Daar ben ik gisteren nog langs gekomen. Dat was een latertje geworden als dat ongeluk gisteren was gebeurd.quote:Op maandag 29 september 2008 22:52 schreef muisje-eliza het volgende:
DIT ongeluk was hier vlakbij, Als ik naar de Wakkeredijk in Eemnes had gereden kon ik t zien
Ik zit nu (nog) bij de ABN. Denk dat dit niet lang gaat duren...quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Wordt Rabobank dadelijk de nieuwe eigenaar van ABN of Barcleys
Nooit. Dat kan niet door haar structuur.quote:Op maandag 29 september 2008 23:01 schreef Litton-Lane het volgende:
Wordt Rabobank dadelijk de nieuwe eigenaar van ABN of Barcleys
Gelukkig....quote:Op maandag 29 september 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nooit. Dat kan niet door haar structuur.
Ik heb wat gemist volgens mij?quote:Op maandag 29 september 2008 23:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb 6 koeien die melk geven, mag ik van jou brood als jij mn koeienmelk afneemt?
* muisje-eliza denkt dat we maar weer naar de middeleeuwen moeten
Zover zal het niet komen...quote:Op maandag 29 september 2008 23:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb 6 koeien die melk geven, mag ik van jou brood als jij mn koeienmelk afneemt?
* muisje-eliza denkt dat we maar weer naar de middeleeuwen moeten
niet je oto hoorquote:Op maandag 29 september 2008 23:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zover zal het niet komen...
Maar voor het geval dat, heb ik misschien nog wel iets dat je wil ruilen?
Begin van de plaat vind ik erg sterk maar de rest kan mij nog niet echt boeien. Zou het nog komen? Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. Spannend!quote:Op maandag 29 september 2008 23:10 schreef DiedjeeJ het volgende:
Nog 'n paar luisterbeurtjes denk ik en dan ook hier: wat 'n track!!
MTV is erg bagger geworden inderdaad.quote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef Sersjee het volgende:
Zend MTV ineens iets van True Life uit... Nou weet ik weer waarom ik nooit meer naar MTV kijk.
Deze plaat begint bij me te groeien trouwens.
quote:Op maandag 29 september 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Begin van de plaat vind ik erg sterk maar de rest kan mij nog niet echt boeien. Zou het nog komen? Ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen. Spannend!
quote:Op maandag 29 september 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Only by the night en because of all the times
Je moet wat tot 't album uitkomt hè?!quote:Op maandag 29 september 2008 23:17 schreef Timo20 het volgende:
net de nieuwe single van The Killers binnen gehaald![]()
Ik zie daar niemand?!quote:
Precies wat ik dacht. Wist niet of ik 'm al wel of niet gehoord had..quote:Op maandag 29 september 2008 23:30 schreef Litton-Lane het volgende:
Wat is dit voor vage, doch lekkere single met beat?
ohquote:Op maandag 29 september 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb geen zin om nu stenders terug te luisteren...
is t die van vanmiddag? die was idd erg leukquote:Op maandag 29 september 2008 23:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb geen zin om nu stenders terug te luisteren...
Je avatarquote:Op maandag 29 september 2008 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is t die van vanmiddag? die was idd erg leuk
quote:
Nee maar die zocht ik wel , hoelaat was dat ookalweerquote:Op maandag 29 september 2008 23:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is t die van vanmiddag? die was idd erg leuk
Ja maar, het is een parodie op: I see dead people...quote:Op maandag 29 september 2008 23:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik twijfel ook bij deze nog...vooral omdat ik ook weleens domme dingen doe (zoals schrijffouten enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |