quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:54 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoor t wel Lies, als je ze allemaal hebt beluisterd...
Edit: Dit is echt te leuk en te grappig, al die oude liedjes en ze zijn nog steeds erg ok...
Ja singles, daar heb ik er ook nog veel van liggen, ergens in een doos op zolder, die moet ik maar eens een keertje opzoeken...quote:
Met de kredietcrisis?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:24 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
en wie weet de stemming in amerika, hoe is het afgelopen?
in de volkskrant zag ik niets erover,thank you manuquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:31 schreef Manu82 het volgende:
is doorgegaan
http://www.nu.nl/news/177(...)et_reddingsplan.html
nu even kijken wat de opening is
En het is gelukt, ik ben mede- eigenaar van Fortis en Aegonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:54 schreef Manu82 het volgende:
"een ogenblik geduld aub, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen"
geefeliciteerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En het is gelukt, ik ben mede- eigenaar van Fortis en Aegon![]()
![]()
Ga je aandelen kopen, of calloptiesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:07 schreef Manu82 het volgende:
Overschrijvingen van Bank naar Postbank gaan dus binnen 2 dagen
Heb Fortis en Aegon gekocht net geloof ik, maar heb de actuele koersen nog nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga je aandelen kopen, of callopties?
mogguh
Zal wel niks wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:17 schreef hondjes het volgende:
we blijven je aandelen volgen,
kijken hoe rijk je wordt.
Of je moet een lange adem hebben. Wij hebben een tijd belegd en dat was best grappig. Elke dag even kijken op RTL Z enzo. Ging niet om tig duizenden euro's maar ik heb daar best aardig van kunnen winkelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel niks worden
Heb niet zoveel geluk met gokken
Ik vind het helemaal niet grappig, ben nog steeds getraumatiseerd door WOLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Of je moet een lange adem hebben. Wij hebben een tijd belegd en dat was best grappig. Elke dag even kijken op RTL Z enzo. Ging niet om tig duizenden euro's maar ik heb daar best aardig van kunnen winkelen.
Heeft dit iets met een DP te maken?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet grappig, ben nog steeds getraumatiseerd door WOL
als mijn man n.brink ziet, zet hij de t.v. uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet grappig, ben nog steeds getraumatiseerd door WOL
Nu begrijp ik er echt geen fuck meer vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft dit iets met een DP te maken?
Is je takenpakket uitgebreid?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:38 schreef noekje het volgende:
Ik zat alweer in de werk ontwijkende lullen.
Gezellig hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben vandaag een MOK, ben ik bang. Een donderwolk van hier tot Tokyo.
Vandaag moet niemand tegen me gaan zeuren, want ik bijt je hoofd eraf.
Oh leuk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben vandaag een MOK, ben ik bang. Een donderwolk van hier tot Tokyo.
Vandaag moet niemand tegen me gaan zeuren, want ik bijt je hoofd eraf.
die is leuker in deze variantquote:
Die is zeker leuk Buuv, heb hem al eens gezien, maar moest er weer om lachen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die is leuker in deze variant
Gaat redelijk, vannacht erg weinig geslapen. Ik had gehoopt dat de drain die nog achter mijn long zit er vandaag uit zou mogen, maar ze twijfelen nog.quote:
Oeh bah. Hoelang moet je nog blijven? Ja, de koorts zal wel eerst helemaal weg moeten zijn, gok ik zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:50 schreef Mathara het volgende:
[..]
Gaat redelijk, vannacht erg weinig geslapen. Ik had gehoopt dat de drain die nog achter mijn long zit er vandaag uit zou mogen, maar ze twijfelen nog.
Maar heb nu een temp van 38.2 dus dat blijft nu redelijk stabiel
Baal dus wel een beetje dat de drain er nog niet uit mag/kan
Skattie, als ik één kilometer naar rechts fiets ben ik er al.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
Buuf, kom je binnenkort in Drenthe?
Oh, hoi Mathara! Hoe is het?
Ga je ook nog vertellen wie en waarom?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb zin om iemands strot door te bijten.
Ik vroeg het me gister ook al af Mathara. Gut, nou met die tegenvaller met je drain zal het wel langer zijn denk ik??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Mathara, wat is eigenlijk de verwachting over je ziekenhuisverblijf? Want je ligt er nu al een mooie poos en gister leek het niet heel veel beter te gaan met de koorts.![]()
Moet je nog lang?
Er was dinsdag gezegt, dat het misschien het weekend of direct erna zou kunnen worden. Maar gisteravond hoorde ik al dat het dat niet gaat worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh bah. Hoelang moet je nog blijven? Ja, de koorts zal wel eerst helemaal weg moeten zijn, gok ik zo.
Ja! Wie staat er op je verlanglijstje???quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je ook nog vertellen wie en waarom?
Iets dieper Drenthe in, bedoel ik dan. Niet dat Vaals-gebied van jou.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Skattie, als ik één kilometer naar rechts fiets ben ik er al.![]()
Maar dat bedoel je vast niet.Hoezo?!
Hey pannekoek, we waren even terug naar de periode tussen ´90 en ´95 back to the old days zegmaar...laat ons fijn genieten, jij was er toch nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:55 schreef dieenebart het volgende:
Wat een dramatische kumuzak draaien jullie hier 's nachts, zeg! Daar zou een Radio2 dj zelfs niet van kunnen klaar komen.
Voor de lekkere trek, en voor Cc:
Honger, Cc???
Vanmorgen heb ik je vraag nog gelezen buuf. Maar dit is al wel een antwoordje op je vraag denk ik !!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gister ook al af Mathara. Gut, nou met die tegenvaller met je drain zal het wel langer zijn denk ik??
Ik zag aan de soort muziek, dat jullie in een bad trip waren beland. Waar ik naar luisterde? Nirvana, Waterboys, Whale, Jimi H., Boudewijn de G., Urban Dance Squad, Stone Roses, Beastie Boys, NWA, Seal, Black Sabbath, de Nits.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey pannekoek, we waren even terug naar de periode tussen ´90 en ´95 back to the old days zegmaar...laat ons fijn genieten, jij was er toch niet![]()
Wat luisterde jij toen, 2 Unlimited?
Dus dat!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hey pannekoek, we waren even terug naar de periode tussen ´90 en ´95 back to the old days zegmaar...laat ons fijn genieten, jij was er toch niet![]()
Wat luisterde jij toen, 2 Unlimited?
Nee joh. Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je ook nog vertellen wie en waarom?
Buuf heeft mij ook eens naar de dokter geschopt. Ze is moeder, dat hoort zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik je vraag nog gelezen buuf. Maar dit is al wel een antwoordje op je vraag denk ik !!
Zal best, roepen ze bij de JostiBand ook. Iemand vanmorgen nog wakker geworden met een knoop in z'n zakdoek?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus dat!En het was hartstikke leuk ook nog es
Goedemorgen Fok!
Ja sorry, opleiding in de zorg gehad. Beroepsdeformatie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Vanmorgen heb ik je vraag nog gelezen buuf. Maar dit is al wel een antwoordje op je vraag denk ik !!
Is ook niet erg, alleen heb ik het gisteren niet meer kunnen lezen en haar dus geen antwoordje kunnen geven.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Buuf heeft mij ook eens naar de dokter geschopt. Ze is moeder, dat hoort zo.
In een rood gele hummer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:12 schreef DennisBax het volgende:
Goeiemorgen iedereen hier, Groot Nieuws !
Ik ga voortaan verder als duo![]()
[ afbeelding ]
Baxie & Adriaan
Daar hadden we vorige week ook al een keer last van, tis voornamelijk heel erg lollig... Ik gok ook dat het niet de laatste keer is, dus je bent gewaarschuwdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zag aan de soort muziek, dat jullie in een bad trip waren beland. Waar ik naar luisterde? Nirvana, Waterboys, Whale, Jimi H., Boudewijn de G., Urban Dance Squad, Stone Roses, Beastie Boys, NWA, Seal, Black Sabbath, de Nits.
2Unlimited. Nonononononononononononononononono we ain't nonoos!
En momenteel Rammstein en Franz Ferdinand.
Och!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:13 schreef Mathara het volgende:
[..]
Is ook niet erg, alleen heb ik het gisteren niet meer kunnen lezen en haar dus geen antwoordje kunnen geven.
En door jou vraag, kwam het antwoordje eigenlijk al.
Jullie moeten maar niet lief doen ofzo,.............ik huil bijna nooit maar vandaag houd het niet op. Het valt me ineens zo zwaar, en het is zo kut hier...........en ik baal van die drain.
Zit ik hier te snotteren boven mijn laptopje
Met of zonder imperiaal?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:15 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Nee, Adriaan heeft nog een Honda Prelude waar we door het land mee
gaan trekken
Zal wel lekkere kankernare ziektemuziek worden dan...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:12 schreef DennisBax het volgende:
Goeiemorgen iedereen hier, Groot Nieuws !
Ik ga voortaan verder als duo![]()
[ afbeelding ]
Baxie & Adriaan
Je bent welkom om een kop koffie te komen drinken, ik heb het namelijk nog wel in huis...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zal best, roepen ze bij de JostiBand ook. Iemand vanmorgen nog wakker geworden met een knoop in z'n zakdoek?![]()
Wat staat er eigenlijk voor vandaag op het programma? Wie is de reisleidert?
Ik wil naar de Veluwe, iemand mee?
Is goed, zal zo even een kaartje vragen {staat adres etc op} en dan Pm ik dat wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja sorry, opleiding in de zorg gehad. Beroepsdeformatie.![]()
Maar de reden van die vraag: als je zo lang moet blijven in het ziekenhuis is het vééél leuker om post te krijgen.![]()
Dus we gaan net als bij Soury een kaartenactie opzetten!![]()
![]()
Heb al even overlegd met Noekje, die vond het ook een goed idee. Als jij dan jou ziekenhuisadres aan haar pm-t gaan wij jou tijd in het ziekenhuis wat dragelijker maken met wat leesvoer!
En net als bij Soury kunnen we het gewoon naar je nick sturen hoor, dat komt aan. dus maak je over je privacy geen zorgen.
Nou nou nou nou nou nou nou......................quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zal wel lekkere kankernare ziektemuziek worden dan...
maar woon je op de Veluwe???quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Je bent welkom om een kop koffie te komen drinken, ik heb het namelijk nog wel in huis...
Ach. je moet mijn oma eens horen over Tineke Netelenbos (wat een K...kerhoer!)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:17 schreef DennisBax het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou......................
Gek, als jij dat zegt krijg ik er een vreemde associatie bij:quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zal best, roepen ze bij de JostiBand ook. Iemand vanmorgen nog wakker geworden met een knoop in z'n zakdoek?![]()
Of Bart achter ons aan...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gek, als jij dat zegt krijg ik er een vreemde associatie bij:
Ik zie dan een soort drilkamp voor me waarbij met met z'n allen achter Bart aan moeten rennen
Nee, het zou echt intens gemeen zijn om zijn naam en bedrijf hier te vermelden. Dadelijk moet die de zaak nog opdoeken.quote:
ah op die fiets,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, het zou echt intens gemeen zijn om zijn naam en bedrijf hier te vermelden. Dadelijk moet die de zaak nog opdoeken.
Oh wacht eens...
Ah nee, dat kan ik niet over mijnverkrijgen.
Je kunt wel wat steun gebruiken nu. Krijg je wel veel bezoek die je een beetje bezig houden?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:17 schreef Mathara het volgende:
[..]
Is goed, zal zo even een kaartje vragen {staat adres etc op} en dan Pm ik dat wel.
Ja, wie?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ah op die fiets,
Heb trouwens ook zin om iemands strot dicht te knijpen, maar dat gebeurd morgen
Dan hoef jij Dennis nog niet zo uit te schelden. Dennis is een graag-gezienequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ach. je moet mijn oma eens horen over Tineke Netelenbos (wat een K...kerhoer!)
Ik wil ook wel een kaartje sturenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Je kunt wel wat steun gebruiken nu. Krijg je wel veel bezoek die je een beetje bezig houden?
Ik ben er alquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dennis, Nadia en Jaycee-Lee zullen je daar vast dankbaar voor zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(En ik heb zijn album vorige week gekocht)
We nemen allemaal een witte fiets!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gek, als jij dat zegt krijg ik er een vreemde associatie bij:
Ik zie dan een soort drilkamp voor me waarbij met met z'n allen achter Bart aan moeten rennen
Prof. die morgen z'n laatste kans krijgt anders staat er een stortvloed aan klachtenbrieven voor hem klaar....quote:
Ow!!!quote:
Roep maar hoe laat je op station Barneveld staat, dan gooi ik je wel af bij de ingang van de hoge Veluwe in Otterloquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
We nemen allemaal een witte fiets!
Jaycee-LYNN is een skattiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dennis, Nadia en Jaycee-Lee zullen je daar vast dankbaar voor zijn
Heel leuk afwezigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow!!!
Leuk afwezig of minder leuk afwezig?
Ja heel veel. Vriendje is hier iedere dag, verder fam en heel veel vriendjes/dinnetjes. En er zijn ook al aardig wat mede studenten geweest.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Je kunt wel wat steun gebruiken nu. Krijg je wel veel bezoek die je een beetje bezig houden?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik woon hier dus en ben heel mijn leven nog niet naar t Park de Hoge Veluwe geweest, en zeker niet op zo'n afzichtelijk witte fiets, om de toerist uit te hangen...het is toch echt te erg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik ga met kerst bij ze eten dit jaar.......quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ohwja, die dus
En dat van een echte Dennis en Nadia fan he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |