Aan de term vengeance te zien, kan het misschien zelfs zijn dat ze niks van features ge-cut hebbenquote:Op woensdag 14 januari 2009 01:22 schreef SpankmasterC het volgende:ik interpretter het als volgt: ze gaan eindelijk eens realistisch doen qua features die ze in de game willen en HIJ GAAT OVER 2 WEKEN UITKOMEN!!!
5 jaar? Maak daar maar gerust 10 jaar van.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:42 schreef Khadgar het volgende:
Zal ik jullie es wat bizars vertellen? Ik heb vannacht gedroomd over Duke Nukem Forever... en het suckte zwaar.... Resolutie van 400x800 ofzo, echt vage shit. Cartoony stijl die op zich wel OK was. Maar het spel was echt een spel dat 5 jaar terug uit had moeten komen...
Wie zegt dat het fullscreen was?quote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef vosss het volgende:
Overigens vraag ik me af wat jij voor monitor hebt als die resoluties van 400 bij 800 aankan.
Volgens mij ligt ie dan sowieso al op zn zij en zelfs dan nog is het een rare reso
Ik sta al sinds de eerste aankondiging zo te hupsen....quote:
Twas een droom he, hoeft niet realistisch te zijnquote:Op woensdag 14 januari 2009 20:26 schreef vosss het volgende:
[..]
5 jaar? Maak daar maar gerust 10 jaar van.
Overigens vraag ik me af wat jij voor monitor hebt als die resoluties van 400 bij 800 aankan.
Volgens mij ligt ie dan sowieso al op zn zij en zelfs dan nog is het een rare reso
tvp! Blijft leuk speculerenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Guys we hebben helemaal de laatste update gemist!
George heeft een screenshot vrijgegeven met daarop wat bugs die gesquasht gaan worden, om aan te tonen dat ze toch écht bezig zijn met de game!
Uit de screen blijkt dat er cheats in de game voor gaan komen, en voertuigen!
[ afbeelding ]
Nooit gebruikt dat ding eigenlijk werkte dat in de SP ook?quote:Op zondag 15 februari 2009 21:55 schreef Devolution het volgende:
HolodukeToch wel een van de meest toffe dingen in D3D toenertijd. Perfect om vallen mee te zetten in dukematches
![]()
dacht al... hij zal toch niet gold worden?quote:
Die Broussard weet weer subtiel de hype-trein te starten.. Mondjesmaat komen er steeds positievere berichten op zijn twitter..quote:
Ja maar hij komt nu echt binnen 2 weken uit.......................quote:Op donderdag 16 april 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zullen we anders gewoon afspreken dat we dit topic pas kicken als ie officieel gold gegaan is?
ECHT WAAR?!?!?!quote:Op donderdag 16 april 2009 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar hij komt nu echt binnen 2 weken uit.......................![]()
DAT is het!quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Of het is TOCH een marketing truuk en DNF is gold
Nou ja, er zijn 2 opties.quote:
Dat was serieus ook iets dat door mijn hoofd schoot bij het lezen van dit berichtquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Of het is TOCH een marketing truc en DNF is gold
De voorgeschiedenis waarin een ontwikkelaar 12 jaar aan één game werkt zonder ooit resultaten te boeken en zonder financiering bedoel je?quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gelet op de voorgeschiedenis is optie 1 het meest waarschijnlijk.
Tja....quote:Closing out a milestone this week. 71 more tasks to do and we started with probably 800-900. Been a good push. Next one starts Monday.
http://twitter.com/georgeb3dr/status/1511574436
Het is niet alsof ze in die 12 jaar niets uitgebracht hebben. Jaar of 3 geleden heeft 3d realms nog 45 miljoen ontvangen voor de rechten van Max Payne.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
De voorgeschiedenis waarin een ontwikkelaar 12 jaar aan één game werkt zonder ooit resultaten te boeken en zonder financiering bedoel je?
Ik zeg: ze zijn failliet en DNF is voor eeuwig van tafel. Desnoods maakt iemand de restjes van 3DRealms af en komt er wel een spel uit wat DNF heet, maar dat zal niet zijn wat 3DRealms wilde neerzetten.
Niet? Elke games website staat tot het weekend vol met 3d realms, duke 3d gerelateerd 'nieuws' Als maandag blijkt dat het een grote hoax was, gaat dat nog een weekje door.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef Tijn het volgende:
Ik denk niet dat het zogenaamd failliet laten verklaren van je bedrijf hele goede marketing is, eerlijk gezegd.
Dat is niet iets uitbrengen. Dat is dingen die je kon uitbrengen verkopenquote:Op donderdag 7 mei 2009 09:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze in die 12 jaar niets uitgebracht hebben. Jaar of 3 geleden heeft 3d realms nog 45 miljoen ontvangen voor de rechten van Max Payne.
Het is en/enquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet iets uitbrengen. Dat is dingen die je kon uitbrengen verkopen
en nog financiële problemenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is en/en
Ze hebben EN games uitgebracht EN ze hebben 3 jaar geleden nog 45 miljoen ontvangen voor de rechten op Max Payne.
Volgens mij meer dan het ooit zal opleverenquote:Op donderdag 7 mei 2009 10:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
en nog financiële problemenhoeveel geld heeft die ontwikkeling van de duke gekost werkelijk
Toch juist slim, ben je van je (potentieel) van je schulden af en kun je gaan cashen met je goddelijke spel.quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:44 schreef Tijn het volgende:
Ik denk niet dat het zogenaamd failliet laten verklaren van je bedrijf hele goede marketing is, eerlijk gezegd.
Dat moet je je dus afvragen. Zijn ze echt failliet gelet op alle inkomsten of is het een marketing stunt.quote:
Take Two is publisher Die kunnen dus niets cancellen. Ze kunnen alleen zeggen dat ze het niet financieren. En dat schijnt nu dus zo te zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:51 schreef mp_40_fan het volgende:
Wat ik had gelezen is dat take two gewoon genoeg had van 3d realms en het project (DNF) heeft gecancelled...
quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In dat stukje staat dat TakeTwo de "publishing rights" op DNF houdt, dus misschien ontwikkelen zij wel door. Krijgen we dan een GTA/DN3D combo?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |