ik zeur niet, ik klaagquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:21 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Drie maanden 30+
Dan moet je nie zeuren
En terecht, flutweer, nep-klimaatsveranderingquote:
Je moet er ook niet mee klussen, je moet t opetenquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet er ook niet mee klussen, je moet t opeten.
Dan heb je bijna een alcoholprobleemquote:
GMTAquote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En terecht, flutweer, nep-klimaatsverandering
Neuh. een bijna naar bed-signaalquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je bijna een alcoholprobleem!
Hoeft niet als alleen het bier op isquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je bijna een alcoholprobleem!
Dat zegt ie net:quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoeft niet als alleen het bier op is
Als er nog genoeg andere alcohol is zie ik het probleem nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zegt ie net:
Het bier is bijna op. dus bijna alcoholprobleem.
ik heb drie maanden in de italiaanse brenta-dolomieten gezeten, op 900mtr hoogtequote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:03 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Waarom was jouw omgevingstemperatuur 3 maanden zo aangenaam?
Ghehe.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als er nog genoeg andere alcohol is zie ik het probleem niet
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb drie maanden in de italiaanse brenta-dolomieten gezeten, op 900mtr hoogte
en daar was het alleen 's-nachts fris, rond de 10 graden (zelfs een paar nachten 3-5 graden geweest) maar overdag dus aldoor rond de 30 graden
Slaap zequote:
おはようございますquote:
Het is toch wennen als je achter zo'n toetsenbord zitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
おはようございます
met dank aan google translate
copy-paste werkt ook best goed andersquote:Op donderdag 2 oktober 2008 07:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is toch wennen als je achter zo'n toetsenbord zit
Ik ga zo naar mijn werk fietsenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:10 schreef Klonk het volgende:
nee hoor
al ga ik dadelijk wel aan mijn gezondheid werken en een stuk fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |