SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:22 schreef Palmboom313 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, idd, vind je het gek, Liverpool speelt maar op 80% ofzo, en dan nog amper mee kunnen komenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:30 schreef Devrim_ het volgende:
Morele schade beperkt?
PSV is helemaal weggespeeld door Liverpool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:35 schreef Whiteguy het volgende:Word hier ook fan van CFR 1907 ClujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
Okquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, ik dacht dat het nog bezig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLAAS JAN HUNTELAAR
Och... dan hoef je Koeman's gezwets niet te horen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:46 schreef Me_Wesley het volgende:
JA en nou valt opeens het geluid van alle tv's in huis uitKutkabelaar, nouja dan maar in stilte de samenvattingen kijken.
Quoted for truth...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:44 schreef dronkeykong het volgende:
Marseille wordt geen makkie voor dit PSV.
Was er al de hele tijd hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:48 schreef hoM3r het volgende:
Het is weer Ajax-tijd in een PSV topic, want PSV heeft verloren in de CHAMPIONS LEAUGE...
Maar goed, ik ben maar een simpele NECer natuurlijk.
Over Liverpool.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:52 schreef Badabingea het volgende:
Ik wil best positief praten, maar waarover?
Egoquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn er 2 geworden, met mayo uiteraard.
ik word ook met de week pessimistischerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan Belgie achteraan zo, lijkt het.
Jep. Zorgelijke situatie......quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan Belgie achteraan zo, lijkt het.
Flikker toch eens op, Evertquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk, de visserzoon uit Katwijk, wat een duivelse balgoochelaar, hohohoooo. Zoals hij de bal in de touwen schoot: loep en loep zuiver. Nadat gisteren Dick, de kleine tsaar uit Leningrad niet heeft kunnen winnen, is het ook Huub Stevens uit Sittard niet gelukt om het sprookje van Liverpool waar te maken.
En wat dacht je van Eduard Stăncioiu uit Boekarest, keeper van Cluj. Het lijkt wel of er daar een tovenaar in de goal staat. Goeie genade wat een spijkerharde verdedigers staan er bij die dekselse Roemenen. Je gaat haast hopen dat ze een soort Taeke Taekema hebben voor de strafcorner, maar die is er niet, hohoo! Ik zou zeggen: tot over 3 weke, zelfde tijd zelfde golflengte in deze arena!
Zo niet grappigquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:57 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, Die kleine, dekselse Dirk Kuyt uit Katwijk, de visserzoon uit Katwijk, wat een duivelse balgoochelaar, hohohoooo. Zoals hij de bal in de touwen schoot: loep en loep zuiver. Nadat gisteren Dick, de kleine tsaar uit Leningrad niet heeft kunnen winnen, is het ook Huub Stevens uit Sittard niet gelukt om het sprookje van Liverpool waar te maken.
En wat dacht je van Eduard Stăncioiu uit Boekarest, keeper van Cluj. Het lijkt wel of er daar een tovenaar in de goal staat. Goeie genade wat een spijkerharde verdedigers staan er bij die dekselse Roemenen. Je gaat haast hopen dat ze een soort Taeke Taekema hebben voor de strafcorner, maar die is er niet, hohoo! Ik zou zeggen: tot over 3 weke, zelfde tijd zelfde golflengte in deze arena!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |