quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:54 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoor t wel Lies, als je ze allemaal hebt beluisterd...
Edit: Dit is echt te leuk en te grappig, al die oude liedjes en ze zijn nog steeds erg ok...
Ja singles, daar heb ik er ook nog veel van liggen, ergens in een doos op zolder, die moet ik maar eens een keertje opzoeken...quote:
Met de kredietcrisis?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:24 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
en wie weet de stemming in amerika, hoe is het afgelopen?
in de volkskrant zag ik niets erover,thank you manuquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:31 schreef Manu82 het volgende:
is doorgegaan
http://www.nu.nl/news/177(...)et_reddingsplan.html
nu even kijken wat de opening is
En het is gelukt, ik ben mede- eigenaar van Fortis en Aegonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:54 schreef Manu82 het volgende:
"een ogenblik geduld aub, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen"
geefeliciteerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En het is gelukt, ik ben mede- eigenaar van Fortis en Aegon![]()
![]()
Ga je aandelen kopen, of calloptiesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:07 schreef Manu82 het volgende:
Overschrijvingen van Bank naar Postbank gaan dus binnen 2 dagen
Heb Fortis en Aegon gekocht net geloof ik, maar heb de actuele koersen nog nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga je aandelen kopen, of callopties?
mogguh
Zal wel niks wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:17 schreef hondjes het volgende:
we blijven je aandelen volgen,
kijken hoe rijk je wordt.
Of je moet een lange adem hebben. Wij hebben een tijd belegd en dat was best grappig. Elke dag even kijken op RTL Z enzo. Ging niet om tig duizenden euro's maar ik heb daar best aardig van kunnen winkelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel niks worden
Heb niet zoveel geluk met gokken
Ik vind het helemaal niet grappig, ben nog steeds getraumatiseerd door WOLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Of je moet een lange adem hebben. Wij hebben een tijd belegd en dat was best grappig. Elke dag even kijken op RTL Z enzo. Ging niet om tig duizenden euro's maar ik heb daar best aardig van kunnen winkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |