quote:
Wat 'n track!!quote:Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
en zometeen een plaat..... oef, de nieuwe van de Killers en die is toch lekker.
Je tweede plaatje werkt niet (hotlink-beveiliging van die site).quote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
your [ afbeelding ] is on [ afbeelding ]
quote:
Grappig daarnet wel - Het is vuur!quote:Op maandag 29 september 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je tweede plaatje werkt niet (hotlink-beveiliging van die site).
quote:Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nog voor een bepaald persoon zijn spullen pakt?
Ik hoop iets eerder, maar inderdaad...quote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is zeker haalbaar in 15 weken
Wel gestuurd, niks gehad....quote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
LL..heb je niks van mij gehad of nog niks verstuurd
*soort van tvp*
Wanneer ga je? Want in de week voor kerst gaat het om de een of andere reden waarschijnlijk wel heul hard met de topics.quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop iets eerder, maar inderdaad...
quote:Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel gestuurd, niks gehad....
Nog een keertje sturen?
Inderdaad.,,quote:Op maandag 29 september 2008 22:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Want in de week voor kerst gaat het om de een of andere reden waarschijnlijk wel heul hard met de topics.
je hebt het dan over 16,5 topics per week dat is aardig wat , maar sr kan er extra vaart in aanbrengenquote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop iets eerder, maar inderdaad...
Solliciteer je nou bij een iers detacheerder of hoe moet ik dat zien.quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Inderdaad.,,
Vandaag nog eens mijn Engelse cv gestuurd. Hoop deze week gebeld te worden en dan krijg ik datums...
Ik heb de makkelijke weg gekozen:quote:Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Solliciteer je nou bij een iers detacheerder of hoe moet ik dat zien.
My Goodness, My Guinness!quote:Op maandag 29 september 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:
Is er ook taart?quote:Op maandag 29 september 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ook leuk!!quote:Op maandag 29 september 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Gisteren trouwens de nieuwe van Interpol en the Zutons gehoord
Ik vond ze die titel wel waard inderdaad...quote:Op maandag 29 september 2008 22:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook leuk!!Ofwel in MYA-style: wat 'n tracks!!
Daar ben ik gisteren nog langs gekomen. Dat was een latertje geworden als dat ongeluk gisteren was gebeurd.quote:Op maandag 29 september 2008 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
DIT ongeluk was hier vlakbij, Als ik naar de Wakkeredijk in Eemnes had gereden kon ik t zien
Ik zit nu (nog) bij de ABN. Denk dat dit niet lang gaat duren...quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Wordt Rabobank dadelijk de nieuwe eigenaar van ABN of Barcleys
Nooit. Dat kan niet door haar structuur.quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Wordt Rabobank dadelijk de nieuwe eigenaar van ABN of Barcleys
Gelukkig....quote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nooit. Dat kan niet door haar structuur.
Ik heb wat gemist volgens mij?quote:Op maandag 29 september 2008 23:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb 6 koeien die melk geven, mag ik van jou brood als jij mn koeienmelk afneemt?
* muisje-eliza denkt dat we maar weer naar de middeleeuwen moeten
Zover zal het niet komen...quote:Op maandag 29 september 2008 23:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb 6 koeien die melk geven, mag ik van jou brood als jij mn koeienmelk afneemt?
* muisje-eliza denkt dat we maar weer naar de middeleeuwen moeten
niet je oto hoorquote:Op maandag 29 september 2008 23:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zover zal het niet komen...
Maar voor het geval dat, heb ik misschien nog wel iets dat je wil ruilen?
Begin van de plaat vind ik erg sterk maar de rest kan mij nog niet echt boeien. Zou het nog komen? Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. Spannend!quote:Op maandag 29 september 2008 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nog 'n paar luisterbeurtjes denk ik en dan ook hier: wat 'n track!!
MTV is erg bagger geworden inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef Sersjee het volgende:
Zend MTV ineens iets van True Life uit... Nou weet ik weer waarom ik nooit meer naar MTV kijk.
Deze plaat begint bij me te groeien trouwens.
quote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin van de plaat vind ik erg sterk maar de rest kan mij nog niet echt boeien. Zou het nog komen? Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. Spannend!
quote:Op maandag 29 september 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Only by the night en because of all the times
Je moet wat tot 't album uitkomt hè?!quote:Op maandag 29 september 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
net de nieuwe single van The Killers binnen gehaald![]()
Ik zie daar niemand?!quote:
Precies wat ik dacht. Wist niet of ik 'm al wel of niet gehoord had..quote:Op maandag 29 september 2008 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is dit voor vage, doch lekkere single met beat?
ohquote:Op maandag 29 september 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb geen zin om nu stenders terug te luisteren...
is t die van vanmiddag? die was idd erg leukquote:Op maandag 29 september 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb geen zin om nu stenders terug te luisteren...
Je avatarquote:Op maandag 29 september 2008 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is t die van vanmiddag? die was idd erg leuk
quote:
Nee maar die zocht ik wel , hoelaat was dat ookalweerquote:Op maandag 29 september 2008 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is t die van vanmiddag? die was idd erg leuk
Ja maar, het is een parodie op: I see dead people...quote:Op maandag 29 september 2008 23:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik twijfel ook bij deze nog...vooral omdat ik ook weleens domme dingen doe (zoals schrijffouten enzo)
quote:Op maandag 29 september 2008 23:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee maar die zocht ik wel , hoelaat was dat ookalweer
quote:Op maandag 29 september 2008 23:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ergens tussen 12:00 en 14:00
quote:Op maandag 29 september 2008 23:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ergens tussen 12:00 en 14:00
quote:Op maandag 29 september 2008 23:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja maar, het is een parodie op: I see dead people...
Dan mag je af en toe best domme dingen doen [ afbeelding ]
Wat een leuke plaat is dat, he! Je kan 'em bij Eric ook wel aanvragen...quote:Op maandag 29 september 2008 23:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Even mijn niet gedraaide request draaien...
Ik vind deze sinds een week of 4 echt heel leuk. Maakt me vrolijk!quote:Op maandag 29 september 2008 23:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Wat een leuke plaat is dat, he! Je kan 'em bij Eric ook wel aanvragen...
Nacht.quote:
She sees dumb people you know.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik dacht al dat iemand sneller dan mijn edit zou zijn.....![]()
Tiep vout!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:08 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat iemand sneller dan mijn edit zou zijn.....![]()
Tiep vout!
oja, stom van mequote:Op dinsdag 30 september 2008 00:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Nacht.![]()
[..]
She sees dumb people you know.
Niks mis mee.quote:
I know!quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik moet telkens weer lachen om die smiley met 'n zak over z'n hoofd.
quote:
True.quote:
quote:
We wish!quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dat had ik ook al bedacht. Dacht dat je misschien wat foto's van erg goede kwaliteit had..
Pac.
En die slipknot die ik eerder poste!quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mooi!!
Eric, MGMT - Kids graag nog ff voor 1u!!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
extra grote afbeeldingen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:44 schreef Sersjee het volgende:
Moke
![]()
Heb ze tot nu toe alleen nog maar live gezien bij de MetMichiel Nieuwjaarsreceptie, maar ze staan zeker op het lijstje van nog te bezoeken bands
Rechtsboven.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
extra grote afbeeldingen
[ afbeelding ]
Ik vind de demo leukerquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je verder klikt op KT krijg je.....?
Omdat ik de versie van Unplugged in NY gewend ben was 't wel ff wennen. Maar 't klonk niet verkeerd!!quote:
Is dat vannacht al?quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:07 schreef Sersjee het volgende:
Da's waar ook, de eerste avond nacht vanBert
Trusten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:20 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga slapen en hopelijk dromen..... Kan wel een mooie nacht gebruiken....
Morregeeh!quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:50 schreef -Hans- het volgende:
Goedemorgen!
Dramatisch weer buiten, damn..
De regen komt van de zijkant, onder en boven en harde wind. Paraplu zal weinig doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:05 schreef borisz het volgende:
Ik heb gelukkig een plu boven me zo om naar de boot te lopen.
Eej !quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Morregeeh!
Ja, herfst all over the place. Ach. Ook wel weer knus zo 's avonds met kaarsjes enzo.
Hmja... En kan zomaar verkeerd aflopen... Maar je leeft nogquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:38 schreef cosmick het volgende:
Gisteren ook mijn eerste klapband beleefd. Spannend hoor. Maar vooral lastig.
Zeker welquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja... En kan zomaar verkeerd aflopen... Maar je leeft nog![]()
.
hehe. Zou ik ook niet doen neequote:Op dinsdag 30 september 2008 09:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker wel. Gelukkig linksachter, maar met 150 km/u was het wel ff schrikken!
RouteMobiel maar gebeld, want om nu op de vluchtstrook banden te gaan zitten verwisselen....
Die is ff op strandvakantiequote:Maarreh, dude, waaaaaar heb je Joss gelaten!!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Is weer erg interessante radio![]()
.
Maar dit uur is natuurlijk nog voor die mensen die in de file staan.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]. Jah. En dan wil je natuurlijk sowieso oeverloos gezwets in de ruimte horen.
WEL een superrrrmooie REM trouwens![]()
!
quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Heej, Roel is weer terug, weer vrouwenfoto's in t topic
+1 scherpquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er staan nog steeds files. Dan zal het tweede uur van de AV binnenkort ook wel verdwijnen.
Niet meer dan logisch, het is de MH...quote:
hehequote:Op dinsdag 30 september 2008 11:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch, het is de MH...
Ik haat alleen deze remix. Met die saaie beat en synthjes erachter.quote:
Ik kan nou eenmaal niet tegen domme opmerkingen.quote:
Kijk maar uit, misschien krijgen we binnenkort wel 24 uur per dag files, dan krijgen we 12 uur lang Giel en 12 uur lang Coen en Sander...quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er staan nog steeds files. Dan zal het tweede uur van de AV binnenkort ook wel verdwijnen.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kijk maar uit, misschien krijgen we binnenkort wel 24 uur per dag files, dan krijgen we 12 uur lang Giel en 12 uur lang Coen en Sander...
quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga eens aan mn schoolwerk, kan ik vanmiddag naar de verfwinkel, wat kleurstaaltjes ophalen.
Bye!!
Super fokicoontje heb je nuquote:Op dinsdag 30 september 2008 11:54 schreef muisje-eliza het volgende:
doei Janne
*regen komt hier nu keihard naar beneej*
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Super fokicoontje heb je nu
succes.....quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:19 schreef Brennel het volgende:
Hier ook nog steeds regen, en zometeen ga ik naar de dierenarts om m'n kattenbeest te knuffelen.
Klein uurtje heen en klein uurtje terug, op de scooter
Krabbel deletenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:25 schreef muisje-eliza het volgende:
*ik haat mensen die van die stomme glitter-beweegplaatjes-met half-blote-wijfen-of-zielig-kijkende-diertjes-met-standaard-teksten op je hyves zetten*
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Krabbel deletenHeb het ook een keer gedaan, de dader was pissig en mikt me uit haar vriendenlijstje. Net of ik daar mee zit.
Maria
In dat geval zou ik dat zeker doen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
done![]()
ze doet het trouwens elke week...misschien moet ik haar uit mn lijst halen
Ik keek gisteren eens op je DJ Sandstorm-hyves, maar wat een baggersite is het ookquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:25 schreef muisje-eliza het volgende:
*ik haat mensen die van die stomme glitter-beweegplaatjes-met half-blote-wijfen-of-zielig-kijkende-diertjes-met-standaard-teksten op je hyves zetten*
Je kan op Hyves ook mensen blokkeren hè?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
done![]()
Als ik op Hyves kom (en dat is zeer zelden) raak ik er ook altijd de weg kwijt...quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Ik keek gisteren eens op je DJ Sandstorm-hyves, maar wat een baggersite is het ook
Het is vast heel gezellig met zoveel mensen, maar de site zit wat mij betreft erg slecht in elkaar
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef Piles het volgende:
Middag
[..]
Ik keek gisteren eens op je DJ Sandstorm-hyves, maar wat een baggersite is het ook
Het is vast heel gezellig met zoveel mensen, maar de site zit wat mij betreft erg slecht in elkaar
quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan op Hyves ook mensen blokkeren hè?
Weet ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:00 schreef muisje-eliza het volgende:
jah, qua hoe het in elkaar zit heb ik weinig keuze, ik mag alleen kleurtjes veranderen en invullen.
Zal weer eens verder gaanquote:*hoever ben je met knippen?*
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal weer eens verder gaan
Moet er nog ongeveer 30
Heb je dr ook al verteld dat je er zo'n hekel aan hebt? Mss denkt ze je er wel een plezier mee te doenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
done![]()
Idd. Het zou zoveel beter kunnen. Al is het lastig om nu - met zoveel gebruikers - nog alles om te gooien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ik op Hyves kom (en dat is zeer zelden) raak ik er ook altijd de weg kwijt...
Van usability hebben ze duidelijk nog nooit gehoord.
Heb laatst ook een grote schoonmaak gehouden in mn hyves-vriendjes, maar krijg nu allemaal weer vriendjes-uitnodigingen van allemaal nutteloze contacten...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:01 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
maar dat heb ik nooit gedaan... mensen uit je lijst halen is meestal al voldoende hint voor ze
Ik kan dus echt mn weg niet vinden in facebook... Daar kom ik dus maar zelden... kHeb een groententuintje, maar ben bang dat (unless anderen er voor zijn gaan zorgen) al mn plantjes dood zijn...quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Het zou zoveel beter kunnen. Al is het lastig om nu - met zoveel gebruikers - nog alles om te gooien.
Facebook ziet wat dat betreft zooooveel beter en strakker uit.
Eindeloos schor cliché-gezeik van de bovenste plank!quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:28 schreef Jannekje7 het volgende:
I'm with Roel vandaag, heerlijk nummer
Heel vroeg... vrijdagochtend om 5 uur?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch vrijdag sleuteloverdracht!
De woningbouwmevrouw wilde t eerst naar maandag plaatsen, maar daar had ik dus géén zin in, dus heb subtiel gehint dat we die week beiden geen tijd hebben en dat hun dat weer een week huur scheelt, en toen bedacht ze dat ze toch vrijdagochtend heel vroeg kon
Hehehe, nee, half 9, maar das voor de woningbouwvereniging erg vroegquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel vroeg... vrijdagochtend om 5 uur?
En je huurbaas al ingelicht van doei we gaan binnenkort stik maar lekker erin.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch vrijdag sleuteloverdracht!
De woningbouwmevrouw wilde t eerst naar maandag plaatsen, maar daar had ik dus géén zin in, dus heb subtiel gehint dat we die week beiden geen tijd hebben en dat hun dat weer een week huur scheelt, en toen bedacht ze dat ze toch vrijdagochtend heel vroeg kon
Ja, hij heeft als t goed is vandaag een postbode voor de deur staan met een aangetekende brief. En Alex gaat m nog even persoonlijk bellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En je huurbaas al ingelicht van doei we gaan binnenkort stik maar lekker erin.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
Hé, heeft Rob ook een keer EkstraWeekend gedaan
Ja, kom zoveel leuke tegen nuquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah klopt! was n leuke uitzending
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, kom zoveel leuke tegen nu
Maar ja, om ze nou allemaal te gaan luisteren
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga naar de verfwinkel, kleurstaaltjes uitzoeken
Jaaa, ik vonnum leukquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef muisje-eliza het volgende:
*jij vuile rekel..ontzettende Brandsteder*
lol en mislukt![]()
jullie hebben toch een contract? daar staat het allemaal inquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, krijg net mail van mn vriend dat onze huidige verhuurder moeilijk gaat doen, omdat we in eerste instantie voor een jaar zouden huren... maar volgens mijn vriend staan we wel in ons recht en kunnen we er altijd onderuit als we het maar een maand van te voren opzeggen... ofzo
Ik weet dus niet wat waar in staat....quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jullie hebben toch een contract? daar staat het allemaal in
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wat waar in staat....
Wil hier trouwens wel weg! De buurman heeft zn rare vrienden weer op bezoek en t lijkt wel of ze me aan t uitproberen zijn, ze zetten de muziek steeds iets harder! En ik ben stiekumpjes een beetje bang van ze, dus durf er ook niks van te gaan zeggen....
Maar guess what, muziek hard zetten kan ik ook, en mochten we t tegen elkaar op gaan nemen, gaan die kick-ass speakers van Alex het écht wel winnen!
*geeft oordopjes aan Poekie en de ratjes*
Zou het pas doen als jullie weg zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft als t goed is vandaag een postbode voor de deur staan met een aangetekende brief. En Alex gaat m nog even persoonlijk bellen.
Zit er wel aan te denken of we de gemeente moeten inlichten dat dit pand wettelijk gezien niet genoeg ventilatie heeft...
Dat ligt eraan hoe snel we dit volplempen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef muisje-eliza het volgende:
zou t zin hebben om n nieuw topic klaar te maken? of is het smiddags zowiezo njet zo schnellllllll
Ik luister niet veel 3FM de laatste weken, en vind m nog wel leukquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
wordt beetje erg moe van de megahit
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister niet veel 3FM de laatste weken, en vind m nog wel leuk
Vind 't ook niks bijzondersquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
wordt beetje erg moe van de megahit
Neequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind 't ook niks bijzonders.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
Nog 20 Sandstorm's, en dan ben ik klaar denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |