De beste band van het Europese vasteland. Zo, dat moest er een keer uit!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tocotronic?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En de volgende doe ik ook niet.
Dat wordt F5'en met Newbie...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
De volgende keer een top 40 vraag uit '83 of '84 ......
quote:A massive international hit, the song reached number one on the Billboard Hot 100 singles chart in the USA, spending two weeks at the top in July 1974, number one on the R&B singles chart, and repeating the feat on the UK singles chart, spending three weeks at the top of the chart in July 1974. In total it sold over 11 million copies internationally.
MadMaster +1quote:Op donderdag 2 oktober 2008 09:24 schreef MadMaster het volgende:
Gezien de vorige vraag lijkt me dat George McCrae met Rock Your Baby...
Ik zag 'm bij Pauw & Witteman..., verschrikkelijk...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Het is vast die nare Goor met Sugar Baby Love (Rubettes)
Dat dus...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 10:41 schreef bukgeit het volgende:
Het is vast die nare Goor met Sugar Baby Love (Rubettes)
simple as that. erg opvallend vind ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:30 schreef Grobbel het volgende:
Bij beide staat een kubus op de cover van de meest recente cd?
zo is t niet moeilijk neequote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef ranja het volgende:
misschien is het handig als je de letters eerst weghaalt?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:42 schreef ranja het volgende:
misschien is het handig als je de letters eerst weghaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |