Zou je ze toch gewoon kunnen mailen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef Robertje het volgende:
Ik heb foto's gemaakt maar de omstandigheden waren erg slecht. Mistig en je kon niet echt dichtbij komen. Mij RTL-pas deed geen wonderen.
Naar je hotmailaccount (6 stuks)quote:
De Veluwemeertocht staat voor zaterdag (10 januari) op de lijst. Starttijd 10.00 - 14.00 uur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:36 schreef ultra_ivo het volgende:
Maandag is niet de Veluwemeertocht maar de tweedaagse van Ankeveen. Start al om 9 uur 's ochends, voor mij wordt dat lastig tenzij ik al op zondagavond naar het noorden afzak.
heb jij de foto's die hier [Fotoreportage] FOK! bij de Halve Marathon van Egmond staan, zelf naar dit formaat verkleind?quote:Op zondag 11 januari 2009 22:55 schreef CompuMess het volgende:
Foto's van de halve marathon van Egmond zijn zojuist op de post gedaan...
[ afbeelding ]
Winnaar Wilson Kipsang uit Kenia
Nee, dat heb ik niet!!quote:Op maandag 12 januari 2009 13:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jij de foto's die hier [Fotoreportage] FOK! bij de Halve Marathon van Egmond staan, zelf naar dit formaat verkleind?
ja ik ben misschien een zeikerd, maar snap gewoon niet dat men niet ziet dat de kwaliteit ervan zo slecht is, en dat het dan gewoon geplaatst word.
dat bedoel ik dus, waarom gebeurd dit??? zo zonde!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:04 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet!!![]()
Ik heb ze (conform OP) aangeleverd in 440px breed voor FP en 450px breed voor SPORT.
Wat blijkt nu: de foto's die worden geplaatst zijn verkleind naar 400 bij 400px, en wel op zo'n manier dat mijn foto's er verdomde beroerd uitzien!!
Ik verzoek de modjes met klem dit te corrigeren!
Hoeft niet meer, ik zag dat ze het inmiddels zelf al hebben rechtgetrokken.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:33 schreef Xilantof het volgende:
Ik weet ook even niet waarom dit zo gedaan is. Want naar mijn weten kloppen de formaten in de OP nog steeds. Ik ga even e.e.a. navragen
Helemaal goed danquote:Op maandag 12 januari 2009 17:15 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik zag dat ze het inmiddels zelf al hebben rechtgetrokken.
thx.
Jammer, had op zich wel mee willen gaan met een andere fotograaf, maakt het altijd wat relaxter op een dereglijk groot feest.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:48 schreef Xilantof het volgende:
We kunnen 1 fotograaf naar Trance Energy sturen.
Er wordt geprobeerd 3 plekken te krijgen. 2 zijn al gereserveerd voor reviewers. Er kan dus 1 fotograaf. Maar dat is dus niet "+1"
Fonzie, die rallywedstrijden zijn wat ik denk dat het zijn? Met van die verschrikkelijk toffe wagentjes over leuke parcours racen? Door bossen en zoquote:Op donderdag 22 januari 2009 20:36 schreef Fonzie27 het volgende:
[..]
Jammer, had op zich wel mee willen gaan met een andere fotograaf, maakt het altijd wat relaxter op een dereglijk groot feest.
Heeft Fok Sport eigenlijk wat aan repportages van de nationale rallywedstrijden, seizoen start pas over enkele maanden maar mijn intentie was om daar weer naar toe te gaan.
wil dan ook wel meequote:Op donderdag 22 januari 2009 21:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fonzie, die rallywedstrijden zijn wat ik denk dat het zijn? Met van die verschrikkelijk toffe wagentjes over leuke parcours racen? Door bossen en zo
Ik zou dat graag een keer doen, maar heb geen idee waar naar toe te gaan. Heb je daar wat meer info over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |