Nee, ik wist al dat ze er zo uitzag. Maar d'r stem is zo aangenaam dat ik toch elke keer weer aan een superlekker wijf moest denken.quote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef komopzeg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je denkt dan, oke - schijnt geen lekker wijf te zijn maar klinkt wel zo. En ach, die zeikerds die roepen dat ze is zullen wel pubertjes zijn die onder een poster van Pamela Anderson slapen. Zo erg kan het niet zijn. Valt vast mee. NOT
Het licht uit doen schijnt ook te werkenquote:Op maandag 27 april 2009 19:48 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nee, ik wist al dat ze er zo uitzag. Maar d'r stem is zo aangenaam dat ik toch elke keer weer aan een superlekker wijf moest denken.
Bij BNR heeft een reorganisatie plaatsgevonden (bezuiniging). Er moesten per 1 april een X-aantal mensen weg. De programmering is ook aangepast door deze gewijzigde koers.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:54 schreef Lemmeb het volgende:
Ja, waarom in godsnaam? Ik vond haar echt top. Leek net of er een heel lekker wijf zat te kakelen en dat klinkt altijd wel aangenaam bij de lunch.
En da's vooralsnog geen succes.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:43 schreef josvr het volgende:
De programmering is ook aangepast door deze gewijzigde koers.
Neuh, als het slecht met de tent gaat en er best wat mensen uit moeten en er komt dan een programma als dit uit je koker, vrees ik het ergste. Ik luister echt amper nog, 's-morgens effe.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:02 schreef henkway het volgende:
http://www.bnr.nl/artikel/11050082/bnr-werft-tientjesleden
zat in mijn auto te lachen toen ik harry hoorde.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:23 schreef pberends het volgende:
http://www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?datum=06/05/2009&tijd=12:20:00&lengte=15&title=Titel
Kees de Kort en Harry Mens.
Volgens Mens is het bijna allemaal psychologischquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:13 schreef Airforce1 het volgende:
[..]
zat in mijn auto te lachen toen ik harry hoorde.
krediet crisis aangedikt
De crisis is toch ook voor een groot deel psychologisch.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens Mens is het bijna allemaal psychologisch.
nee, het is een geld probleem, er is teveel uitgeleend in de USAquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De crisis is toch ook voor een groot deel psychologisch.
Dat probleem is heel simpel op te lossen, niet meer uitlenen aan mensen die het niet terug kunnen betalen en de bestaande leningen tot 0 afwaarderen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef henkway het volgende:
[..]
nee, het is een geld probleem, er is teveel uitgeleend in de USA
De economie is daar opgeblazen met geleend geld, en iedereen maar kopen kopen, en daardoor werd Bush herkozen
uiteindelijk wel maar als niet iedereen in blinde paniek al zijn aandelen had verkocht was de beurs nooit zo ingestort als nu, dus het is imho wel degelijk een stuk pyschologie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef henkway het volgende:
[..]
De economie is daar opgeblazen met geleend geld, en iedereen maar kopen kopen, en daardoor werd Bush herkozen
Hoe weet jij dat er sprake was van blinde paniek?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef Metro2005 het volgende:
uiteindelijk wel maar als niet iedereen in blinde paniek al zijn aandelen had verkocht was de beurs nooit zo ingestort als nu, dus het is imho wel degelijk een stuk pyschologie.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er sprake was van blinde paniek?
Of de verkopers zagen een hoop ellende aankomen en wilde zo snel mogelijk liquide zitten om zo weinig mogelijk geld te verliezen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Kijk naar de prijzen waar de aandelen voor verkocht werden en wat ze nu waard zijn. Dat doe je alleen maar als je volledig in paniek raakt .
En de personen die het niet zagen aankomen zagen ineens de koers dalen en gingen ook verkopen -> negatieve spiraal aangewakkerd door sentiment imho.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Of de verkopers zagen een hoop ellende aankomen en wilde zo snel mogelijk liquide zitten om zo weinig mogelijk geld te verliezen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
En de personen die het niet zagen aankomen zagen ineens de koers dalen en gingen ook verkopen -> negatieve spiraal aangewakkerd door sentiment imho.
In NL is de economie niet opgeblazen met geleend geld wil je zeggen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef henkway het volgende:
[..]
Hier is het nog erger (alhoewel wij een handelsoverschot hebben ipv tekort).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
In NL is de economie niet opgeblazen met geleend geld wil je zeggen?
Nee we moeten nu beginnen met afbouwen van schulden dus of we gaan de hyperstagflatie in of we blijven de bubble verder oppompen, want echt aflossen dat zal niet meer gaan met een staatsschuld die in twee jaar met 50% toeneemt terwijl we niets extra's doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:54 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |