quote:
Wat 'n track!!quote:Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
en zometeen een plaat..... oef, de nieuwe van de Killers en die is toch lekker.
Je tweede plaatje werkt niet (hotlink-beveiliging van die site).quote:Op maandag 29 september 2008 22:06 schreef Litton-Lane het volgende:
your [ afbeelding ] is on [ afbeelding ]
quote:
Grappig daarnet wel - Het is vuur!quote:Op maandag 29 september 2008 22:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je tweede plaatje werkt niet (hotlink-beveiliging van die site).
quote:Op maandag 29 september 2008 22:05 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Nog voor een bepaald persoon zijn spullen pakt?
Ik hoop iets eerder, maar inderdaad...quote:Op maandag 29 september 2008 22:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is zeker haalbaar in 15 weken
Wel gestuurd, niks gehad....quote:Op maandag 29 september 2008 22:11 schreef muisje-eliza het volgende:
LL..heb je niks van mij gehad of nog niks verstuurd
*soort van tvp*
Wanneer ga je? Want in de week voor kerst gaat het om de een of andere reden waarschijnlijk wel heul hard met de topics.quote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop iets eerder, maar inderdaad...
quote:Op maandag 29 september 2008 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel gestuurd, niks gehad....
Nog een keertje sturen?
Inderdaad.,,quote:Op maandag 29 september 2008 22:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wanneer ga je? Want in de week voor kerst gaat het om de een of andere reden waarschijnlijk wel heul hard met de topics.
je hebt het dan over 16,5 topics per week dat is aardig wat , maar sr kan er extra vaart in aanbrengenquote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoop iets eerder, maar inderdaad...
Solliciteer je nou bij een iers detacheerder of hoe moet ik dat zien.quote:Op maandag 29 september 2008 22:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Inderdaad.,,
Vandaag nog eens mijn Engelse cv gestuurd. Hoop deze week gebeld te worden en dan krijg ik datums...
Ik heb de makkelijke weg gekozen:quote:Op maandag 29 september 2008 22:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Solliciteer je nou bij een iers detacheerder of hoe moet ik dat zien.
My Goodness, My Guinness!quote:Op maandag 29 september 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:
Is er ook taart?quote:Op maandag 29 september 2008 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ook leuk!!quote:Op maandag 29 september 2008 22:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Gisteren trouwens de nieuwe van Interpol en the Zutons gehoord
Ik vond ze die titel wel waard inderdaad...quote:Op maandag 29 september 2008 22:37 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ook leuk!!Ofwel in MYA-style: wat 'n tracks!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |