abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62047383

Het vorige deel: Slank de Herfst in #244: met een kusje voor SHE

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Ook niet onbelangrijk: MEET op 11 oktober. Het meetingtopic vind je hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:26:13 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_62047416
quote:
De vraag waarom ik doe wat ik doe, dat wordt een eye-opener. Simpelste vraag om mee te beginnen, maar daar ben ik zelf nooit op gekomen. Daar ga ik even goed over nadenken.
tsja, een psycholoog kan je wel compelet niet aanspreken, maar dit is echt zo ongeveer het belangrijkste wat ik daar geleerd heb. Waarom doe ik wat ik doe, en wat voel ik éigenlijk... en ik had dat niet zelf gekund. Ik vraag zelf namelijk niet bij mezelf door op de punten waar t ongemakkelijk wordt (ofwel waar t probleem ligt)

maar goed, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. k hoop alleen niet dat je een verkeerd beeld hebt van de psych... t hoeft niet altijd over jeugdtrauma's en depressies te gaan (ik had beide niet)

ik zeg maar zo: een gewone lijf-dokter ga je ook heen als je een lichamelijk probleem hebt ( idd. niet voor elk wissewasje maar wel voor dingen die je in je functioneren belemmeren) en dat probleem hoeft dan noch een aangeboren afwijking te zijn, noch levensbedreigend...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_62047418
fipo
toch niet
pi_62047465
Inmiddels heb ik de calorieën van gisteren geteld en ik kom rond de 1650 uit. Dat is aan de hoge kant, want ik ben zo klein dat ik echt geen 2000kcal per dag verbruik.

Maar goed, nu is de cake tenminste op.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:32:31 #5
331 Merel
Be here now.
pi_62047542
Wees trots op mij! Ik heb net een Ramadan-is-voorbij-hier-heb-je-een-super-caloriebomvolle-suikerfeest-tractatie afgeslagen!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62047570
*geeft Merel schouderklopje*
Goed gedaan hoor.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:34:50 #7
331 Merel
Be here now.
pi_62047591
Als ik nu morgen niet dun ben dan zwaait er wat
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62047700
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:28 schreef Mini_rulez het volgende:
Inmiddels heb ik de calorieën van gisteren geteld en ik kom rond de 1650 uit. Dat is aan de hoge kant, want ik ben zo klein dat ik echt geen 2000kcal per dag verbruik.

Maar goed, nu is de cake tenminste op.
Druif Dat soort (zelfgemaakte) hapjes is veel te lekker om nee tegen te zeggen
pi_62047755
hallo
weer een fris nieuw topic, dus ik val ook even weer binnen.

heb een ongelofelijke chaga-bui, tis maar goed dat ik alleen thuis ben. Kreeg net bericht dat mijn stageplaats ws niet door kan gaan....en of ik dan wel naar een andere locatie wil.
(en tja ik werk fulltime, en dat kost me zo'n 8 uur extra reistijd.... naast alle extra studiebelasting is dat eigenlijk ff net teveel van het goede)... klotebericht dus.
En dat word je dan ff heel laconiek mede gedeeld door je teamleidster... (en daar ben ik nog het meest chaga door)

maja on the brigth side;
vanmorgen eindelijk onder de 77,

76,7
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_62047770
Ik heb vrijdag pijamapartijtje met Greyssie en we gaan sushi's frøbelen

Ik zit nu weer aan de gerookte zalm met rauwkost en zoete mosterdmayo (light mayo (zure) met grove mosterd en paar druppels zoetstof )
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:43:49 #11
331 Merel
Be here now.
pi_62047780
Ja stop maar met afvallen BJ, je gaat ons allemaal inhalen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:47:24 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62047856
Co, ik heb je weer ingehaald! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:48:08 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62047869
Ik ben met stomheid geslagen
Waarom zitten in borrelnootjes in VREDESNAAM minder kcal dan in pinda's ?
Zouden ze voor borrelnootjes inferieure mini pinda's gebruiken ofzo?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:48:13 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_62047873
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:43 schreef Merel het volgende:
Ja stop maar met afvallen BJ, je gaat ons allemaal inhalen

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:49:02 #15
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62047883
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:48 schreef SHE het volgende:
Dus we mogen borrelnootjes? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:49:36 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62047892
En ik ga zo maar eens ontbijten

O: 2 ei
T: kip worst
L: Kipfilet met haricots verts
T: yoghurt
D: kalfsvlees van de grill met salade

Ik moet 2 weken bunkeren rechttrekken
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:50:42 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62047911
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:49 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Dus we mogen borrelnootjes? .
Ipv avondeten wel
pi_62047928
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:48 schreef SHE het volgende:
Misschien is het omhulsel zwaarder dan de pinda zelf, en zitten er dus in 100 gram minder nootjes?
pi_62047950
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Misschien is het omhulsel zwaarder dan de pinda zelf, en zitten er dus in 100 gram minder nootjes?
Minder pinda per ons, en het omhulsel heeft minder calorieen dan de pinda dus totaal minder calorieen
  woensdag 1 oktober 2008 @ 12:53:31 #20
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_62047956
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:51 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ha. JIj hebt duidelijk al wel ontbeten!
pi_62047962
Lijstje voor vandaag:
O: Brinta met sojamelk
T: snee brood met pindakaas
L: 2 sneeën brood met cup-a-soup
T: moet ik nog verzinnen
D: zelfgemaakte groentesoep en geroosterd brood met ragout (vriendje krijgt een pasteitje, ik moet toch iets)

Commentaar is welkom...
pi_62047972
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:47 schreef k_i_m het volgende:
Co, ik heb je weer ingehaald! .
OOOOOhhh!! En niet zomaar, een hele kilo!! Ik was even vergeten dat we een wedstrijdje deden, nou ik zal je krijgen. Eind van de week haal ik jou weer in!!
pi_62048027
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 12:53 schreef computergirl het volgende:

[..]

Minder pinda per ons, en het omhulsel heeft minder calorieen dan de pinda dus totaal minder calorieen
Het mysterie is ontrafeld!

Ik heb inderdaad wel ontbeten, én nog een extra boterham gegeten, maar het mocht niet baten want ze hebben me weer naar huis gestuurd bij de bloedbank.
pi_62048118
ik zit vol en wil echt tot vanavond 10 uur niets meer eten

denk alleen niet dat het daar mee eens is
Ja doei.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 13:12:21 #25
331 Merel
Be here now.
pi_62048300
Als nou even 69 mensen de woning weigeren die ik wil, dan krijg ik 'm!

Vonden ze je bloed niet goed genoeg Mini?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')