Brechet zal Gerrard en Torres heulemaal in z'n pocket hebbenquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PSV gaat Liverpool afslachten
hihiquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:44 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Brechet zal Gerrard en Torres heulemaal in z'n pocket hebben
Liverpool kennende zullen ze denk ik niet zoveel scoren, een gewone 2-0. Lijkt me een beetje kansloos voor PSV deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben bang voor een slachtpartij.
5-0 ofzo in het voordeel van de Engelsen.
Inderdaad. Liverpool kan soms goed spelen hoor, maar ook vaak genoeg spelen ze als een middenmotor. Al is dat in de CL vaak anders dan in de PLquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
Laten we nou niet van stapel lopen. Ja, als Liverpool geweldig speelt gaat PSV er dik aan.
Maar we hebben bij Stoke en Standard Luik gezien dat het ook anders kan daar.
maar in de CL komen ze altijd ver.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
Laten we nou niet van stapel lopen. Ja, als Liverpool geweldig speelt gaat PSV er dik aan.
Maar we hebben bij Stoke en Standard Luik gezien dat het ook anders kan daar.
En dit jaar vast weer, alleen dat betekent niet dat je met een goede instelling en wat geluk met lege handen hoeft te staan over 90 minuten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
maar in de CL komen ze altijd ver.
Slechts 311 PSV fans mee naar Liverpool [wijzig]quote:
En na 15 minuten zet je het weer af omdat het zo super saai is..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik blijf er niet voor thuis, maar ik ben thuis dus zal het wel gaan kijken.
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
5-0 voor Liverpool.
Ik heb sport1 dus kan uit elke wedstrijd kiezen. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En na 15 minuten zet je het weer af omdat het zo super saai is..
Als ik die opstelling van PSV zie vind ik het echt kansloos, wie moet er scoren bij PSV?
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:50 schreef Dos37 het volgende:
Ik blijf er niet voor thuis, maar ik ben thuis dus zal het wel gaan kijken.
Ik hoop ook dat het 5-0 wordt in het voordeel van FK Boratquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?
2x Torres
2x Gerrard
1x Rio
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:56 schreef Saekerhett het volgende:
5-0 voor Liverpool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |