quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:09 schreef tong80 het volgende:
In de rust de statistieken.
Liverpool 20 schoten op doel
PSV 21 schoten op doel, waarvan 19 terugspeelballen
Kost dan ook een goede 30 miljoen zon voorhoedequote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ajax krijgt dit seizoen zo wel meer sympathie van mij. Ookal speelt Ajax al jaren belabberd europees... de huidige visie van ajax bevalt mij wel meer dan die van psv en feyenoord. Als ajax op stoom komt heb je wél een elftal die liverpool aankan. Ik zie liverpool eerder bang zijn voor suarez (wát een rasvoetballer ook he), sulejmani en huntelaar dan de pipos bij psv momenteel.
Mee eens, vermoed wel dat Ajax ook het onderspit zal delven, maar dan in een 4-2 wedstrijd die vermakelijk was om te zien (niet om Ajax uit te lachen), maar dat er simpelweg meer te genieten is.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ajax krijgt dit seizoen zo wel meer sympathie van mij. Ookal speelt Ajax al jaren belabberd europees... de huidige visie van ajax bevalt mij wel meer dan die van psv en feyenoord. Als ajax op stoom komt heb je wél een elftal die liverpool aankan. Ik zie liverpool eerder bang zijn voor suarez (wát een rasvoetballer ook he), sulejmani en huntelaar dan de pipos bij psv momenteel.
Tja, Ajax heeft een aanval, PSV niet. Dat gaat ons ook de titel kosten vermoed ik. Te weinig scorend vermogen. En dan zal de rest van de ploeg ook wel een keer instorten.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ach, voor een clubje dat alleen arrogant is en niets bereikt is het wel netjes ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kost dan ook een goede 30 miljoen zon voorhoede
Ja precies, en dat verdienen ze nog terug aan ze ook. Dat bedoel ik met de huidige visie die mij aanspreekt.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mee eens, Ajax valt aan en dat zorgt voor goals. Zoals op het Amsterdam Tournament is het 't geval dat wanneer Arsenal (of Liverpool) aanzet dat de verdediging van Ajax er voor zwicht helaas.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mee eens, vermoed wel dat Ajax ook het onderspit zal delven, maar dan in een 4-2 wedstrijd die vermakelijk was om te zien (niet om Ajax uit te lachen), maar dat er simpelweg meer te genieten is.
Wat is er met Ajax?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb het toch niet steeds over Ajax
Wij hebben de miljoenen van de CL toch ook niet meer nodig volgens Reker? Nou dan, hadden we van al dat geld waar we blijkbaar in zwemmen maar een aanval moeten kopenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:10 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Over de mooiste club van Nederland kan je het niet vaak genoeg hebbenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit PSV drukt ons met de neus op de feiten dat er een andere club op moet gaan staan europees want zij hebben hun beste tijd duidelijk gehadquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Idd altijd hetzelfde liedje als PSV een CL wedstrijd speelt, maarja PSV is ook niet zo boeiend he.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daar zullen jullie inderdaad geen last van hebben nee!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:13 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd altijd hetzelfde liedje als PSV een CL wedstrijd speelt, maarja PSV is ook niet zo boeiend he.
Daarom moet je het hier ook niet over ajax hebben.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Over de mooiste club van Nederland kan je het niet vaak genoeg hebben
Vooralsnog staan ze nog maar met 1-0 achter. Als Liverpool aanzet zou het waarschijnlijk wel wat dramatischer worden maarjaquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax het wel beter had gedaan dan PSV.
HA-HA-HA! dat is een goeie zeg!!!1quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar zullen jullie inderdaad geen last van hebben nee!![]()
![]()
Tja, als de coach van PSV niet aan durft te vallen. Hij zou toch moeten weten dat een verdedigend PSV tóch niet de nul houdt tegen een tegenstander met Liverpool's klasse.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:15 schreef sjimz het volgende:
Het is schrijnend dat Liverpool zelfs op de automatische piloot beter is dan PSV
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom moet je het hier ook niet over ajax hebben.
Een vereiste is dat je dan wel aanvallers met enige kwaliteiten moet hebben en dat ontbreekt nou juist bij PSV.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Tja, als de coach van PSV niet aan durft te vallen. Hij zou toch moeten weten dat een verdedigend PSV tóch niet de nul houdt tegen een tegenstander met Liverpool's klasse.
Ik moest er zelf verdomd om lachen, als is het maar omdat je zeker weet dat er altijd wel een of andere sneue internetkneus gefrustreerd door raakt.quote:
Waar?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moest er zelf verdomd om lachen, als is het maar omdat je zeker weet dat er altijd wel een of andere sneue internetkneus gefrustreerd door raakt.
Wat goed is komt snel zeg ik altijd maar, 19 jaar en dan laten zien wat hij laat zien betekent dat je gewoon talent hebtquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Marcellis, wat een held.
Daar doe je nu vrij weinig meer aan idd..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een vereiste is dat je dan wel aanvallers met enige kwaliteiten moet hebben en dat ontbreekt nou juist bij PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |