Dat gaat helaas niet want daar zit een telefoon vast aan de wand. Anders had ik dat ook gedaan.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Leuk, zeker met die afscheidingswand wat eigenlijk een kast is. Ik zou alleen persoonlijk de twee kasten rechts van je keuken omdraaien, is wat rustiger in deze ruimte.
Was het maar zo, in ons huidige appartement is het meer dan 200 euro. Misschien is er een max. voor woningbouwhuisjes, maar in de vrije sector/koop in ieder geval niet.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:22 schreef mordradead het volgende:
En voor servicekosten mocht je toch maximaal 48 euro rekenen?
Ah da's jammer inderdaad. Maar dat zijn de praktische zaken die soms voorrang hebben op je indeling he... of het moet mogelijk zijn de telefoon wat om te leggen, maar da's vaak weer zo'n gedoe.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet want daar zit een telefoon vast aan de wand. Anders had ik dat ook gedaan.
Ik ga ook nog een klamboe kopen, die hang ik boven mijn bedTurqoise
Wij moeten altijd bijbetalen. Buren hebben een rechtszaak lopen omdat er geen reet van klopt allemaal. Wij hebben daar geen zin in, hadden toch al zin in een groter stekkie en hebben dus gewoon een huis gekochtquote:Op zondag 26 oktober 2008 23:25 schreef Ewelina het volgende:
Nou, bij mij is het ook 118 euro. Moet wel zeggen dat ze het teveel betaalde altijd netjes terugstorten, vorig jaar kreeg ik 400 euro terug en het jaar daarvoor 500.
Ik heb nooit huurtoeslag gekregen dus geen idee hoe dat werkt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:30 schreef mordradead het volgende:
Ik bedoel bij het invullen van de huurtoeslagberekening, dat de servicekosten daadwerkelijk hoger zijn dat kan dan weer wel.
De servicekosten moeten trouwens wel helemaal verantwoord worden door de verhuurder, als ze dus niet de gehele servicekosten hebben gebruikt voor onderhoud en dergelijke dan zul je net als Ewaline een gedeelte terugkrijgen.
Ik woon niet meer op de Stavangerweg. Zit nu in een appartement in Amsterdam Noord (jawel), maar daar moet ik binnenkort uit. Misschien dat ik de komende maanden in mijn ouders woonplaats ga wonen (30 min van A'dam), want daar heb ik grote kans op een woning die groot is én goedkoop. Hatsiekiedee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:09 schreef Anneque het volgende:
ja, maar als je onder de 23 bent krijg je wél 140 euro subsidie als je 20 euro opgeeft, met het hele bedrag niks. denk dat het daar mee te maken heeft. Denk wel dat ik het wel zou veranderen na mijn 23ste ofzo.
@bluejean; ik woon nu ook op stavanger, maar stavanger wordt ver weg als het verhuist.. daarbij zien deze woningen er veel beter uit. als dát de keuze is zou ik zeker voor bos en lommer gaan!
Ja, 't is een studentenstudio van in totaal 30m2 en als student zijnde in Amsterdam mag ik zeker niet klagenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ziet er goed uit zeg! Lekker ruim en licht met overal lekker nieuw spul
Eigenlijk wel een bizar luxe "studentenkamer" he?
Ja, verf en een vloer....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:37 schreef Hoenoen het volgende:
Hey,
Cool die foto's!
Ik heb vanmiddag ook mn contract getekend. Zit het in mn hoofd ook allemaal al in te richten![]()
Eerst moet er trouwens nog wel een flinke lik verf over...
Hebben jullie al over internet nagedacht (provider, abonnement, etc)?
Ah, dank voor de tip.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:03 schreef Deskjet het volgende:
Aansluitingen.nl heb je wrs niet nodig. Liggen de kabels en meters er al? Dan kan kan je beter op gaslicht.com een leverancier uitzoeken.
Eengezinswoning in Zwolle, ±100m2. Lekker ruim dus =)quote:Op zondag 2 november 2008 18:15 schreef Ewelina het volgende:
Lekker ruim! Waar is het, en hoe groot?
Woningnet hoef je volgens mij niet elk jaar te vernieuwen hoor. Gewoon 1 x inschrijven, althans, ik heb me 1 x ingeschreven, 1 x betaald en sta gewoon ingeschreven.quote:Op maandag 3 november 2008 18:12 schreef MaxC het volgende:
Als je het op woningnet hebt gedaan, heb je pech. Daar moet je elk jaar vernieuwen.
Heb je 't bij woningbouwvereniging gedaan heb je mazzelDan heb je zoveel punten dat je bijna alles kan krijgen wat je wilt
Je krijgt elk jaar een acceptgiro (of Automatische incasso) van 12 euro ofso.quote:Op maandag 3 november 2008 18:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Woningnet hoef je volgens mij niet elk jaar te vernieuwen hoor. Gewoon 1 x inschrijven, althans, ik heb me 1 x ingeschreven, 1 x betaald en sta gewoon ingeschreven.
Nooit gehad, en ik sta nog steeds ingeschreven.quote:Op maandag 3 november 2008 22:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je krijgt elk jaar een acceptgiro (of Automatische incasso) van 12 euro ofso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |