Heel vroeg... vrijdagochtend om 5 uur?quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch vrijdag sleuteloverdracht!
De woningbouwmevrouw wilde t eerst naar maandag plaatsen, maar daar had ik dus géén zin in, dus heb subtiel gehint dat we die week beiden geen tijd hebben en dat hun dat weer een week huur scheelt, en toen bedacht ze dat ze toch vrijdagochtend heel vroeg kon
Hehehe, nee, half 9, maar das voor de woningbouwvereniging erg vroegquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel vroeg... vrijdagochtend om 5 uur?
En je huurbaas al ingelicht van doei we gaan binnenkort stik maar lekker erin.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:24 schreef Jannekje7 het volgende:
Toch vrijdag sleuteloverdracht!
De woningbouwmevrouw wilde t eerst naar maandag plaatsen, maar daar had ik dus géén zin in, dus heb subtiel gehint dat we die week beiden geen tijd hebben en dat hun dat weer een week huur scheelt, en toen bedacht ze dat ze toch vrijdagochtend heel vroeg kon
Ja, hij heeft als t goed is vandaag een postbode voor de deur staan met een aangetekende brief. En Alex gaat m nog even persoonlijk bellen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En je huurbaas al ingelicht van doei we gaan binnenkort stik maar lekker erin.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:45 schreef Piles het volgende:
Hé, heeft Rob ook een keer EkstraWeekend gedaan
Ja, kom zoveel leuke tegen nuquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jah klopt! was n leuke uitzending
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, kom zoveel leuke tegen nu
Maar ja, om ze nou allemaal te gaan luisteren
quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga naar de verfwinkel, kleurstaaltjes uitzoeken
Jaaa, ik vonnum leukquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:54 schreef muisje-eliza het volgende:
*jij vuile rekel..ontzettende Brandsteder*
lol en mislukt![]()
jullie hebben toch een contract? daar staat het allemaal inquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, krijg net mail van mn vriend dat onze huidige verhuurder moeilijk gaat doen, omdat we in eerste instantie voor een jaar zouden huren... maar volgens mijn vriend staan we wel in ons recht en kunnen we er altijd onderuit als we het maar een maand van te voren opzeggen... ofzo
Ik weet dus niet wat waar in staat....quote:Op dinsdag 30 september 2008 13:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jullie hebben toch een contract? daar staat het allemaal in
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:02 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik weet dus niet wat waar in staat....
Wil hier trouwens wel weg! De buurman heeft zn rare vrienden weer op bezoek en t lijkt wel of ze me aan t uitproberen zijn, ze zetten de muziek steeds iets harder! En ik ben stiekumpjes een beetje bang van ze, dus durf er ook niks van te gaan zeggen....
Maar guess what, muziek hard zetten kan ik ook, en mochten we t tegen elkaar op gaan nemen, gaan die kick-ass speakers van Alex het écht wel winnen!
*geeft oordopjes aan Poekie en de ratjes*
Zou het pas doen als jullie weg zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft als t goed is vandaag een postbode voor de deur staan met een aangetekende brief. En Alex gaat m nog even persoonlijk bellen.
Zit er wel aan te denken of we de gemeente moeten inlichten dat dit pand wettelijk gezien niet genoeg ventilatie heeft...
Dat ligt eraan hoe snel we dit volplempen natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:20 schreef muisje-eliza het volgende:
zou t zin hebben om n nieuw topic klaar te maken? of is het smiddags zowiezo njet zo schnellllllll
Ik luister niet veel 3FM de laatste weken, en vind m nog wel leukquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
wordt beetje erg moe van de megahit
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik luister niet veel 3FM de laatste weken, en vind m nog wel leuk
Vind 't ook niks bijzondersquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
wordt beetje erg moe van de megahit
Neequote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vind 't ook niks bijzonders.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:28 schreef Piles het volgende:
Nog 20 Sandstorm's, en dan ben ik klaar denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |