
bla, dat klinkt vervelend. Veel meer dan er op blijven hameren, en desnoods een keertje bozig worden. Misschien begrijpt ze het dan? Oke, ze zal misschien wat teleurgesteld zijn, maar dana gaat toch voor!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:47:39 #250
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62372879
Oeh Deepfreeze, succes vanmiddag, zullen voor je duimen.

Bla_bla_bla, is het geen optie om als je moeder zo druk is Dana bij je te nemen, en aan je mams te zeggen dat het nu te druk word en dat je haar even tot rust wilt laten komen bij jou op de arm/schoot/doek etc
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')