abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72802236
hier een linkje naar fd.tv met kees de kort bij bnr, nu met beeld erbij, ook wel eens leuk om te zien:

http://videoplayer.neos.nl/fd/index.php?item=1824
pi_72802553
quote:
Op woensdag 16 september 2009 14:17 schreef rogert1 het volgende:
hier een linkje naar fd.tv met kees de kort bij bnr, nu met beeld erbij, ook wel eens leuk om te zien:

http://videoplayer.neos.nl/fd/index.php?item=1824
.
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:19:36 #243
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:17:07 #244
271876 copilco
Elvis is dead
pi_73684840
de jongens en meisjes achterin de bus

Altijd heerlijk wakker worden met het cynische van dhr. De Kort
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 14 oktober 2009 @ 16:19:11 #245
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_73684916
Mooi antwoord ook weer op het bericht van dat er een koper zou zijn voor DSB. Antwoord van Kees: ' 'Bullshit'' .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_73693577
Meesterlijk weer
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_73694001
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:17 schreef copilco het volgende:
de jongens en meisjes achterin de bus
Ik proestte het uit in de collegezaal.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:28:00 #248
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_73695030
Kees is koning .

Geef die man een troon !

Luister altijd met veel plezier naar z'n scherpe analyses .
Huilen dan.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:30:45 #249
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_73695142

Nog een keer die compilatie, omdat het kan.
Huilen dan.
pi_73695637
Hier is een uitzendingen archief van Kees: http://www.bnr.nl/radio/columns/kort/?archief=true#afleveringen

Vooral vorig jaar rond deze tijd is leuk om nog een terug te luisteren.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:31:28 #251
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:34:46 #252
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74054797
Fundatellertje stond gisteravond boven de 200K, zeepbel!
The End Times are wild
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:46:07 #253
271876 copilco
Elvis is dead
pi_74080027
"ga je als een konijn in een lichtbak zitten wachten tot het over je heen komt, of probeer je iets te bedenken"

Kees For President!
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
pi_74106516
tvk
  donderdag 5 november 2009 @ 20:48:09 #255
271876 copilco
Elvis is dead
pi_74433098
De Europese politici hebben een blauwtje gelopen bij een lelijk meisje!

kees heeft een blauwtje gelopen
pi_74491886
Ik vraag me af wat Kees gaat doen als de crisis een beetje is overgewaaid. Je kunt niet eeuwig elke dag roepen dat ze er niks van bakken en dat het allemaal nog veel erger wordt. Eens komt de dag dat het niet meer erg wordt en dat zelfs Kees zal moeten bekennen dat het wel weer goed gaat met de aandelenmannetjes. Benieuwd wat hij dan gaat doen.
pi_74492785
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Halcon het volgende:
Ik vraag me af wat Kees gaat doen als de crisis een beetje is overgewaaid. Je kunt niet eeuwig elke dag roepen dat ze er niks van bakken en dat het allemaal nog veel erger wordt. Eens komt de dag dat het niet meer erg wordt en dat zelfs Kees zal moeten bekennen dat het wel weer goed gaat met de aandelenmannetjes. Benieuwd wat hij dan gaat doen.
Gewoon doorgaan. Er zitten altijd risico's in de economie (helemaal de komende jaren nog, er liggen hier en daar immers nog diverse tijdbommen rustig door te tikken) en daar kan hij lekker op blijven hameren. Anderzijds zal ook hij uiteindelijk wat positiever worden, tenminste, als de economische signalen duurzaam om groen gaan ipv nu twijfelend op geel (met de mogelijkheid dat ze alsnog weer rood worden).
pi_74493001
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:39 schreef justanick het volgende:

[..]

Gewoon doorgaan. Er zitten altijd risico's in de economie (helemaal de komende jaren nog, er liggen hier en daar immers nog diverse tijdbommen rustig door te tikken) en daar kan hij lekker op blijven hameren. Anderzijds zal ook hij uiteindelijk wat positiever worden, tenminste, als de economische signalen duurzaam om groen gaan ipv nu twijfelend op geel (met de mogelijkheid dat ze alsnog weer rood worden).
Ik ken eigenlijk weinige 'grote' economen die na verloop van tijd switchen van negatief beeld naar positief beeld. De meeste blijven altijd erg negatief en bekijken alles via een glas half leeg. En degene die al positief waren voor de crisis blijven het bekijken uit het halfvolle glas.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_74493237
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:39 schreef justanick het volgende:

[..]

Ik kan me er weinig bij voorstellen, een Kees de Kort die elke middag een positief praatje afsteekt op BNR. Ik denk ook dat zijn bijdragen dan een stuk minder boeiend worden gevonden, net zoals als hij dat niet doet en negatief blijft, gewoon om negatief te zijn. Ook Keessie heeft een houdbaarheidsdatum.
  zaterdag 7 november 2009 @ 22:51:24 #260
271876 copilco
Elvis is dead
pi_74494792
Hij is beurs commentator hè.

Als het weer goed gaat, zal die wel de kwartaalcijfers van Ahold en Philips e.d. bespreken.
pi_74497787
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 22:51 schreef copilco het volgende:
Hij is beurs commentator hè.
Juist niet, hij is macro-analist, daarom geeft hij ook zo af op de aandelenmannetjes, velen van hen gebruiken gare technieken zoals technische analyse en ze houden het liefst hun ogen dicht voor slecht nieuws tot het echt niet anders kan. Macro economisch gezien is er niks om vrolijk van te worden, bedrijfsomzetten lopen terug, consumenten hebben minder te besteden door oplopende werkloosheid en de inflatieverwachting neemt toe door veel te ruim monetair beleid.
pi_74497974
quote:
Op zondag 8 november 2009 00:37 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Juist niet, hij is macro-analist, daarom geeft hij ook zo af op de aandelenmannetjes, velen van hen gebruiken gare technieken zoals technische analyse en ze houden het liefst hun ogen dicht voor slecht nieuws tot het echt niet anders kan. Macro economisch gezien is er niks om vrolijk van te worden, bedrijfsomzetten lopen terug, consumenten hebben minder te besteden door oplopende werkloosheid en de inflatieverwachting neemt toe door veel te ruim monetair beleid.
stagflatie dus, maar eerst deflatie, dalende lonen en een steeds lager netto bestedingsruimte door zorgkartel en een geldschrapende overheid.
maar voorlopig blijven we hogere aandelenkoersen zien door de inflatieverwachting en bedrijven die toch een netto resultaat laten zien, door lagere inkoop, deelnemingen in China en ontslag van EU en USA personeel.
Zelfs AIG en GM gaan weer winst maken
  zondag 8 november 2009 @ 03:26:49 #263
pi_74499350
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 21:07 schreef Halcon het volgende:
een beetje is overgewaaid.
Ach, over tien jaar zal hij wel positiever worden. Ik vraag mij of hoe lang het grootste deel van de bevolking blijft ontkennen?
  zondag 8 november 2009 @ 03:40:45 #264
271876 copilco
Elvis is dead
pi_74499411
quote:

[..]

marco-analist die de beurs analyseert
quote:
Het messcherpe beurscommentaar van Kees de Kort.
http://www.bnr.nl/radio/columns/kort/
pi_74500673
quote:

[..]

Hij is macro-analist van beroep, maar op BNR fungeert hij als beurscommentator.
  zondag 8 november 2009 @ 16:34:58 #266
279105 luckyb1rd
Hmmm lekker hmmm
pi_74510362
Je kan vinden wat je wilt van Kees, maar zijn uitspraken en spreukjes zijn gewoon geniaal. Ik lach me dood om die vent.

Alleen al die begroeting elke dag.. Halloo (ff stil) Paul.
pi_74612842
quote:
Op zondag 8 november 2009 16:34 schreef luckyb1rd het volgende:
Je kan vinden wat je wilt van Kees, maar zijn uitspraken en spreukjes zijn gewoon geniaal. Ik lach me dood om die vent.

Alleen al die begroeting elke dag.. Halloo (ff stil) Paul.
Ik vind hem ook geweldig hoor. Vroeg me alleen af hoe het verder gaat met zijn stukje op de BNR op het moment dat het allemaal weer wat beter gaat.
pi_74614453
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:08 schreef Halcon het volgende:
Ik vind hem ook geweldig hoor. Vroeg me alleen af hoe het verder gaat met zijn stukje op de BNR op het moment dat het allemaal weer wat beter gaat.
Niet heel anders, hij loopt altijd te zeiken. Ik hou wel van die kritische noot.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_74630095
Hehe, bij Kees is er altijd een 'maaarrrrr'.
pi_74662392
Kees z'n Frans is niet zo goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')