Ouwe jood héquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef finsdefis het volgende:
Keane staat 10 wedstrijden droog, en uitgerekend tegen PSV scoort 'ieTypisch
Ik gok op 5-0quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:19 schreef Palmboom313 het volgende:
En dat is 2 hoeveel zullen er nog volgen
Zeker.quote:
Ja maar PSV speelt ook niet op winst of gelijk spel maar op een klein verlies ipv een grote als ik Koeman mag gelovenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:16 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Tja, als de coach van PSV niet aan durft te vallen. Hij zou toch moeten weten dat een verdedigend PSV tóch niet de nul houdt tegen een tegenstander met Liverpool's klasse.
Weet je hoe hoog Tottenham momenteel staat ?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal.
In de rust trouwens Koos Alberts die You never walk alone gaat zingen.
Als wij kampioen worden is dat inderdaad een aanfluiting, maar goed dat was het de afgelopen 2 jaar ook, Ajax, Feyenoord en AZ moeten zich kapot schamen dat het PSV is dat hier vanavond staat.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef GGMM het volgende:
Dit PSV wordt echt geen kampioen. Wat een bagger zeg.
"Hé...alles goed?"quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef tong80 het volgende:
Mooie goal.
Als dít PSV kampioen wordt kap ik met voetbal kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:20 schreef GGMM het volgende:
Dit PSV wordt echt geen kampioen. Wat een bagger zeg.
Ik denk 4-0quote:
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Als dít PSV kampioen wordt kap ik met voetbal kijken.
Omdat?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef Niox het volgende:
Nou, gas erop. psv mag wel naar een doelsaldo van -10.
Prima, maar is lastig te zeggen, ik doel op dít PSV... dus hun huidige niveau en spelwijze...quote:
Het zal wel weer bibberen tegen de Graafschap worden zaterdag ja. Nou was het dat ook wel geworden als we hier niet zouden verliezen maar dit helpt niet echt mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:23 schreef _Mike_ het volgende:
Dit is zo lekker voor het zelfvertrouwen van PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |