tuurlijk, die basic shit is wel oke, maar wat een prijs voor basic spul danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef Cloud_SB het volgende:
Dat vind ik toch wel een heel lelijk vest.
Een simpele crewneck of basic Bape Tee zeg ik toch geen nee tegen. Of een Supreme Oxford overhemd ofzo.
Of wat leuks van Neigborhood of Wtaps.
uglyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:01 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Haha oke, klonk idd als een grapjeMaar toch geen Bape ofwel? ik vind alles van Bape lelijk behalve dit vest:
[ afbeelding ]
maar de kans dat je dit echt krijgt is ook 0,01%
bedoel je die op mn foto?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:40 schreef SunBoom het volgende:
Nice Track Pants.
Ik had de keuze tussen deze of een suede paar, en van suede hou ik niet omdat 't lastig schoon te houden is, zonder 't leer te "beschadigen/laten slijten". Dus ben ik maar voor deze gegaan.quote:thaWarhead op donderdag 2 oktober 2008
Was geen fan van de patent leather Swoosh op die Dunks, anders waren ze nog best wel aardig.
Oké, thanks, 45 is wel een mooi bod dan.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:02 schreef Bryan181 het volgende:
weten jullie misschien sites waar ze veel adidas sneakers verkopen?
Sneakers 'n Stuff heeft ook wel wat en Soleboxquote:Op maandag 22 september 2008 19:32 schreef irencus het volgende:
[..]
Adidas originals is gewoon een brand binnen adidas en geen schoenen. Voor adidas rond de 80/90 euro kijk op www.harputs.com of www.hanon-shop.com. Veel beter en mooier dan te verkrijgen in Nederland anders ff seventyfive kijken voor azx en consortiums.
Blauw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |