Heeft dit iets met een DP te maken?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet grappig, ben nog steeds getraumatiseerd door WOL
als mijn man n.brink ziet, zet hij de t.v. uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet grappig, ben nog steeds getraumatiseerd door WOL
Nu begrijp ik er echt geen fuck meer vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft dit iets met een DP te maken?
Is je takenpakket uitgebreid?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:38 schreef noekje het volgende:
Ik zat alweer in de werk ontwijkende lullen.
Gezellig hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben vandaag een MOK, ben ik bang. Een donderwolk van hier tot Tokyo.
Vandaag moet niemand tegen me gaan zeuren, want ik bijt je hoofd eraf.
Oh leuk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:02 schreef Copycat het volgende:
Ik ben vandaag een MOK, ben ik bang. Een donderwolk van hier tot Tokyo.
Vandaag moet niemand tegen me gaan zeuren, want ik bijt je hoofd eraf.
die is leuker in deze variantquote:
Die is zeker leuk Buuv, heb hem al eens gezien, maar moest er weer om lachen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die is leuker in deze variant
Gaat redelijk, vannacht erg weinig geslapen. Ik had gehoopt dat de drain die nog achter mijn long zit er vandaag uit zou mogen, maar ze twijfelen nog.quote:
Oeh bah. Hoelang moet je nog blijven? Ja, de koorts zal wel eerst helemaal weg moeten zijn, gok ik zo.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:50 schreef Mathara het volgende:
[..]
Gaat redelijk, vannacht erg weinig geslapen. Ik had gehoopt dat de drain die nog achter mijn long zit er vandaag uit zou mogen, maar ze twijfelen nog.
Maar heb nu een temp van 38.2 dus dat blijft nu redelijk stabiel
Baal dus wel een beetje dat de drain er nog niet uit mag/kan
Skattie, als ik één kilometer naar rechts fiets ben ik er al.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:46 schreef noekje het volgende:
Buuf, kom je binnenkort in Drenthe?
Oh, hoi Mathara! Hoe is het?
Ga je ook nog vertellen wie en waarom?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:15 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb zin om iemands strot door te bijten.
Ik vroeg het me gister ook al af Mathara. Gut, nou met die tegenvaller met je drain zal het wel langer zijn denk ik??quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Mathara, wat is eigenlijk de verwachting over je ziekenhuisverblijf? Want je ligt er nu al een mooie poos en gister leek het niet heel veel beter te gaan met de koorts.![]()
Moet je nog lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |