lolquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:19 schreef Intrepidity het volgende:
Morgen? is het een antischrikkeljaar ofzo
Het lijkt me wel leuk, maar dan moet ik om 8 uur de trein in stappen, en dat is een stuk minder geslaagd op 1 januari, dus ik denk dat het niks word![]()
Niemand vanuit de FOK!fotografen. Als jij er bent en je maakt foto's hebben wij iig wel interesse!quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:22 schreef Vinz78 het volgende:
Sorry nieuwjaarsduik gaat niet lukken....
Gaat er nog iemand het nieuwjaar in Rotterdam bij de Erasmus fotograferen ?
Ga me best doen.....quote:Op woensdag 31 december 2008 12:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niemand vanuit de FOK!fotografen. Als jij er bent en je maakt foto's hebben wij iig wel interesse!
Ik was er dus idd te laat, maar er ligt een setje foto's in de mailquote:Op dinsdag 30 december 2008 12:16 schreef Xilantof het volgende:
Is er nog iemand die het leuk lijkt om overmorgen foto's te maken bij de nieuwjaarsduik in scheveningen? Er is persaccreditatie. Dus er ligt een perspas voor je klaar.
Ik ga even bij Sport informeren of ze dat interessant vinden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef CompuMess het volgende:
Vraagje: Gaat er ook nog iemand naar de Halve Marathon van Egmond op 11 januari? (of is daar al iets voor geregeld)
't is voor mij een klein kwartiertje fietsen, dus laat maar horen...
Oké, ik hoor het wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef Xilantof het volgende:
Er is interesse: ik ga je naam doorgeven zodat we kunnen proberen accreditatie te krijgen.
Leuk!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:44 schreef Barend_ het volgende:
Even een TVP aangezien ik het leuk vind om foto's te maken en er ook wel de apparatuur voor heb.. En ook over een weekje of 4 weer een auto heb met onbeperkte privekilometers, en alle weekenden vrij! Aldus.
Ik zit gewoon in Nederland dus ik houd me eigen aanbevolen mocht Fok hier iets mee willen doenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Barend_ het volgende:
Misschien meteen een tip..
Op 15, 16 & 17 januari is het Eurosonic / Noorderslag festival er alweer.
Zie http://www.noorderslag.nl/ .
Helaas zit ik in het buitenland, maar misschien dat Fok! iets voor een andere fotograaf kan regelen?
Mensen die onder het mom van "fokfotografen" iets voor FOK! gefotografeerd hebben krijgen die tag. Die wordt periodiek (hoevaak precies wordt nog bepaald) herzien.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoe komen mensen aan het logo fok fotograaf bovenaan.
Of heb ik weer eens iets gemist??
Compumess heeft aangegeven dit ook te willen fotograferen. We zijn bezig met een persaccreditatie. Weet niet voor hoeveel personen, maar die zal dan iig naar Compumess gaanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:16 schreef -Robbedoes- het volgende:
Aankomend weekend ga ik naar de halve marathon van Egmond.
Is dat voor FOK nog fotografisch intressant?
psstquote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En even algemeen: als iemand niet zo'n tag heeft die dat wel zou moeten hebben. Geef even een gilletje via PM ofzo
Ik heb geen perskaart nodig.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Compumess heeft aangegeven dit ook te willen fotograferen. We zijn bezig met een persaccreditatie. Weet niet voor hoeveel personen, maar die zal dan iig naar Compumess gaan
Welke reportage heb jij dan gemaakt??quote:
De marathon op natuurijs!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Welke reportage heb jij dan gemaakt??
Ik heb vorig jaar het Polo event gefotografeerd, en voornemens ook dit jaar weer te fotograferen. Mag ik er ook eentje?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En even algemeen: als iemand niet zo'n tag heeft die dat wel zou moeten hebben. Geef even een gilletje via PM ofzo
Deed Ivo niet vaak schaatsdingen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Xilantof het volgende:
Zijn er toevallig schaatsfanaten die naar het NK natuurijs op de Oostvaardersplassen gaan?
http://www.schaatspeloton.nl/nieuws/nieuws.php?id=938
Helaas, donderdag is een gewone werkdag voor mij dus dat zal helaas niet lukkenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Xilantof het volgende:
Zijn er toevallig schaatsfanaten die naar het NK natuurijs op de Oostvaardersplassen gaan?
Even wat snelle aanvullende info vanuit FOK!sport:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Xilantof het volgende:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Even wat snelle aanvullende info vanuit FOK!sport:
NK Marathonschaatsen op natuurijs, Oostvaardersplassen, Flevoland.
Donderdag 8 januari 2009, va. 10:30 de dames, 13:00 uur heren.
Ik kan helemaal niet die dag (al had ik wel graag erheen gewild).
Xil, ik zet de vraag ook in @ neer voor de FOK!sport-PR-dame, is dat oke?![]()
Is al gebeurdquote:
Wellicht, maar zoals je leest is de aanwezigheid van een fotograaf momenteel te betwijfelenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Is al gebeurd
Ik wist niet zeker of er al contact geweest was, namelijk.
Is het iets om het ook onder de FOK!sportcrew te vragen? En is er wellicht ook een verslaggever naast een fotograaf gewenst?
Ik ben die dag vrij en was wel van plan om die kant op te rijden.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Xilantof het volgende:
Xil,quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:47 schreef Xilantof het volgende:
Had ook wel verwacht dat ze dat al zouden weten, maar beter een keer te veel dan te weinig he.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Info over de perszaken en telefoonnummers heb ik vanmiddag al doorgespeeld aan Sally en Xilantof
Zou je voor ons wat foto's willen verzorgen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:13 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik ben die dag vrij en was wel van plan om die kant op te rijden.
?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:51 schreef Ynske het volgende:
Erg vroeg ik weet t maar:
Eens in de 7 jaar is in Beesel (Limburg) het draaksteken, waarbij het verhaal van Joris en de Draak word nagespeeld. Een hele happening op 14-15-16 en 21-22-23 augustus. zie ook www.draaksteken.nl
Is dat ook iets voor fokfotografen? Als dan ga ik er graag naar toe
Is er al wat meer bekend?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:24 schreef Xilantof het volgende:
Er is interesse: ik ga je naam doorgeven zodat we kunnen proberen accreditatie te krijgen.
Helaas, er is iets tussengekomen waardoor ik m'n roostervrije dag echt a.s. vrijdag nodig heb en ik dus morgen gewoon moet werken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 22:37 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Xil,
Een schaatsfanaat wil ik mezelf niet noemen, maar dit is na zoveel jaren wel weer leuk natuurlijk.
Waarschijnlijk (sh*t, twee vergaderingen) Misschien kan ik m'n roostervrije dag wel verplaatsen van vrijdag naar donderdag en dan kan (en wil) ik daar wel heen. Morgen voor 12.00 uur weet ik zeker of dat kan.
Moet geen probleem zijnquote:Op woensdag 7 januari 2009 10:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zou je voor ons wat foto's willen verzorgen?
Formulier is retour.quote:
Maandag heb ik roostervrij, ik hou 'm vrij voor de Veluwemeertocht.quote:De organisatie in Elburg heeft het voornemen om ijs en weder dienende maandag de Veluwemeertocht over 100 km te organiseren. Daarop aansluitend zou mogelijk dinsdag t/m donderdag de Driedaagse van Ankeveen kunnen worden verreden.
Zou je ze toch gewoon kunnen mailen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Robertje het volgende:
Ik heb foto's gemaakt maar de omstandigheden waren erg slecht. Mistig en je kon niet echt dichtbij komen. Mij RTL-pas deed geen wonderen.
Naar je hotmailaccount (6 stuks)quote:
De Veluwemeertocht staat voor zaterdag (10 januari) op de lijst. Starttijd 10.00 - 14.00 uur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Maandag is niet de Veluwemeertocht maar de tweedaagse van Ankeveen. Start al om 9 uur 's ochends, voor mij wordt dat lastig tenzij ik al op zondagavond naar het noorden afzak.
heb jij de foto's die hier [Fotoreportage] FOK! bij de Halve Marathon van Egmond staan, zelf naar dit formaat verkleind?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:55 schreef CompuMess het volgende:
Foto's van de halve marathon van Egmond zijn zojuist op de post gedaan...
[ afbeelding ]
Winnaar Wilson Kipsang uit Kenia
Nee, dat heb ik niet!!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij de foto's die hier [Fotoreportage] FOK! bij de Halve Marathon van Egmond staan, zelf naar dit formaat verkleind?
ja ik ben misschien een zeikerd, maar snap gewoon niet dat men niet ziet dat de kwaliteit ervan zo slecht is, en dat het dan gewoon geplaatst word.
dat bedoel ik dus, waarom gebeurd dit??? zo zonde!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:04 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet!!![]()
Ik heb ze (conform OP) aangeleverd in 440px breed voor FP en 450px breed voor SPORT.
Wat blijkt nu: de foto's die worden geplaatst zijn verkleind naar 400 bij 400px, en wel op zo'n manier dat mijn foto's er verdomde beroerd uitzien!!
Ik verzoek de modjes met klem dit te corrigeren!
Hoeft niet meer, ik zag dat ze het inmiddels zelf al hebben rechtgetrokken.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet ook even niet waarom dit zo gedaan is. Want naar mijn weten kloppen de formaten in de OP nog steeds. Ik ga even e.e.a. navragen
Helemaal goed danquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik zag dat ze het inmiddels zelf al hebben rechtgetrokken.
thx.
Jammer, had op zich wel mee willen gaan met een andere fotograaf, maakt het altijd wat relaxter op een dereglijk groot feest.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:48 schreef Xilantof het volgende:
We kunnen 1 fotograaf naar Trance Energy sturen.
Er wordt geprobeerd 3 plekken te krijgen. 2 zijn al gereserveerd voor reviewers. Er kan dus 1 fotograaf. Maar dat is dus niet "+1"
Fonzie, die rallywedstrijden zijn wat ik denk dat het zijn? Met van die verschrikkelijk toffe wagentjes over leuke parcours racen? Door bossen en zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:36 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Jammer, had op zich wel mee willen gaan met een andere fotograaf, maakt het altijd wat relaxter op een dereglijk groot feest.
Heeft Fok Sport eigenlijk wat aan repportages van de nationale rallywedstrijden, seizoen start pas over enkele maanden maar mijn intentie was om daar weer naar toe te gaan.
wil dan ook wel meequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fonzie, die rallywedstrijden zijn wat ik denk dat het zijn? Met van die verschrikkelijk toffe wagentjes over leuke parcours racen? Door bossen en zo
Ik zou dat graag een keer doen, maar heb geen idee waar naar toe te gaan. Heb je daar wat meer info over?
Vanuit het zuiden is denk ik de Belgische rallyserie leuker, vooral in de Ardennen (en de Condroz) is het landschap gewoon wat mooier.quote:
Deels wel, afhankelijk naar welke race je gaat. In Almere heb je heel veel offroad maar in Amsterdam heb je weer heel veel asfalt. Neemt niet weg dat het altijd leuk is om te kijken en het verbrande rubber opsnuiven want dat kun je daar primaquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fonzie, die rallywedstrijden zijn wat ik denk dat het zijn? Met van die verschrikkelijk toffe wagentjes over leuke parcours racen? Door bossen en zo
Ik zou dat graag een keer doen, maar heb geen idee waar naar toe te gaan. Heb je daar wat meer info over?
Heb inmiddels Ieper, Amsterdam en Haspengouw voorzichtig met potlood in m'n planning gezet (voorjaar is bij mij gereserveerd voor zelf fietsen/wielerkoersen fotograferen)quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:04 schreef Fonzie27 het volgende:
Meer info kun je vinden op bijv http://www.rallysport.nl, daar is ook een kalender aanwezig en eind maart gaan ze weer beginnen met de clinics en sprints.
Misschien leuk om met een verzameling FOkFotografen te gaan? Ohw ja, 1 tip, zorg voor goede beenspieren want je loopt je eigen de pleuris, een fiets is geen overbodige luxe want veel proeven liggen een behoorlijk end uit mekaar is mijn ervaring.
Dat zou wel eens tegen kunnen vallen komende editie:quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:14 schreef Fonzie27 het volgende:
Wat voorbeelden wat je in bijv Almere kunt verwachten.
Bronquote:LG Almere Rally weekend drastisch gewijzigd
De 6e editie van het Rally weekend in Almere zal er beduidend anders uit zien dan de afgelopen 5 edities.
De grootste wijziging ligt in het feit dat er geen rally verreden zal worden. Na maanden zoeken naar alternatieven en overleg met diverse instanties is het de Stichting Autosportief niet gelukt een goede rally uit te zetten.
'We hebben de kwaliteit hoog in het vaandel staan', aldus Wedstrijdleider Aart de Wilde. 'Vandaar dat we besloten hebben de Rally voor 2009 te laten vallen; het bleek niet mogelijk om elders in de Provincie Flevoland mooie proeven te vinden'.
Maar niet getreurd; er gaat zeker gereden worden rond Almere. Op zaterdag 4 april gaat de 6e editie van de LG Almere Rallysprint van start.
Het bijzondere aan deze sprint is dat het een avond evenement gaat worden. De start vindt plaats rond 17.00 uur, wat betekent dat de proeven (gedeeltelijk) in het donker verreden gaan worden. Ook de ondergronden zijn behoorlijk gewijzigd ten opzichte van andere jaren. Er wordt bijna niet meer op onverhard gereden maar over het algemeen alleen op asfalt. Voor de sprinters zullen 2 van de 3 proeven nieuw zijn, daar deze tot nu toe alleen in de rally gebruikt werden.
Al met al is de organiserende Stichting Auto Sportief tevreden met het evenement dat begin april 2009 op de agenda staat.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:31 schreef DigiPire het volgende:
[..]
Dat zou wel eens tegen kunnen vallen komende editie:
[..]
Bron
Wel goed voor avond-rally-plaatjes dus.
Al is 't misschien niet perfect voor foto's, het is nog steeds leuk om zoiets bij te wonen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hmmm hoge iso en hopen op scherpe plaatjes, das niet echt mijn ding, flitsen is al helemaal geen suc-6
Lol, ik ontwerp de auto's voor o.a. Eric van Loon dit jaar, en dan mag je af en toe mee als vip. Je wordt dan van proef naar proef geredenquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:04 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Misschien leuk om met een verzameling FOkFotografen te gaan? Ohw ja, 1 tip, zorg voor goede beenspieren want je loopt je eigen de pleuris, een fiets is geen overbodige luxe want veel proeven liggen een behoorlijk end uit mekaar is mijn ervaring.
Hoe zit het met de foto's maken? Bij andere ID&T evenementen moesten de fotografen hun identiteitsbewijs inleveren en kregen ze die pas terug nadat ze de gemaakte foto's hadden afgestaan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:36 schreef Xilantof het volgende:
Als iemand naar Trance Energy wilt kan deze zich nog bij mij melden. Er valt "gezelschap" te vinden in de reviewers welke voor FOK! gaan.
heb een paar weken geleden al een korte lijst rally dingen naar xil gepm'd voor een nieuwe evenementen kalender voor 2009 .......vooralsnog geen enkel bericht op ontvangen of verandering gezienquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Good point. Ze zijn daar echt raar mee helaasch. Ik vind het persoonlijk niet zo gezellig om op een feest te lopen in mijn eentje (of afwachten of het met een andere reviewer klikt als je hem/haar kan vinden). Ik ken de feesten en weet dat ik het in mijn eentje niet zo gek naar mijn zin heb. Thanx voor de moeite!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoe zit het met de foto's maken? Bij andere ID&T evenementen moesten de fotografen hun identiteitsbewijs inleveren en kregen ze die pas terug nadat ze de gemaakte foto's hadden afgestaan.
Toezeggingen hoeft ook niet, ik ga zo en zo maar wellicht dat er interesse is voor de sport afdeling. Ik hoor het graag (en andere ook als ik zo leesquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:25 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet niet of FOK!sport geinteresseerd is in de rally. Dus ik kan nog niets toezeggen.
We hebben iig nog een sportfotografietopic. Dat is wat afgezonken de laatste tijd maar valt zeker te reanimeren.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:40 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Toezeggingen hoeft ook niet, ik ga zo en zo maar wellicht dat er interesse is voor de sport afdeling. Ik hoor het graag (en andere ook als ik zo lees)
ja, same here.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:56 schreef freud het volgende:
[..]
Good point. Ze zijn daar echt raar mee helaasch. Ik vind het persoonlijk niet zo gezellig om op een feest te lopen in mijn eentje (of afwachten of het met een andere reviewer klikt als je hem/haar kan vinden). Ik ken de feesten en weet dat ik het in mijn eentje niet zo gek naar mijn zin heb. Thanx voor de moeite!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |