Ouwe jood héquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef finsdefis het volgende:
Keane staat 10 wedstrijden droog, en uitgerekend tegen PSV scoort 'ieTypisch
Ik gok op 5-0quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef Palmboom313 het volgende:
En dat is 2 hoeveel zullen er nog volgen
Zeker.quote:
Ja maar PSV speelt ook niet op winst of gelijk spel maar op een klein verlies ipv een grote als ik Koeman mag gelovenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Tja, als de coach van PSV niet aan durft te vallen. Hij zou toch moeten weten dat een verdedigend PSV tóch niet de nul houdt tegen een tegenstander met Liverpool's klasse.
Weet je hoe hoog Tottenham momenteel staat ?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal.
In de rust trouwens Koos Alberts die You never walk alone gaat zingen.
Als wij kampioen worden is dat inderdaad een aanfluiting, maar goed dat was het de afgelopen 2 jaar ook, Ajax, Feyenoord en AZ moeten zich kapot schamen dat het PSV is dat hier vanavond staat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef GGMM het volgende:
Dit PSV wordt echt geen kampioen. Wat een bagger zeg.
"Hé...alles goed?"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal.
Als dít PSV kampioen wordt kap ik met voetbal kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik denk 4-0quote:
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als dít PSV kampioen wordt kap ik met voetbal kijken.
Omdat?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef Niox het volgende:
Nou, gas erop. psv mag wel naar een doelsaldo van -10.
Prima, maar is lastig te zeggen, ik doel op dít PSV... dus hun huidige niveau en spelwijze...quote:
Het zal wel weer bibberen tegen de Graafschap worden zaterdag ja. Nou was het dat ook wel geworden als we hier niet zouden verliezen maar dit helpt niet echt mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
Dit is zo lekker voor het zelfvertrouwen van PSV
Volendam en Sparta waren anders nog best moeilijk thuisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het zal wel weer bibberen tegen de Graafschap worden zaterdag ja. Nou was het dat ook wel geworden als we hier niet zouden verliezen maar dit helpt niet echt mee.
psv vraagt er vanavond om om gebitchslapped te worden.quote:
Dat zeg ik. Daar hadden we al alle moeite mee. Ik verwacht tegen de Graafschap dan ook puntverlies.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volendam en Sparta waren anders nog best moeilijk thuis
Feijenoord heeft dus nog kans.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ja, want in Brechet en Isaksson zit nog veel rek.quote:
Oh ik dacht dat je vorige post cynisch wasquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Daar hadden we al alle moeite mee. Ik verwacht tegen de Graafschap dan ook puntverlies.
Grapjasquote:
nee ze zijn echt zo diep gezonkenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:29 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je vorige post cynisch was
Ja, dit keer was het geen penalty.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Opzich voor PSV goed dat Torres daar viel.
Ibi is normaal gesproken weg na dit jaar. Marcellis verwacht ik van dat hij nog een jaar blijft, tenzij er echt een topclub aanklopt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:28 schreef Joe. het volgende:
[..]
Ja, want in Brechet en Isaksson zit nog veel rek.
En Afellay en Marcellis zullen wel 100% zeker blijven
Leer Nederlands.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:31 schreef Hasjkonijn het volgende:
Feyenoord word egt wel kampioen !
Oh ja, ook al draag je Liverpool een warm hart toe, dan nog moet je politiek correct zijn en voor een Nederlandse club zijn. Normaal gesproken ben ik dat ook, alleen niet tegen Liverpool.quote:
Yup.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
PSV speelt ook gewoon met één spits, kwam om de 0 te verdedigen (niet dus) , en laat het initiatief aan Liverpool.
Pakweg Standard in de CL-voorronde kwam met 3 spitsen op Liverpool spelen , drukte ze tegen hun goal en Liverpool won toen enkel en alleen omdat Standard zelf de kansen liet liggen en ze zelf uit hun enige, in de verlengingen, wél scoorden. En dat was dan de kampioen van België. Dat moet je dus als PSV ook kunnen , maar ze komen hier met een intentie spelen waarmee je afgeslacht wordt door zo'n ploegen ...
LOI cursus Nederlandsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:31 schreef Hasjkonijn het volgende:
Feyenoord word egt wel kampioen !
Ja en Bin Laden wordt vanavond nog gevonden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
2-0 de rust in, had een ergere ruststand verwacht. Oftewel het kan nog voor PSV.
Ik kijk idd liever naar Bordeaux - AS Roma.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:32 schreef dronkeykong het volgende:
Kom op jongens lekker bakkie thee in de kleedkamer. Nog 45 minuten vernedering. Kunnen we geen andere wedstrijd te zien krijgen
Nee joh het is hier gezelligquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Yup.
Dat maakt mij zo pissed, die instelling
Maar goed ik zal wel een andere CL wedstrijd gaan kijken (sport 1) ipv me gal verder spuwen hier
Die zag ik dus echt niet aankomenquote:
Het kan nog? Wat kan nog, je wil toch niet zeggen dat 'het nog kan dat het 2-2 wordt'.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef Cyberia18 het volgende:
2-0 de rust in, had een ergere ruststand verwacht. Oftewel het kan nog voor PSV.
Het laatste vooral, PSV heeft dit seizoen buiten de wedstrijd tegen een zwaar gehavend FC Utrecht alleen nog maar kutwedstrijden gespeeld. Dus dan kan je Liverpool uit helemaal vergeten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:33 schreef Joe. het volgende:
PSV speelt wel laf. Of is het onmacht?
Hij verteld gewoon de waarheid knuppelquote:
Pssst vertelTquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij verteld gewoon de waarheid knuppel
Verliezen vs Liverpool (nummer 1 van Engeland) vs verliezen van Kalmar FF.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef Yi-Long het volgende:
Nou... Gooi Koef en Dzjudjak erin, en ga 4-3-3 ofzo spelen. Amarabat en Dzjudzjak op de flanken, en Koef in de spits.
Ben benieuwd of Huub zijn lafheid blijft volhouden, of nog een klein beetje lef en/of ambitie laat zien.
quote:
Is er een nieuw groen boekje uit waar ik niets van weet?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ach, we zijn wat dat betreft niets anders gewend van PSV. Zo spelen ze al jaren uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
PSV speelt ook gewoon met één spits, kwam om de 0 te verdedigen (niet dus) , en laat het initiatief aan Liverpool.
Pakweg Standard in de CL-voorronde kwam met 3 spitsen op Liverpool spelen , drukte ze tegen hun goal en Liverpool won toen enkel en alleen omdat Standard zelf de kansen liet liggen en ze zelf uit hun enige, in de verlengingen, wél scoorden. En dat was dan de kampioen van België. Dat moet je dus als PSV ook kunnen , maar ze komen hier met een intentie spelen waarmee je afgeslacht wordt door zo'n ploegen ...
Osama Bin Laden opgepakt door US Navyquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en Bin Laden wordt vanavond nog gevonden.
Ja, recht in de voeten van de tegenstanderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand gelet op Kromkamp z'n inworpen?
*hapquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, we zijn wat dat betreft niets anders gewend van PSV. Zo spelen ze al jaren uit.
Hey de nieuwe Bassiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef Zwansen het volgende:
Jongens, ff lachen:
Dit PSV staat na 4 wedstrijden 5 punten voor op Feyenoord.
En dat gewoon tot 4/5 keer toe, had ie vorig seizoen ook al last van.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, recht in de voeten van de tegenstander
Heel goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]Ik begin na aantal seizoenen intensief eredivisie kijken als neutrale voetballiefhebber weer wat meer voor Ajax te worden, net als vroeger
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Osama Bin Laden opgepakt door US Navy
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Door de Navy nog wel zat ie te dobberen op zeequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:38 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Osama Bin Laden opgepakt door US Navy
Ze worden wel kampioen. Kampioen van de armoede! Zoals de afgelopen 4 seizoenen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef GGMM het volgende:
Kampioen is kampioenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ze worden wel kampioen. Kampioen van de armoede! Zoals de afgelopen 4 seizoenen.
Zo Fok!king sim-pel als Liverpool die lampies verpletterd ...
Kan over aantal seizoenen weer veranderen... ik hang niet zo meer vast aan een naam en logo... want dat is het vooral...quote:
Het boeit me eigenlijk ook vrij weinig wat PSV in Europa doet, heeft geen directe invloed op Ajax. Vind het alleen triest en stiekem een beetje jammer voor het Nederlands voetbalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:41 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijk die gefrustreerde Ajacieden!
Vroeger boeide hen het niet veel als een van hun concurrenten Europees verloren. Toen waren wij de calimero's. Nu hebben zij die rol met glans overgenomen!
Dit gaat al jaren samen hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:37 schreef koningdavid het volgende:
schijtvoetbal van PSV zeg.
Ik zeg toch ook niet dat ik het er niet mee eens benquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:36 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee, boot was verdwaald.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Door de Navy nog wel zat ie te dobberen op zee
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen fans van suptoppers of counterclubjes.
In principe ben ik altijd voor de Nederlandse club, maar met wedstrijden van Pool is dat een uitzonderingquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:41 schreef Zwansen het volgende:
Heerlijk die gefrustreerde Ajacieden!
Vroeger boeide hen het niet veel als een van hun concurrenten Europees verloren. Toen waren wij de calimero's. Nu hebben zij die rol met glans overgenomen!
Klopt. En voor het Nederlandse voetbal zouden punten voor de lampjes goed zijn.quote:
Zou je dat wel doenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:47 schreef HenkdeTank het volgende:
Ergens live via de compu te volgen?
http://www.ustream.tv/videoplayerpopup/channel/299067quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:47 schreef HenkdeTank het volgende:
Ergens live via de compu te volgen?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:54 schreef Hertog_Martin het volgende:
wat voor jochie hebben ze grensrechter gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
houdt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet elke man houd van andere mannen
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:55 schreef Hertog_Martin het volgende:Hoeveel staat het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:57 schreef sjimz het volgende:
[..]Maak er maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. van hoor----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef Palmboom313 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Richting goal bedoel ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
als die op goal was ben ik voor ajax. Want volgens mij ging die toch naast
nvmquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef finsdefis het volgende:
De enige gevaarlijke man aan PSV-zijde komt uit de Ajax-jeugd
Jammer dat Ajax 'm toen niet gehouden heeftAltijd handig als vedette voor Jong Ajax.
Terug ruilen voor Huntelaar dan maar ?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef finsdefis het volgende:
De enige gevaarlijke man aan PSV-zijde komt uit de Ajax-jeugd
Jammer dat Ajax 'm toen niet gehouden heeftAltijd handig als vedette voor Jong Ajax.
Metro was gebleseerdquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
spits voor spits bij 2-0 achter
naja spits...
Niet dus, je lultquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
spits voor spits bij 2-0 achter
naja spits...
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
67" Koevermans 2-1
83" Koevermans 2-2
90+1" Koevermans 2-3
Huilie !!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik quote hem even zoals voor de edit.
Ik denk eerder kotsen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Commentator is even scheiten
Stiekem is iedere voetbal liefhebber dat ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:00 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
als die op goal was ben ik voor ajax. Want volgens mij ging die toch naast
Weer een spelfout, concentreer je!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Commentator is even scheiten
linkermiddenvelderquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wat is die wuijtens eik precies? aanvaller of aanvallende middenvelder?
Dat hij Huntelaar daar momenteel op het veld ziet staanquote:
ja sorry, bij psv staat niemand verder dan de middenlijn dus lastig om aanvallers van middenvelders te onderscheidenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat hij Huntelaar daar momenteel op het veld ziet staan!
Ik?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, op een forum waar je je best doet om serieus genomen te worden.
Hihihiquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, op een forum waar je je best doet om serieus genomen te worden.
[ Bericht 33% gewijzigd door sjimz op 01-10-2008 22:16:46 ]The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
Luigi.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:11 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Yoshi doe dan Toad
[ afbeelding ]
Prutsenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:13 schreef dronkeykong het volgende:
Mendez wat doet die prutser eigenlijk op het veld
PSV is veel beterquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Ben net thuis, PSV heel veel slechter?En hoe is er gescoord?
klikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
PSV hele wedstrijd oppermachtig. 1 goal afgekeurd en 4 keer paal of lat. Liverpool door 2 counters op voorsprong.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Koevermans doet een Kromkampjequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV is veel beterNet 76% balbezit.
Met 3 tegen en denkend aan Atletico kan je toch ook denken dat de achterhoude internationaal niet helemaal mee kan.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:17 schreef Merkie het volgende:
Mooie goal.
Toch vind ik PSV niet zo slecht, ze hebben alleen geen type Torres die een aanval kan forceren.
Wat zei je? Fernando Koevermansquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:17 schreef Merkie het volgende:
Mooie goal.
Toch vind ik PSV niet zo slecht, ze hebben alleen geen type Torres die een aanval kan forceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |