Even een beetje "klagen" hoor
Ik raak soms zo geirriteerd als mensen, voornamelijk mijn moeder, me gewoon negeert als ik vraag om iets niet te doen als t over mijn kind gaat.
Dana kan er niet goed tegen als mensen te dicht op dr hangen of mensen teveel tegelijk met dr doen.
Nu is mijn moeder nogal druk, en is zo gek op Dana dat ze helemaal enthuosiast word zodra ze dr ziet. Erg schattig natuurlijk, maar als Dana elke keer gaat gillen is het niet meer zo schattig
Dus ik heb al aangegeven dat ze Dana eerst even van een afstandje moet laten toekijken en dan rustig toenadering mag zoeken om een beetje met dr te spelen. Nou tot zover gaat t goed.
Maar uiteindelijk zit ze met 3 speeltjes boven Dana, een of ander muziek ding wat veel te veel herrie maakt, ze is er zelf ook nog eens enthousiast bovenuit aan t kwekken en vind t dan gek dat mijn meisje begint te gillen. Als ik er dan iets van zeg word ik gewoon genegeerd....of ze neemt 2 seconden afstand en gaat dan rustig verder.
Pff ik vind t niet leuk, mijn moeder is een schat van een mens hoor, maar dit irriteerd me echt enorm. Waarom luisterd ze niet gewoon als ik er iets van zeg

En het leukste is dan ook nog dat ze wel loopt te verkondigen dat ze snapt hoe Dana is en dat mijn moeder en ik ook zo waren toen we klein waren