Jepquote:
Ja, waarom in godsnaam? Ik vond haar echt top. Leek net of er een heel lekker wijf zat te kakelen en dat klinkt altijd wel aangenaam bij de lunch.quote:
Oh ja, Lara heeft echt een mooie vrouwenstem die je zo doet vermoeden dat het een geile slet is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, waarom in godsnaam? Ik vond haar echt top. Leek net of er een heel lekker wijf zat te kakelen en dat klinkt altijd wel aangenaam bij de lunch.
Overigens, dat ze niet zo lekker is als ze klinkt en tevens lesbie, weet ik ook wel, maar dat maakt me niet uit.
eentje die met mooi weer zonder slip door de stad wandelt??quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh ja, Lara heeft echt een mooie vrouwenstem die je zo doet vermoeden dat het een geile slet is.
jah die was ook lache jah, get real folks , bull shit!quote:Op zaterdag 11 april 2009 18:21 schreef pberends het volgende:
De Kort's commentaar op de stresstests was weer hilarisch donderdag.
In een hele korte mini-rokquote:Op zaterdag 11 april 2009 18:59 schreef henkway het volgende:
[..]
eentje die met mooi weer zonder slip door de stad wandelt??
Precies!quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, waarom in godsnaam? Ik vond haar echt top. Leek net of er een heel lekker wijf zat te kakelen en dat klinkt altijd wel aangenaam bij de lunch.
Overigens, dat ze niet zo lekker is als ze klinkt en tevens lesbie, weet ik ook wel, maar dat maakt me niet uit.
briljante uitspraak weerquote:Op zaterdag 18 april 2009 01:39 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag had hij ook weer een mooie uitspraak over het feit dat de aex voo de 6e achtereenvolgende week stijgt.
Maar nog steeds wordt ieder miniplusje opgeblazen tot een ballon van ongekende omvang en wordt een tsunami van slecht nieuws gereduceerd tot het overlopen van een wasbakje.
Waar heb je d'r mogen 'bewonderen'?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:02 schreef komopzeg het volgende:
Hadden jullie me niet even kunnen waarschuwen? Dat het geen lekker wijf is wist ik dan wel, maar dit viel wel heel erg tegen
Ik vind de columns altijd hilarisch en vaak zit er ook wel wat in. Maar inderdaad, stem en hoofd lijken van twee verschillende mensen te zijn.quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:22 schreef Stansfield het volgende:
Het blijft een lachen gozer, alleen vind ik zijn stem totaal niet bij zijn hoofd passen. Ik had er in ieder geval een heel ander beeld van.
Ik vroeg het aan komopzegquote:
Ja, ik zit er ook niet echt mee moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 18 april 2009 11:49 schreef Xenomaniac het volgende:
Lara.
Klinkt als een Oost-Duitse coupé.
Positief kantje aan de crisis zullen we maar zeggen. Veelzeggend ook dat BNR haar er als eerste uit pleurt.
Volkomen terecht.
Waarschuwen, voor wat?quote:Op woensdag 15 april 2009 11:02 schreef komopzeg het volgende:
Hadden jullie me niet even kunnen waarschuwen? Dat het geen lekker wijf is wist ik dan wel, maar dit viel wel heel erg tegen
Doe niet zo dom, je weet toch ook wel dat Kees een hele grote bak met geld onder zijn beheer heeft? Als de aandelenmarkten alleen maar zouden dalen dan zou Kees niet zo'n azijnpisser zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:38 schreef Pulu het volgende:
[..]
1) Ik denk te weten wat een hedgefund is...........UGHHHHHHHHHH FAIL
2) Ik volg Kees de Kort dagelijks.......UGHHHHHHHH FAIL
3) MIjn hele post is eigenlijk onzin, maar ik wil ook wat toevoegen.......PRIENGGGG...Correct!
quote:
leuke jongenquote:Op maandag 27 april 2009 13:29 schreef komopzeg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je denkt dan, oke - schijnt geen lekker wijf te zijn maar klinkt wel zo. En ach, die zeikerds die roepen dat ze is zullen wel pubertjes zijn die onder een poster van Pamela Anderson slapen. Zo erg kan het niet zijn. Valt vast mee. NOT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |