abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:44:52 #51
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_62811703
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:33 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een boel mensen rijden pick up, dus even iemand bellen. Dat kreng opladen en je hebt een schitterende tv erbij. Die lui kunnen wel een handel beginnen, daar moet genoeg spul bij zijn dat ze best wel kunnen verkopen. Ik zie wel mindere troep op marktplaats staan.
Dat spul allemaal opslaan is het probleem hé. Gaat zo lastig als je in zón tentje woont
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:20:36 #52
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_62812785
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik neem maar aan dat 1 van die medewerkers met dat grote beeldscherm aan de haal is gegaan, die gooi je toch niet op de stort lijkt mij.
Ik zou gewoon met mijn eigen pick-up naar het werk gaan en elke dag dat ding volladen met spullen. 's avonds op Ebay gooien en verkopen maar. Zo'n TV raak je echt wel kwijt en er zijn ook echt wel dingen die je in je eigen huis kan gebruiken.

Over een paar weken ga ik het allemaal met eigen ogen bekijken tijdens mijn tripje naar de States. Ik logeer bij iemand thuis en ook bij hem in de straat staan er al huizen leeg.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_62814649
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:20 schreef PirE het volgende:

[..]

Ik zou gewoon met mijn eigen pick-up naar het werk gaan en elke dag dat ding volladen met spullen. 's avonds op Ebay gooien en verkopen maar. Zo'n TV raak je echt wel kwijt en er zijn ook echt wel dingen die je in je eigen huis kan gebruiken.

Over een paar weken ga ik het allemaal met eigen ogen bekijken tijdens mijn tripje naar de States. Ik logeer bij iemand thuis en ook bij hem in de straat staan er al huizen leeg.
Ja, dat verbaasde mij ook een beetje, het kennelijke gebrek aan initiatief bij de werknemers. Volgens mij kun je echt nog wel goed geld verdienen aan een deel van het spul dat nu de container inging.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:41:54 #54
164802 xxjosjex
no way jose.....
pi_62817865
Ja en als je hoort dat die mensen al maanden van tevoren weten dat ze eruit moeten ga je toch spullen verkopen om wat contant geld te hebben als je weg moet?!
It's all a blur!!!
pi_62818586
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:41 schreef xxjosjex het volgende:
Ja en als je hoort dat die mensen al maanden van tevoren weten dat ze eruit moeten ga je toch spullen verkopen om wat contant geld te hebben als je weg moet?!
Die mensen hebben ook voor hun huis gevochten en dan zakt alles in de stront zelfs het speelgoed van de kinderen ligt er nog
Die denken niet meer rationeel

Goede kans dat ze ook niet meer samen wonen.
Ze zijn gewoon weggelopen voor de mislukking
pi_62820612
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, dat verbaasde mij ook een beetje, het kennelijke gebrek aan initiatief bij de werknemers. Volgens mij kun je echt nog wel goed geld verdienen aan een deel van het spul dat nu de container inging.
Als je rationeel denkt wel. Vraag is of je dat nog kan als je je huis, zoals die ene vent vertelde, voor 390K hebt gekocht en er nu een soortgelijke in de verkoop staat voor 180K.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_62820729
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:19 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Als je rationeel denkt wel. Vraag is of je dat nog kan als je je huis, zoals die ene vent vertelde, voor 390K hebt gekocht en er nu een soortgelijke in de verkoop staat voor 180K.
Vrijstaand huis met garage voor twee auto's en zwembad 180.000$ ofwel 120.000 euro

koop je in Nederland nog geen Schuur voor

[ Bericht 8% gewijzigd door henkway op 30-10-2008 20:38:44 ]
pi_62820757
The American dream................. BOEM!!!!! Kapoet.
pi_62821323
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:23 schreef henkway het volgende:

[..]

Vrijstaand huis met garage voor twee auto's en zwembad 180.000$ ofwel 120.000 euro

koop je in Nederland nog geen Schuur voor
Tja, jammer dat die huizen totaal niet onderhoudsvriendelijk zijn, en om over de brandstofkosten nog maar te zwijgen.
pi_62821763
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Tja, jammer dat die huizen totaal niet onderhoudsvriendelijk zijn, en om over de brandstofkosten nog maar te zwijgen.
In Californië is het altijd warm he
  donderdag 30 oktober 2008 @ 22:34:48 #61
192166 Paupermans
They made me do it
pi_62824201
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:01 schreef henkway het volgende:

[..]

In Californië is het altijd warm he
Dus de airco staat dag en nacht aan..
pi_124757319
En weer open op aanvraag van Drugshond.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 1 april 2013 @ 15:31:59 #63
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_124757813
'zombiehuizen' in VS

Het aantal verlaten huizen is sinds de crisis hard gestegen. Op dit moment zijn er iets meer dan 300 duizend huizen in de VS waarvan de eigenaar de deur is uitgelopen om nooit meer terug te keren.

Steden en staten zijn niet blij met de verlaten huizen. Het ziet er niet uit en het trekt vandalisme en criminaliteit aan. Maar ook voor de eigenaren kunnen de huizen een probleem vormen. De eigenaren zijn nog volledig verantwoordelijk voor onderhoud, maar ook voor bijvoorbeeld gemeentelijke belastingen. De huizen zijn namelijk nooit door de bank in bezit genomen of geveild - foreclosed zoals dat in Amerika heet - en staan nog gewoon op naam van de laatste bewoner. Gevangenisstraf In sommige staten kunnen huiseigenaren gedwongen worden zorg te dragen voor onderhoud van hun woning, zelfs op straffe van gevangenisstraf als ze in gebreke blijven. Florida is de staat met het meeste van dergelijke zombiehuizen (90 duizend), gevolgd door Illinois en Californië. In totaal zijn er in de VS nu 1,5 miljoen woningen die in handen zijn van de bank, die binnenkort geveild gaan worden of zombiehuizen waarvan de eigenaar verdwenen is. In de VS zijn meer dan 300 duizend huizen verlaten door hun eigenaar zonder dat ze door de bank in beslag zijn genomen of geveild. De meeste in de steek gelaten huizen staan in de staat Florida.

In de VS zijn meer dan 300 duizend huizen verlaten door hun eigenaar zonder dat ze door de bank in beslag zijn genomen of geveild. De meeste in de steek gelaten huizen staan in de staat Florida.

Het aantal verlaten huizen is sinds de crisis hard gestegen. Op dit moment zijn er iets meer dan 300 duizend huizen in de VS waarvan de eigenaar de deur is uitgelopen om nooit meer terug te keren. Dat meldt The Christian Science Monitor.

Steden en staten zijn niet blij met de verlaten huizen. Het ziet er niet uit en het trekt vandalisme en criminaliteit aan. Maar ook voor de eigenaren kunnen de huizen een probleem vormen.

De eigenaren zijn nog volledig verantwoordelijk voor onderhoud, maar ook voor bijvoorbeeld gemeentelijke belastingen. De huizen zijn namelijk nooit door de bank in bezit genomen of geveild - foreclosed zoals dat in Amerika heet - en staan nog gewoon op naam van de laatste bewoner.

Gevangenisstraf

In sommige staten kunnen huiseigenaren gedwongen worden zorg te dragen voor onderhoud van hun woning, zelfs op straffe van gevangenisstraf als ze in gebreke blijven.

Florida is de staat met het meeste van dergelijke zombiehuizen (90 duizend), gevolgd door Illinois en Californië.

In totaal zijn er in de VS nu 1,5 miljoen woningen die in handen zijn van de bank, die binnenkort geveild gaan worden of zombiehuizen waarvan de eigenaar verdwenen is.
-------------------------------------
Nog steeds actueel me dunkt.
  maandag 1 april 2013 @ 15:52:29 #64
259770 iamcj
Niets is onmogelijk
pi_124758339
Volgens mij zijn er 300.000 huizen verlaten door hun eigenaar.
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Religie is als taal, een basisbehoefte voor een maatschappij, iedereen spreekt zijn eigen dialect en even verder op begrijp je niet meer wat de ander zegt.
  maandag 1 april 2013 @ 16:21:19 #65
78918 SeLang
Black swans matter
pi_124759123
Er is nu een mini-bubble aan de gang door investeerders die huizen opkopen met het doel om ze te verhuren. Probleem is alleen dat de huren dalen (want meer aanbod door die verhurende investereerders) terwijl de koopprijzen stijgen (door diezelfde kopende investeerders), dus we zitten straks weer met een berg onrendabele investeringen die dan weer op de markt gedumpt moeten worden....
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_130860332
Wat is het probleem met een verlaten huis dan, als je de gemeente belastingen niet betaald, dan komt het naar een tijdje in handen van de gemeente
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')