Ik zit gewoon in Nederland dus ik houd me eigen aanbevolen mocht Fok hier iets mee willen doenquote:Op zondag 4 januari 2009 18:09 schreef Barend_ het volgende:
Misschien meteen een tip..
Op 15, 16 & 17 januari is het Eurosonic / Noorderslag festival er alweer.
Zie http://www.noorderslag.nl/ .
Helaas zit ik in het buitenland, maar misschien dat Fok! iets voor een andere fotograaf kan regelen?
Mensen die onder het mom van "fokfotografen" iets voor FOK! gefotografeerd hebben krijgen die tag. Die wordt periodiek (hoevaak precies wordt nog bepaald) herzien.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:51 schreef -Robbedoes- het volgende:
Hoe komen mensen aan het logo fok fotograaf bovenaan.
Of heb ik weer eens iets gemist??
Compumess heeft aangegeven dit ook te willen fotograferen. We zijn bezig met een persaccreditatie. Weet niet voor hoeveel personen, maar die zal dan iig naar Compumess gaanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:16 schreef -Robbedoes- het volgende:
Aankomend weekend ga ik naar de halve marathon van Egmond.
Is dat voor FOK nog fotografisch intressant?
psstquote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En even algemeen: als iemand niet zo'n tag heeft die dat wel zou moeten hebben. Geef even een gilletje via PM ofzo
Ik heb geen perskaart nodig.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:38 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Compumess heeft aangegeven dit ook te willen fotograferen. We zijn bezig met een persaccreditatie. Weet niet voor hoeveel personen, maar die zal dan iig naar Compumess gaan
Welke reportage heb jij dan gemaakt??quote:
De marathon op natuurijs!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Welke reportage heb jij dan gemaakt??
Ik heb vorig jaar het Polo event gefotografeerd, en voornemens ook dit jaar weer te fotograferen. Mag ik er ook eentje?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En even algemeen: als iemand niet zo'n tag heeft die dat wel zou moeten hebben. Geef even een gilletje via PM ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |