Daar is ook een markt voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je van het spel bedoelt?
Want ik zit met mijn tong uit mijn mond mee te bewegen in de bochten, en daar is weinig aan.
Ik ren me rot :quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Tuurlijk, op 1 heup kan je niet lopen Soury
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
Ik heb het zowaar weer es naar mijn zin hier
ben zo weer terug keb me jongste broertje aan de foon.....quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
Ik ook, tis weer gezellig hier, eigenlijk sinds zondag al...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:32 schreef Soury het volgende:
Houwen zo..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik ook, tis weer gezellig hier, eigenlijk sinds zondag al...
Moet morgen opdraven bij de ARBO.. Zucht. Nou ja neem wat roze koeken mee voor de collega´s die heeft abert per ongeluk bezorgd .. En ik kots al als ik er naar kijkquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zie het al: die revalidatie gaat van een leien dakje, ik bedoel een stokbrood-dakje
Roze koekenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet morgen opdraven bij de ARBO.. Zucht. Nou ja neem wat roze koeken mee voor de collega´s die heeft abert per ongeluk bezorgd .. En ik kots al als ik er naar kijk
Gokje denk te vroegquote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Juud trek me ff terug in het verleden en doe mij nog eens een nummertje uit "onze"tijd?!
Verras me maar.
(ja mijn geluid doet het weer, zal wel nooit meer boxjes kunnen inpluggen, maar goed, ik heb geluid!)
quote:
Wikipedia:quote:
Toen had ik al verkeringquote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wikipedia:
Their last single was "Rico" released in 1980.
Toen was ik 1 jaar
Maar ik vind hem wel swingen
Roze koeken, jammiequote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet morgen opdraven bij de ARBO.. Zucht. Nou ja neem wat roze koeken mee voor de collega´s die heeft abert per ongeluk bezorgd .. En ik kots al als ik er naar kijk
Trustequote:Op donderdag 2 oktober 2008 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet nog 15 min. fietsen en oefeningen doen.. Ja doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ja ja ik heb me daar ooit ziek aan gevreten. Sindsdien is de liefde over.. Ohh thanks heb inspiratie voor ONZquote:
Geert. Ut Peerd Volgens mijn zusquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:56 schreef liesje1979 het volgende:
Juud trek me ff terug in het verleden en doe mij nog eens een nummertje uit "onze"tijd?!
Verras me maar.
(ja mijn geluid doet het weer, zal wel nooit meer boxjes kunnen inpluggen, maar goed, ik heb geluid!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |