Ik stem SPquote:
dat zijn binnenkort collector itemsquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:28 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb nog 3 handdoeken van Fortis, zeker ook niks meer waard?
Deze crisis gaat mij geld opleveren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zijn binnenkort collector items
dat is meer dan de rest van het personeelquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb nog een vakantiewerk gedaan bij Fortis, op het hoofdkantoor een paar weken en een paar weken bij de verzekeringstak.Ik heb er nog een Fortis-blokken-kalender aan over gehouden.
wel typisch wanneer die ook ten onder gaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:35 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehe ik bedenk me pas net dat Feyenoord bijna zonder shirt sponsor zat.
Een soort galgenmaal.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:38 schreef Zotheid het volgende:
Ik heb overigens ook nog een dag voor Fortis gewerkt, via een uitzendbureau. Afgelopen maand nog, 3e dinsdag van september, toen een aantal beleggers van Fortis bijeen was in MeesPierson, private banking van de Fortis in Den Haag, alwaar de dure dranken rijkelijk vloeide.
ook maar even wachten hoe Aegon hieruit gaat komenquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:35 schreef Zotheid het volgende:
Het is bij Fortis net zo veilig als bij andere banken. Tot ¤20.000 is alles verzekerd en bij een bedrag van ¤40.000 krijg je ¤38.000 terug, dus er is niet heel erg veel aan de hand, Boven deze bedragen loop je meer risicoquote:Op maandag 29 september 2008 23:25 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig moesten we die van Zalm opnemen.
Nog een paar honderd euro en dan heb ik het terug.
Bedankt Zalm.
Snel overhevelenquote:
Ik denk vrij goed, ondanks dat ze veel verzekeringen in de VS hebben. Volgens mij hebben ze een basis die solide genoeg is om goed te kunnen blijven opereren.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook maar even wachten hoe Aegon hieruit gaat komen
Nee veiliger - om in wouters woorden te spreken - er staan drie staten voor garant.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is bij Fortis net zo veilig als bij andere banken. Tot ¤20.000 is alles verzekerd en bij een bedrag van ¤40.000 krijg je ¤38.000 terug, dus er is niet heel erg veel aan de hand, Boven deze bedragen loop je meer risico
Ik krijg altijd terug van de belasting.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:52 schreef Strani het volgende:
Tong, besef je je, als Ajax supporter, dat je op dit moment mede-sponsor bent van Feyenoord, als belastingbetaler?
Dat kan, maar het is echt niet veiliger dan bij andere banken. Dat die Wouters dat zegt is leuk en aardig, maar wat ik noem is het wettelijk vangnet en dat is het minimum. Alles wat daar bovenop komt, is mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:51 schreef Finitio het volgende:
[..]
Nee veiliger - om in wouters woorden te spreken - er staan drie staten voor garant.
Dus je verdient aan Feyenoordquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd terug van de belasting.
Maar je betaalt wel BTW en nog een hele andere reeks belastingen. Per saldo betaalt iedereen in Nederland belasting.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg altijd terug van de belasting.
Hier kan ik me niet uilullenquote:
Ook als je terug krijgt betaal je belasting, want wat je terug krijgt is een deel van de loonbelasting die eerst is ingehouden.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar je betaalt wel BTW en nog een hele andere reeks belastingen. Per saldo betaalt iedereen in Nederland belasting.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:33 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat is meer dan de rest van het personeel
Juist niet dus want ze zijn door de overheid 'gered' (tenminste, je mag toch hopen dat Nederland geen 4 miljard investeert en dat de tent dan alsnog failliet gaat).quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:35 schreef Zotheid het volgende:
Nederland heeft 49% van de NL tak overgenomen. Of dat goede deal was moet nog blijken?quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:21 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Juist niet dus want ze zijn door de overheid 'gered' (tenminste, je mag toch hopen dat Nederland geen 4 miljard investeert en dat de tent dan alsnog failliet gaat).
echte SP'ers hebben geen spaarpotquote:Op dinsdag 30 september 2008 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stem SP
Maar er zijn een paar duizend euro veilig gesteld
Dan ben ik geen echte SPerquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
echte SP'ers hebben geen spaarpot
Uitkeringstrekker?quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stem SP
Maar er zijn een paar duizend euro veilig gesteld
Nou... Wel erg veel aan de hand. Het grootste probleem zijn nog geeneens de rekeningen van vermogende mensen... Maar vooral bedrijven zijn de dupe. Als je als bedrijf een aantal rekeningen hebt met vaak veel meer dan 40.000 euro heb je echt een probleem, het zal betekenen dat veel tenten de deuren kunnen sluiten ---> personeel op straat etc. etc.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is bij Fortis net zo veilig als bij andere banken. Tot ¤20.000 is alles verzekerd en bij een bedrag van ¤40.000 krijg je ¤38.000 terug, dus er is niet heel erg veel aan de hand, Boven deze bedragen loop je meer risico
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |