Zo, klaar. Badkamer ook nog in een turbo gedaan.quote:
Inktvisringetjesquote:
Net op. Burrrrrrrrrrrrrpquote:
Muckquote:
hey pinguinquote:
MPGquote:
juuquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:21 schreef Ladylike het volgende:
Geen internet thuis
lang leve schoonouders
nja hun internetverbinding![]()
iig kom ik nu meteen even zwaaien
probeer eens amarettoquote:
Lekkerquote:
Tieten?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:07 schreef Pheno het volgende:
Koffie is voor het plebs. Wat niet eigenlijk
ja, goeie sterke koffie hebben ze hierquote:
Op mn werk drink ik altijd echte chocomel met amaretto.. zowel koud als warm errug lekkerquote:
kan ik niet doen op school johquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Op mn werk drink ik altijd echte chocomel met amaretto.. zowel koud als warm errug lekker
stomme leraren ook altijdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
kan ik niet doen op school joh
maar nu les![]()
Ook lekkerquote:
Waar was dat ook al weer eensquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, goeie sterke koffie hebben ze hier
90 cent voor een grote beker van bijna een halve liter
Slaan! /madquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:23 schreef Muck het volgende:
Mijn klasgenoot heeft =D op mijn arm getekend toen ik geconcentreerd zat te werken
Tuurlijk wel. Zelfgestookte jenever zuipen in de scheikundelesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Muck het volgende:
[..]
kan ik niet doen op school joh
maar nu les![]()
Betere werkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef MPG het volgende:
Zelfgestookte jenever zuipen in de scheikundeles.
Whehe, dat krijg je als je de scholieren zelf een project laat definiërenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betere werk![]()
Wij kwamen vroegah nooit verder dan zo'n playmobiel-scale vlam-in-de-pan proefje
"Oh meester, u weet het eigenlijk wel, wij nemen altijd bier mee de les in. Maar nu willen we graag weten hoe het precies zit om daar whiskey van te maken. Kunnen we niet wat studiepunten krijgen voor een verslag over een Distillatie-experiment?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:21 schreef MPG het volgende:
Whehe, dat krijg je als je de scholieren zelf een project laat definiëren.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Oh meester, u weet het eigenlijk wel, wij nemen altijd bier mee de les in. Maar nu willen we graag weten hoe het precies zit om daar whiskey van te maken. Kunnen we niet wat studiepunten krijgen voor een verslag over een Distillatie-experiment?"
Wat heb je gekochtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
685,95 euro koffie![]()
*pakt schroevendraaier
Ik kom er aanquote:
E8400quote:
Zozoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
E8400
Asus P5k/EPU
1 x DDRII 2Gb PC6400
2 x WD HD 160Gb
Coolermaster centurion 5
Voeding 550W
DVD ReWriter 22x
Logitech G11
Lees je inquote:
Ik had nog een Geforce 8500 gt bij mijn vuile was gevonden.quote:
Whehehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ah okequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik had nog een Geforce 8500 gt bij mijn vuile was gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |