Ja inderdaad al wat ouder en bijna geen recentelijk werk maar qua bands kende ik de meeste namen toch wel, en die ik niet kende stonden bijna allemaal op Spotify.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:42 schreef ranja het volgende:
Heel veel wat ik niet ken... dat de lijst uit 2014 is verklaart wel waarom er zo weinig van dit decennium instaan, afgezien van of die nou wel of niet goed genoeg zouden zijn.
Ook wel redelijk amerikaans geörienteerd volgens mij, maar dan toch geen Pussy Galore.
Dit is wel erg fijn inderdaadquote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:50 schreef bartrid het volgende:
Na 600 dagen mag er toch wel weer gepost worden?
Kwam deze lijst tegen http://www.topbestbox.com(...)of-all-time.html?m=1 , hoop ken ik al (en Skullflowers![]()
maar vooral Distorted Pony beviel me wel.
Mix tussen Shellac (Albini productie) en Cop Shoot Cop. Of zo.
ik vond er 1 voor een redelijke prijs op Discogs, de rest kostte over de 50 euroquote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is wel erg fijn inderdaad
Verder wel een vreemd lijstje, die releases van Merzbow, Prurient en Wolf Eyes zit weinig 'rock' in
Maar wel Into The Vortex van Hammerhead. Dat maakt veel goedquote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit is wel erg fijn inderdaad
Verder wel een vreemd lijstje, die releases van Merzbow, Prurient en Wolf Eyes zit weinig 'rock' in
Oh Pussy Galore staat op 4quote:Op vrijdag 9 februari 2018 09:42 schreef ranja het volgende:
Heel veel wat ik niet ken... dat de lijst uit 2014 is verklaart wel waarom er zo weinig van dit decennium instaan, afgezien van of die nou wel of niet goed genoeg zouden zijn.
Ook wel redelijk amerikaans geörienteerd volgens mij, maar dan toch geen Pussy Galore.
Van Distorted Pony?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 10:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik vond er 1 voor een redelijke prijs op Discogs, de rest kostte over de 50 euro![]()
Yup, want ik wou hem op CD hebben, vinyl is redelijk te doen qua prijs.quote:
oh normaal is het andersom, zeker met albums uit de 90'squote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:22 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup, want ik wou hem op CD hebben, vinyl is redelijk te doen qua prijs.
Ja inderdaad, meestal is vinyl al jaren out of print en dus de cd redelijk te betalen, maar in dit geval dus niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 11:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh normaal is het andersom, zeker met albums uit de 90's
Goede titelquote:Op maandag 14 mei 2018 11:40 schreef bartrid het volgende:
Schopje dan maar, zaterdag onder andere dit live gezien op een festivalletje hier om de hoek. Voor de fans van Glenn Branca's gitaar ensembles.
* Gehenna Meld zichquote:Op maandag 14 mei 2018 11:40 schreef bartrid het volgende:
Schopje dan maar, zaterdag onder andere dit live gezien op een festivalletje hier om de hoek. Voor de fans van Glenn Branca's gitaar ensembles.
Beetje saai nog, hoewel ik dit live denk ik wel erg tof ga vinden.quote:
Ja leuk concertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |