Brechet zal Gerrard en Torres heulemaal in z'n pocket hebbenquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PSV gaat Liverpool afslachten
hihiquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Brechet zal Gerrard en Torres heulemaal in z'n pocket hebben
Liverpool kennende zullen ze denk ik niet zoveel scoren, een gewone 2-0. Lijkt me een beetje kansloos voor PSV deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben bang voor een slachtpartij.
5-0 ofzo in het voordeel van de Engelsen.
Inderdaad. Liverpool kan soms goed spelen hoor, maar ook vaak genoeg spelen ze als een middenmotor. Al is dat in de CL vaak anders dan in de PLquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
Laten we nou niet van stapel lopen. Ja, als Liverpool geweldig speelt gaat PSV er dik aan.
Maar we hebben bij Stoke en Standard Luik gezien dat het ook anders kan daar.
maar in de CL komen ze altijd ver.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
Laten we nou niet van stapel lopen. Ja, als Liverpool geweldig speelt gaat PSV er dik aan.
Maar we hebben bij Stoke en Standard Luik gezien dat het ook anders kan daar.
En dit jaar vast weer, alleen dat betekent niet dat je met een goede instelling en wat geluk met lege handen hoeft te staan over 90 minuten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
maar in de CL komen ze altijd ver.
Slechts 311 PSV fans mee naar Liverpool [wijzig]quote:
En na 15 minuten zet je het weer af omdat het zo super saai is..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik blijf er niet voor thuis, maar ik ben thuis dus zal het wel gaan kijken.
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
5-0 voor Liverpool.
Ik heb sport1 dus kan uit elke wedstrijd kiezen. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En na 15 minuten zet je het weer af omdat het zo super saai is..
Als ik die opstelling van PSV zie vind ik het echt kansloos, wie moet er scoren bij PSV?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik blijf er niet voor thuis, maar ik ben thuis dus zal het wel gaan kijken.
Ik hoop ook dat het 5-0 wordt in het voordeel van FK Boratquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?
2x Torres
2x Gerrard
1x Rio
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
5-0 voor Liverpool.
hear hear.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:48 schreef BK89 het volgende:
Mensen schatten Liverpool te hoog in, niet dat PSV zal winnen ofzo, maar toch...
Mocht PSV het goed doen zal dit een pareltje worden rawk kennende: http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=229629.0quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Topic op engelse forum:
http://forum.football365.com/index.php?t=msg&th=131093&start=0&
Hij kan niet heel veel anders he.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb het idee dat Huub nog behoudener is dan z'n voorgangers
Gelijkspel zou top zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoop dat ze er een gelijkspel uit halen zodat ze daar stil zijn.
Hebben we er 2?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
Gewoon Amrabat, Dzjudzjak en Amrabat allemaal erin.
Af en toe schaam ik me wel eens voor mijn mede psv-ers...quote:
Is 't niet zo dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef Breach het volgende:
Zongen ze nou helemaal niets in Amsterdam
Ach ja, 2 jaar geleden draaide zelfs Kuijt makkelijk langs Alex, dus laten we hem er niet te veel op pakken, mocht het gebeuren.quote:
Wel wat, maar ik doel ook op interviews met hem bij andere wedstrijden... zoals de vorige CL wedstrijd... deprimerend bijna als voetballiefhebber is zijn spelopvattingquote:
Zo te zien doet Babel het goed bij het publiek, zien m liever in de basisquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Mocht PSV het goed doen zal dit een pareltje worden rawk kennende: http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=229629.0
Al zitten ze in Liverpool, toch denken ze aan onsquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:26 schreef Breach het volgende:
Zongen ze nou helemaal niets in Amsterdam
Lief he?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Al zitten ze in Liverpool, toch denken ze aan ons
myp2p.eu zoek zelf maar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:34 schreef sirmike het volgende:
heh heren.
ik zit op me werk en zou graag psv via internet willen kijken.
Zijn er nog ergens livestreams te volgen van de wedstrijd?
Zou leuk zijn als deze post hard word afgestraftquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:35 schreef Stevie_G het volgende:
Riera speelt Mendez helemaal zoek en ik zou er ook niet vreemd van opkijken als Marcellis er wederom met rood vanaf moet als hij Torres weer is niet kan bijhouden. Kuyt vind ik dan wel weer een prutser maar ik heb ook geen hoge pet van Salcido op dus dat maakt niet veel uit. Gerrard - Simons is natuurlijk een lachertje. Als het 4-0 wordt dan heeft PSV het redelijk gedaan.
Buurmannetjeeeeeeee babyquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.clownbassie.nl/downloads/ohra_meerweten.mpeg
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.clownbassie.nl/downloads/ohra_meerweten.mpeg
http://www.iraqgoals.com/en/ch3.htmlquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:34 schreef sirmike het volgende:
heh heren.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:40 schreef borisz het volgende:
Jeroen Grueter vanavond.
Evert morgen dus.
Koop gewoon een usb dvb-t (digitenne) tuner. Kost je +- 3 tientjes, kan je publieke omroepen mee ontvangen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:34 schreef sirmike het volgende:
heh heren.
preciesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik word de heletijd afgeleid door die google ad hieronder
Jij bent er ook...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:41 schreef tong80 het volgende:
Helaas geen Everrt, nu missen we 'die dekselse Dirk Kuijt uit Katwijk'
Hou je kop Grueter.
Ga weg, newb.quote:
Ja normaal Fok in niet veel maar voor deze wedstrijd maak ik een uitzondering.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja normaal Fok in niet veel maar voor deze wedstrijd maak ik een uitzondering.
Of nietquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als deze post hard word afgestraft
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken. En jij bent de newb, jij wist niet eens wie Jordeeeh is.
Wat maakt ie toch weer smerige overtredingen zeg.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Amrabat, wat is hij snel zeg.
Ik zag die 'trap op de enkels' niet eigenlijk ?quote:
Het begint natuurlijk bij het ongelooflijk dom inleveren van Culina. Daarna werd er natuurlijk waardeloos (niet) verdedigd bij de corner.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:50 schreef dronkeykong het volgende:
Brechet
Wat een geweldige verdediger
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zo'n doelpunt heeft toch een stuk minder glans zonder commentaar van Evert.
Boeie het valt op dat Brechet altijd de man laat lopen. Leuk voor de MM competitie niet voor de topquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het begint natuurlijk bij het ongelooflijk dom inleveren van Culina. Daarna werd er natuurlijk waardeloos (niet) verdedigd bij de corner.
Advocaat kan meteen bij PSV aan de slag na de winterstop.
Doe jij maar het laatste stukje uit je ondertitelquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:52 schreef wolferl het volgende:
Wat een drama ploeg heeft PSV![]()
En een laffe trainer.
Ajax gaat de UEFA Cup winnenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:53 schreef Mr-Sander het volgende:
En naast alle andere Nederlandse clubs heeft ook PSV niets te zoeken in Europa. Erg triest...
Inderdaad, geweldige blunder van die keeper.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:53 schreef Fides het volgende:
Wat was Isaksson ook aan het doen bij het doelpunt? Bal kwam redelijk recht op hem af...
Advocaatquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het begint natuurlijk bij het ongelooflijk dom inleveren van Culina. Daarna werd er natuurlijk waardeloos (niet) verdedigd bij de corner.
Advocaat kan meteen bij PSV aan de slag na de winterstop.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het stomste zijn die amsterdammers die nog steeds arrogant zijn. Zelf al jaren geen kans meer in Europa, maar toch blijven zeggen dat ze beter zijn.
Misplaatste arrogantie
(edit)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het stomste zijn die amsterdammers die nog steeds arrogant zijn. Zelf al jaren geen kans meer in Europa, maar toch blijven zeggen dat ze beter zijn.
Misplaatste arrogantie
Misplaatste arrogantie
Misplaatste arrogantie
Dat zijn we ookquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misplaatste arrogantie
Iemand houdt een pistool voor je hoofd dat je moet kijken?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:55 schreef Noshiba het volgende:
Dit is waarom ik zo een hekel heb aan psv, zo een laffe opstelling dat is toch geen voetbal![]()
Maar hopenlijk wordt het nog wel 1-1 of zelfs 1-2 is toch leuk!
Janken over arrogantie is pas een fail.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ontkennen door middel van eenis een Fail.
Het grappige is dat al die PSV'ers de arrogantie van Amsterdammers/Ajacieden altijd als uitweg gebruikenquote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ontkennen door middel van eenis een Fail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |