Ik vond het juist veeeeel te druk. Al die kussentjes en prullen overal, ik zou er gek van wordenquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:30 schreef jmac het volgende:
Goede smaak heb je memento. Leuk al die kleine details (en badeendjes)
dat zei ik al dat het een van de weinigen zou zijn maar hey ik moet erin levenquote:Op zondag 4 januari 2009 00:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond het juist veeeeel te druk. Al die kussentjes en prullen overal, ik zou er gek van worden.
beddengoed van 8,95 van de actionquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat ligt die daar prinsheerlijk op je bed. Heel leuk beddengoed trouwens.
* Mini_rulez gaat toch ook maar eens foto's maken, maar eerst tijd vinden om op te ruimen...
Kijken hoeveelste je nu staat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
Hoi, tvp
Ik sta nu 4e voor een advertentie met 3 kamers op studentenwoningweb, en de reactie termijn was t/m vandaag. Wanneer hoor ik ongeveer of ik het wel of niet ben geworden?
Spannend
Een flat van de woningstichting, heb mn eigen badkamer en deel de keuken met 4 andere ganggenootjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Rekkof het volgende:
Leuk Merel! zit je in een studentenhuis?
hey, daar zie ik tram 12 rijdenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:24 schreef Ewelina het volgende:
Nou ja, ik moet eerst nog verven en de vloer erin leggen. Mijn oude studio heb ik opgezegd per 3 december, dus voor die tijd
In je postvakje zit een aanmeldingsformulier voor zowel tv/internet als stroom.
Nieuwe foto's:
De zojuist afgeleverde vloer, afgeleverd voor de deur want naar boven laten bezorgen zou 70,- meer kosten (terwijl er een lift is)
[ afbeelding ]
De vloer:
[ afbeelding ]
En dat moet natuurlijk naar boven versjouwd worden! Dus men neme een AH winkelwagentje en erin stouwen maar!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eenmaal boven:
[ afbeelding ]
Berging:
[ afbeelding ]
Gang:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitzicht vanaf de gang:
[ afbeelding ]
Gebouw vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
M'n uitzicht:
[ afbeelding ]
Nieuw kruidenrekje
[ afbeelding ]
Doorkijkje van de woning:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik woon dan ook niet in een studentenhuis, en heb geen huisgenoten. gewoon een eigen appartementquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:08 schreef PeuRac het volgende:
Ik zou toch niet echt blij worden als een van mn huisgenoten een reptiel als huisdier had (ik kom bijv nooit bij een vriend van me over de vloer die een paar van die dieren heeft).
Ik mag het huurcontract komen tekenenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:37 schreef P.F het volgende:
Hoi, tvp
Ik sta nu 4e voor een advertentie met 3 kamers op studentenwoningweb, en de reactie termijn was t/m vandaag. Wanneer hoor ik ongeveer of ik het wel of niet ben geworden?
Spannend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |