Daar is ook een markt voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je van het spel bedoelt?
Want ik zit met mijn tong uit mijn mond mee te bewegen in de bochten, en daar is weinig aan.
Ik ren me rot :quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tuurlijk, op 1 heup kan je niet lopen Soury
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
Ik heb het zowaar weer es naar mijn zin hier
ben zo weer terug keb me jongste broertje aan de foon.....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
Ik ook, tis weer gezellig hier, eigenlijk sinds zondag al...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
Houwen zo..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ook, tis weer gezellig hier, eigenlijk sinds zondag al...
Moet morgen opdraven bij de ARBO.. Zucht. Nou ja neem wat roze koeken mee voor de collega´s die heeft abert per ongeluk bezorgd .. En ik kots al als ik er naar kijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zie het al: die revalidatie gaat van een leien dakje, ik bedoel een stokbrood-dakje
Roze koekenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet morgen opdraven bij de ARBO.. Zucht. Nou ja neem wat roze koeken mee voor de collega´s die heeft abert per ongeluk bezorgd .. En ik kots al als ik er naar kijk
Gokje denk te vroegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Juud trek me ff terug in het verleden en doe mij nog eens een nummertje uit "onze"tijd?!
Verras me maar.
(ja mijn geluid doet het weer, zal wel nooit meer boxjes kunnen inpluggen, maar goed, ik heb geluid!)
quote:
Wikipedia:quote:
Toen had ik al verkeringquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wikipedia:
Their last single was "Rico" released in 1980.
Toen was ik 1 jaar
Maar ik vind hem wel swingen
Roze koeken, jammiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet morgen opdraven bij de ARBO.. Zucht. Nou ja neem wat roze koeken mee voor de collega´s die heeft abert per ongeluk bezorgd .. En ik kots al als ik er naar kijk
Trustequote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet nog 15 min. fietsen en oefeningen doen.. Ja doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ja ja ik heb me daar ooit ziek aan gevreten. Sindsdien is de liefde over.. Ohh thanks heb inspiratie voor ONZquote:
Geert. Ut Peerd Volgens mijn zusquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Juud trek me ff terug in het verleden en doe mij nog eens een nummertje uit "onze"tijd?!
Verras me maar.
(ja mijn geluid doet het weer, zal wel nooit meer boxjes kunnen inpluggen, maar goed, ik heb geluid!)
Nee eigenlijk zijn mannen leuker op latere leeftijdquote:
Ik was werkelijk waar verliefd op dit liedje:quote:
Ja!! Grijsgedraaid.... jij bent goed. Ik ken ze allemaal nog woord voor woord, het is te erg...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was werkelijk waar verliefd op dit liedje:
En op TT reageer ik maar even niet, want dat is heul niet stoer.
Stiekem vond ik hem best leuk!
And I wander.. Lekker afsluit plaatje. En ik klik nooitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:26 schreef Juud79 het volgende:
quote:
Deze dan ook maar...quote:
die cilpquote:
'quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:43 schreef Juud79 het volgende:
De eerste keer dat ik over Aids hoordeTegelijkertijd deden ik en mijn nichtje elkaars haar op de gekste manieren, pingpongballen, wc rolletjes, niets was te gek, want Mirjam uit Gtst
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:54 schreef Juud79 het volgende:
Ik hoor t wel Lies, als je ze allemaal hebt beluisterd...
Edit: Dit is echt te leuk en te grappig, al die oude liedjes en ze zijn nog steeds erg ok...
Ja singles, daar heb ik er ook nog veel van liggen, ergens in een doos op zolder, die moet ik maar eens een keertje opzoeken...quote:
Met de kredietcrisis?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:24 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
en wie weet de stemming in amerika, hoe is het afgelopen?
in de volkskrant zag ik niets erover,thank you manuquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:31 schreef Manu82 het volgende:
is doorgegaan
http://www.nu.nl/news/177(...)et_reddingsplan.html
nu even kijken wat de opening is
En het is gelukt, ik ben mede- eigenaar van Fortis en Aegonquote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:54 schreef Manu82 het volgende:
"een ogenblik geduld aub, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen"
geefeliciteerdquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En het is gelukt, ik ben mede- eigenaar van Fortis en Aegon![]()
![]()
Ga je aandelen kopen, of calloptiesquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:07 schreef Manu82 het volgende:
Overschrijvingen van Bank naar Postbank gaan dus binnen 2 dagen
Heb Fortis en Aegon gekocht net geloof ik, maar heb de actuele koersen nog nietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ga je aandelen kopen, of callopties?
mogguh
Zal wel niks wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:17 schreef hondjes het volgende:
we blijven je aandelen volgen,
kijken hoe rijk je wordt.
Of je moet een lange adem hebben. Wij hebben een tijd belegd en dat was best grappig. Elke dag even kijken op RTL Z enzo. Ging niet om tig duizenden euro's maar ik heb daar best aardig van kunnen winkelen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zal wel niks worden
Heb niet zoveel geluk met gokken
Ik vind het helemaal niet grappig, ben nog steeds getraumatiseerd door WOLquote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Of je moet een lange adem hebben. Wij hebben een tijd belegd en dat was best grappig. Elke dag even kijken op RTL Z enzo. Ging niet om tig duizenden euro's maar ik heb daar best aardig van kunnen winkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |