Ja want als Stevens dat vanaf het begin deed stond het nu gewoon 0-5quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:20 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zei het al vanaf het begin: aanvallend spelen met Amrabat en Dzjudzjak op de flanken en Koef in de spits, en je kunt scoren tegen dit Liverpool. jammer dat Stevens er pas na 75 minuten mee komt terwijl we al kansloos achterstaan
Bitch.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
AH DE B TOT DE A TOT DE B E L KOMT ERIN
Beat you, white boyquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef GGMM het volgende:
De B tot de A tot de B E L komt erin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder 2-5, maar dan ga je in ieder geval met wat strijd ten onder..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja want als Stevens dat vanaf het begin deed stond het nu gewoon 0-5![]()
dan had je niet 45 min lang als een stel lafbekken lopen spelen. pek en veren verdienen ze voor hun spelopvatting in de 1e helft.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik zei namelijk ook dat je Mendez en Culina er niet in moest hebben, want met die 2 op het middenveld ben je gewoon te zwak aanvallend gezien, en ze leveren teveel ballen in.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:21 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als PSV de volgende ronde van de CL haalt dan zet ik die tattoo voor jequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:24 schreef Longmen het volgende:
PSV
Als die zich nog plaatsen voor de volgende ronde CL plaats ik een levensgrote tattoo op mn rug met de tekst: Eindhovuh de gekste.
Hier is een topic voor toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:24 schreef Longmen het volgende:
PSV
Als die zich nog plaatsen voor de volgende ronde CL plaats ik een levensgrote tattoo op mn rug met de tekst: Eindhovuh de gekste.
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:25 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als PSV de volgende ronde van de CL haalt dan zet ik die tattoo voor je![]()
Goed dat je op m'n superserieuze reactie ingaat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Uitglijden en een schwalbe is niet hetzelfde.
Goed dat je weet wat een PI is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je op m'n superserieuze reactie ingaat.
quote:Het is de B tot de A tot de B E L Doe je rolle over straat mammie B E L Want ik speel geen spel ik ben tan 2 lauw Dominant op het veld en dominant met jou Journalisten lullen veel, ik heb schijt aan dat Beter dat ie zelf speelt voordat ie mij aanpakt Wat moet jij nou gap, hou je muil okee Zag je ooit een voetballer met een stijl als dees Vecht voor wat je waard bent, laat zien wie die winnaar is Er is maar 1 kampioen en ik laat je zien wie het echt is Vecht voor wat je waard bent, laat zien wie de winnaar is (wie de winnaar is) Er is maar 1 kampioen en ik laat je zien wie het echt is eeyeeyeeyeeyee Dus vecht vecht, zet door, niet stoppen blijf poppen Je moet de finish halen, je kan toch niet zomaar stoppen En je haalt iedereen, verslaan ze 1 voor eeyeeyeeyee Eejo ik stop niet, ik kan wel liegen maar verliezen is geen optie Dus denk maar niet dat jij mij straks kapot ziet
1-1 inderdaadquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tweede helft vond ik niet slecht van PSV, eerlijk gezegd.
Liverpool speelde ook niet echt meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tweede helft vond ik niet slecht van PSV, eerlijk gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, idd, vind je het gek, Liverpool speelt maar op 80% ofzo, en dan nog amper mee kunnen komenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef Devrim_ het volgende:
Morele schade beperkt?
PSV is helemaal weggespeeld door Liverpool
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Whiteguy het volgende:Word hier ook fan van CFR 1907 ClujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Okquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, ik dacht dat het nog bezig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
Och... dan hoef je Koeman's gezwets niet te horen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:46 schreef Me_Wesley het volgende:
JA en nou valt opeens het geluid van alle tv's in huis uitKutkabelaar, nouja dan maar in stilte de samenvattingen kijken.
Quoted for truth...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef dronkeykong het volgende:
Marseille wordt geen makkie voor dit PSV.
Was er al de hele tijd hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:48 schreef hoM3r het volgende:
Het is weer Ajax-tijd in een PSV topic, want PSV heeft verloren in de CHAMPIONS LEAUGE...
Maar goed, ik ben maar een simpele NECer natuurlijk.
Over Liverpool.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:52 schreef Badabingea het volgende:
Ik wil best positief praten, maar waarover?
Egoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn er 2 geworden, met mayo uiteraard.
ik word ook met de week pessimistischerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan Belgie achteraan zo, lijkt het.
Jep. Zorgelijke situatie......quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan Belgie achteraan zo, lijkt het.
Flikker toch eens op, Evertquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk, de visserzoon uit Katwijk, wat een duivelse balgoochelaar, hohohoooo. Zoals hij de bal in de touwen schoot: loep en loep zuiver. Nadat gisteren Dick, de kleine tsaar uit Leningrad niet heeft kunnen winnen, is het ook Huub Stevens uit Sittard niet gelukt om het sprookje van Liverpool waar te maken.
En wat dacht je van Eduard Stăncioiu uit Boekarest, keeper van Cluj. Het lijkt wel of er daar een tovenaar in de goal staat. Goeie genade wat een spijkerharde verdedigers staan er bij die dekselse Roemenen. Je gaat haast hopen dat ze een soort Taeke Taekema hebben voor de strafcorner, maar die is er niet, hohoo! Ik zou zeggen: tot over 3 weke, zelfde tijd zelfde golflengte in deze arena!
Zo niet grappigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk, de visserzoon uit Katwijk, wat een duivelse balgoochelaar, hohohoooo. Zoals hij de bal in de touwen schoot: loep en loep zuiver. Nadat gisteren Dick, de kleine tsaar uit Leningrad niet heeft kunnen winnen, is het ook Huub Stevens uit Sittard niet gelukt om het sprookje van Liverpool waar te maken.
En wat dacht je van Eduard Stăncioiu uit Boekarest, keeper van Cluj. Het lijkt wel of er daar een tovenaar in de goal staat. Goeie genade wat een spijkerharde verdedigers staan er bij die dekselse Roemenen. Je gaat haast hopen dat ze een soort Taeke Taekema hebben voor de strafcorner, maar die is er niet, hohoo! Ik zou zeggen: tot over 3 weke, zelfde tijd zelfde golflengte in deze arena!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |