abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 00:03:38 #226
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64632168
indicatie is dus net zoiets als urgentie.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zondag 4 januari 2009 @ 00:14:11 #227
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_64632557
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef jmac het volgende:
Goede smaak heb je memento. Leuk al die kleine details (en badeendjes )
Ik vond het juist veeeeel te druk. Al die kussentjes en prullen overal, ik zou er gek van worden .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_64632859
quote:
Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Ik vond het juist veeeeel te druk. Al die kussentjes en prullen overal, ik zou er gek van worden .
dat zei ik al dat het een van de weinigen zou zijn maar hey ik moet erin leven en ik vind het tof
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:30:12 #229
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_64772476
Ook na lange tijd maar weer eens een update van mijn kant.

Wat is er gebeurd:

Terrarium in de woonkamer geplaatst met daarin een Wateragaam:

Vaatwasser geplaatst :

Dit was nog een hele zoektocht omdat in mijn appartement keukenkastjes van 50 cm zitten, ipv kastjes die 60 cm breed zijn. Na lang zoeken een 45 CM brede vaatwasser gevonden.

Eerst moest er een keukenkastje gesloopt worden, deze heb ik van boven naar beneden ertussenuit gezaagd

Omdat ik dan een besteklade moest missen heb ik de rails in een ander kastje als "blinde la" gezet zodat ik toch nog 2 besteklades heb

Slaapkamer
Omdat de televisie op de slaapkamer het begeven had heb ik een 19" LCD TV gekocht en met een plafondbeugel bevestigd. Hieraan ook gelijk een nieuw audiosysteem (2x sattelites en een subwoofer) gekoppeld zodat films kijken in bed met een degelijk geluid mogelijk is (Let niet op die achterwand die moet ik nog dichtmaken )

Gisteren ook nog een nieuwe thermostaat geplaatst, die je per dag kunt programmeren, hij warmt nu automatisch het huis op als je wakker wordt, en 's nachts schakeld hij automatisch naar 16 graden zodat je in de nachttemperaturen minder energie verbruikt.

ipv
pi_64782413
Hoi
Na de zomervakantie ga ik waarschijnlijk ook op kamers/appartement/studio. Maar heb geen idee wat ik kan verkochten qua kosten. Huur spreekt natuurlijk voor zich, maar inrichting, boodschappen, elecitriciteit e.d.
Ik zal sowieso een lening voor mn studie moeten aanvragen, dus daarom wil ik graag weten of ik die uberhaupt kan gaan betalen
pi_64808095
Wow Memento-Mori, jij hebt dezelfde woning als ik met precies dezelfde indeling. Echt raar, alsof ik naar m'n eigen woning zit te kijken maar dan anders ingericht.
Wel leuk, al die kleurtjes! Zie ik daar nou een kat op de foto?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini_rulez op 08-01-2009 14:48:45 ]
Are you pondering what I'm pondering?
pi_64808347
ja je ziet een kat, heb er zelfs 2
pi_64811525
Wat ligt die daar prinsheerlijk op je bed. Heel leuk beddengoed trouwens.

* Mini_rulez gaat toch ook maar eens foto's maken, maar eerst tijd vinden om op te ruimen...
pi_64811710
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat ligt die daar prinsheerlijk op je bed. Heel leuk beddengoed trouwens.

* Mini_rulez gaat toch ook maar eens foto's maken, maar eerst tijd vinden om op te ruimen...
beddengoed van 8,95 van de action leuk hoeft niet duur te zijn
pi_64817076
Mijn kamertje is dan nu echt bijna af, alleen nog fotolijstjes en schilderijtjes
Het halletje:

Vanuit het halletje richting de kamer:

Vanuit de kamer richting hal:

En nog even mijn kerstboompje (had ik net voor de foto's opgeruimd):

Sorry voor de wazige telefoonfoto's!
pi_64827841
Hoi, tvp
Ik sta nu 4e voor een advertentie met 3 kamers op studentenwoningweb, en de reactie termijn was t/m vandaag. Wanneer hoor ik ongeveer of ik het wel of niet ben geworden?

Spannend
pi_64828758
Leuk Merel! zit je in een studentenhuis?
pi_64829608
Ik zou toch niet echt blij worden als een van mn huisgenoten een reptiel als huisdier had (ik kom bijv nooit bij een vriend van me over de vloer die een paar van die dieren heeft).
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_64830342
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
Hoi, tvp
Ik sta nu 4e voor een advertentie met 3 kamers op studentenwoningweb, en de reactie termijn was t/m vandaag. Wanneer hoor ik ongeveer of ik het wel of niet ben geworden?

Spannend
Kijken hoeveelste je nu staat.
pi_64830473
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:20 schreef Igen het volgende:

[..]

Kijken hoeveelste je nu staat.
Nog steeds 4e ?!!
pi_64830627
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Rekkof het volgende:
Leuk Merel! zit je in een studentenhuis?
Een flat van de woningstichting, heb mn eigen badkamer en deel de keuken met 4 andere ganggenootjes
pi_64844503
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Nou ja, ik moet eerst nog verven en de vloer erin leggen. Mijn oude studio heb ik opgezegd per 3 december, dus voor die tijd

In je postvakje zit een aanmeldingsformulier voor zowel tv/internet als stroom.

Nieuwe foto's:

De zojuist afgeleverde vloer, afgeleverd voor de deur want naar boven laten bezorgen zou 70,- meer kosten (terwijl er een lift is )
[ afbeelding ]

De vloer:
[ afbeelding ]

En dat moet natuurlijk naar boven versjouwd worden! Dus men neme een AH winkelwagentje en erin stouwen maar!
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Eenmaal boven:
[ afbeelding ]

Berging:
[ afbeelding ]

Gang:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uitzicht vanaf de gang:
[ afbeelding ]

Gebouw vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]

M'n uitzicht:
[ afbeelding ]

Nieuw kruidenrekje
[ afbeelding ]

Doorkijkje van de woning:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
hey, daar zie ik tram 12 rijden
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:12:04 #243
208901 Borne
Ook wat bijverdienen ?
pi_64866578
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou toch niet echt blij worden als een van mn huisgenoten een reptiel als huisdier had (ik kom bijv nooit bij een vriend van me over de vloer die een paar van die dieren heeft).
Ik woon dan ook niet in een studentenhuis, en heb geen huisgenoten. gewoon een eigen appartement
pi_64936223
Fijn dat ik niet de enige ben met een klein kookplaatje Memento-Mori, ik voelde me al een beetje pauper.

pi_64936708
mja deze voor 30 euro of een 4 pits voor 200> dan weet ik t wel, en maak voor mezelf vaak pasta/rijstgerechten dan heb ik genoeg aan 2 pitjes, een voor de pasta of rijst de ander voor de pasta/rijstsaus met groente en vlees erdoor.
pi_64943671
Oeh als ik alle foto's zie kan ik niet wachten tot ik ga studeren over anderhalf jaartje . Ik ga naar Leiden, is het aan te raden dat ik me nu al inschrijf bij kamersites e.d.? Want laatst vertelde een Utrechtse student tegen mij dat ik dat eigenlijk nu al zou moeten doen.
pi_64943951
Voor Utrecht zou ik dat inderdaad wel doen, maar ik weet niet hoe het zit met de woningnood in Leiden.
pi_64952976
mijn nieuwe kamertje in utrecht. :]

[die vierkanten wil ik nog weg hebben, was al zo]

pi_64959482
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
Hoi, tvp

Spannend
Ik mag het huurcontract komen tekenen
  maandag 12 januari 2009 @ 18:53:54 #250
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64959644
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik mag het huurcontract komen tekenen
Gefeliciteerd
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!